וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים באצבע: מצאנו לכם שימוש נוסף לכפפות הניקוי

כרמי צדוק

27.5.2013 / 13:50

ניילון, לטקס או גומי - לא משנה באיזה סוג של כפפות החלטתם לקרצף את הבית, בסיום השימוש תוכלו להפוך אותם למעמד טבעות מקורי

בכל בית שעושה ספונג'ה לפחות פעם בשבוע אפשר למצוא כפפות. יש שמעדיפים את כפפות הניילון החד פעמיות שניתן להשליך לפח בתום השימוש, ואילו אחרים את כפפות הלטקס האיכותיות והעמידות שמספיקות לזמן רב יותר. ויש את המקרצפים הרציניים יותר ששמים על הידיים את כפפות הגומי הקשיחות שניתן להשיג כיום בצבעים שונים ואף זוכות בשנים האחרונות לעיצובים יצירתיים. את מלאכת הניקיון אפשר לבצע איתן בלי להזיק לעור הידיים מפני נזקי חומרי ניקוי וגם לא להרוס את המניקור. אך יחד עם זאת אפשר לנצל את הכפפות לשימוש נוסף.

כל השיטות לשמור על ידיים מטופחות בזמן הניקיון

את כפפות הלטקס ניתן לנפח (כפי שעושים ליצנים רפואיים) לגודל מקסימלי, לקשור בקצה על מנת למנוע את בריחת האוויר. ומנוצרת כפפת בלון מנופחת אפשר לענוד על אצבעותיה טבעות, כך שהן לא ילכו לאיבוד.

למקרה שאתם חוששים כי הכפפה שיצרתם לא תחזיק מעמד ותתפוצץ, או שבחרתם בכפפת גומי קשיחה לצורך המשימה, ניתן למלא את הכפפה (או שתי כפפות, תלוי במספר הטבעות שברשותכם) בקמח ולאחר מכן לסגור בזהירות בקצה. פעולה זו תיצור כפפה עמידה, כזו שתספיק לזמן רב יותר לעומת כפפה מנופחת. אם ניפחתם את הכפפה ניתן להעמידה בצורה אופקית על המדף, ואם מילאתם אותה בקמח העמידו אותה אנכית כאשר האצבעות מופנות כלפי מעלה. בפעם הבאה שתחפשו את הטבעות, כבר תדעו היכן למצוא אותן.


מה אפשר לעשות בגלילי הקרטון של נייר הטואלט הגמור?

שימוש נוסף ויצירתי לקופסת הטישו הריקה

אקונומיקה. ולא רק לחיטוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully