וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תנצלו את נייר הטואלט כמו שצריך

כרמי צדוק

29.4.2013 / 14:07

פעילות צבעונית עם הילדים, מעמד לעטים, כלי לגומיות השיער של הקטנטנות או אפילו מיכל איחסון לכבלים - כל השימושים לגלילי הקרטון רגע לפני השלכתם לפח

נייר טואלט הוא מוצר בסיסי שנצרך בכמויות אדירות בכל בית, וכך גם נייר המגבת המסייע בספיגת שומנים. בין אם על הנייר מוטבעים כלכלבים קטנטנים או פרפרים ולבבות, בכל נייר כזה, נמצא גליל נייר ממוחזר בו תוכלו לעשות שימושים נוספים ומיוחדים. במקום להשליך את הגליל לפח בתום השימוש, כדאי להתחיל לאסוף את כל הגלילים ולעשות בהם שימוש חוזר. בצורה זו תוכלו לתרום לסביבה, וגם להרוויח מוצר חדש לכם או לילדים.

בין שלל האפשרויות לשימוש חוזר בגלילים ניתן להכין הפעלות שונות לילדים (במיוחד כשהחופש הגדול בדרך). לפעילות יצירה פשוטה שתעסיק את הילדים, יש להשתמש במספר גלילים, צבעי גועש, ולתת לילדים לקשט אותם, ולהכין מהם דמויות. ישנה אופציה להכנת מתקן לאחסון שלל חפצים. לדוגמה: תוכלו לחתוך גליל אחד ובעזרת מספריים ונייר דבק לחבר אותו לתחתית של גליל נייר שלם, וכך בעצם תיצרו סטנד בו תוכלו לאחסן כלי כתיבה נאה וממוחזר לשולחן העבודה.

הגלילים גם יכולים לעזור לכם למצוא דברים שונים, ולשמור עליהם בצורה אופטימלית. ניתן ללפף סביב גליל הנייר את גומיות השיער של הילדות, כך שהן לא ילכו לאיבוד ותמיד יהיו זמינות ונגישות. אפשר למחזר את הגלילים וליצור מהם פיסות נייר, וכך אפשר לפסל אובייקטים שונים מחומרים ממוחזרים ואקולוגים. אופציה נוספת היא אחסון כבלים שאינם בשימוש, על ידי קיפולם והכנסתם לתוך הגליל עלשמירה מרבית.


מה עוד אפשר לעשות עם אקונומיקה חוץ מחיטוי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully