וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: מיכאלה ברקו מיישרת

16.3.2014 / 12:41

דוגמנית ותיקה, מתחזקת בלוג נצפה, אמא לארבעה ובכל זאת לא עוזבת את המגהץ ומקפידה לעבור איתו כמעט על כל דבר שנכנס לארון. סודות נקיים מביתה של מיכאלה ברקו

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של מיכאלה ברקו.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
את הפטיש שלי ירשתי מסבתי ז"ל. מדובר בגיהוץ. מגהצים הכל ולא רק חולצות מכופתרות. סבתא שלי הייתה מגהצת תמיד. את כל ילדותי ביליתי במחיצתה ולמדתי ממנה המון. מה שלא הסכמתי ללמוד, היום, בדיעבד אני יודעת שזו הייתה טעות.

איזה אזור בבית מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
אני מאוד מקפידה על ניקיון המטבח והשירותים. הסיבה היא שאלו שני המקומות שהאוכל עובר דרכם. באחד הוא נכנס ובשני הוא יוצא.

מה הטיפ המנצח שלך לניקיון?
כשיש מקרים שבהם האוכל נשרף ונדבק לסיר זה מאכזב אבל ומעצבן, אבל לא צריך להתייאש או לזרוק את הסיר ובטח שלא להשאיר אותו מלוכלך. הטיפ שלי לכזה מצב הוא יש לשפוך לתוכו סבון כלים, להוסיף מעט מים ולהרתיח את המים והסבון על אש קטנה וכך הכל יוצא בקלות מבלי לקרצף ולשרוט את הסיר.

לדנה רון מסתובב הראש מרוב כביסות

רוסלנה רודינה עושה פנלים

נטלי דדון לא יוצאת מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully