וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר משלהם: עץ, טקסטיל ופשטות מתוקה

יוני פרוים

28.9.2012 / 7:43

דירתם השכורה של זוג העומד להנשא במרכז תל אביב היא קן אוהבים ואי של שקט עם וילונות בד מתנופפים והרבה חפצי עץ כחלק מאוסף פרטי של הדיירים

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
סלון הדירה שעבר מהפך לאחר ששימש חדר מגורים לשוכרים הקודמים/נמרוד סונדרס

לאן הגענו?

דירת שני חדרים במרכז העיר הלבנה בשטח 70 מ"ר.


כאן גרים:

בני הזוג דני (32) ולירון (31) שבשעה טובה יהפכו בחודש הבא לבעל ואישה כדת וכדין לאחר שנתיים וחצי של זוגיות. דני עורך את תוכנית הבוקר של אורלי וגיא, ולירון מעצבת טקסטיל שסיימה את לימודיה ב"שנקר" וכיום עובדת בענקית השוודית.

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
לירון ודני מתכוונים להשאר בדירה עד שיגיעו הילדים/נמרוד סונדרס

הום סטיילינג:

לאחר חיפוש מקיף ובעיקר מתיש מצאו בני הזוג את הדירה המיוחלת. אך לא כמו באגדות, כאן ההתחלה לא הייתה קלה במיוחד. "את הדירה ראינו לראשונה בשעות הערב המאוחרות" מספרת לירון, "מה שהפך את הדירה ללא אטרקטיבית בעליל". אך בני הזוג שזיהו את הפוטנציאל הטמון בדירה לא ויתרו, וביקשו לראות את הדירה באור יום, מה ששבה את לבם וזירז את החתימה על החוזה. מכאן, ממליצים השניים לכל מחפשי הדירות באשר הם, לבדוק את הדירות באור יום ולא להתפשר בעניין זה.

בין הפעולות הראשונות שננקטו בכניסה לדירה שלא הייתה במצב נקי ויאה במיוחד היו החזרת הסלון למשכנו הראשוני, לאחר שבגלגול הקודם שימש כחדר שינה לשותפה השנייה. דלת הזכוכית שיצרה הפרדה בין הסלון למסדרון פורקה, הקירות נצבעו בלבן כולל ארון שירות רחב ידיים וגבוה הממוקם במסדרון. לירון מספרת שצביעת הארון היו אחד מהתנאים שלהם לפני המעבר מאחר שנוכחותו דומיננטית ומשפיעה על המראה הכללי של סביבתו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
ספריה תעשייתית - מדפים מברזל שקיבלו במתנה מאביה של לירון/נמרוד סונדרס

האור ששוטף את הדירה בשעות היום היווה גורם משמעותי בבחירת החלל, וכך סלון הבית מואר במרבית שעות היממה. כיאה למעצבת טקסטיל מרבה לירון להשתמש בבדים ובטקסטורות שמשמים לדבריה פיתרון קל וזול לעיצוב הדירה. כך ניתן למצוא בכל פינה בדירה וילונות, כריות ושטיחונים שחלקם נקנו בשווקי פשפשים ברחבי הארץ והעולם, וחלקם היו שייכים לסבתא של דני. בני הזוג חובבי מציאות שפוקחים עיניים בכל סיבוב ברחבי העיר. כך למשל במהלך סיבוב שכזה נמצאה נדנדת עץ שדני קלט בזווית העין שמצאה את מקומה הטבעי בדירה.

לצד רהיטי עץ החביבים על הדיירים ("אבל שלא יהיה עץ כהה מידי" לדבריהם) ניתן למצוא ספרייה תעשייתית המיועדת לבתי עסק. לירון קיבלה אותה במתנה מאביה העוסק בברזל ובפרזול, ולמרות העיצוב והחומר השונה מהקו הכללי בבית, לא ויתרו על המתנה.

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
פתרון למצוקת האחסון, מעמדים וקופסאות המומלצים לכל פאשניסטה מקומית/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
הדיירים התאהבו בתקרות הגבוהות ובאור ששוטף את חדר השינה כל בוקר מחדש/נמרוד סונדרס

במרפסת עץ אורן עתיק שנים הממוקם בסמוך,משמש כשותף שלישי ומעניק לדיירים את תחושת המגורים בצימר בגליל. כיאה לצמד התר אחר מציאות, נמצאו שני כסאות בר מעץ מחוץ לבר שסגר את שעריו המשמשים את החברים שקופצים לביקור. את האדניות במרפסת קיבלו מאביה של לירון והשניים משתדלים לטפל בצמחייה באופן שווה ומוסכם. שולחן מתקפל ממתין בפינה, ומשמש אותם לארוחת בוקר או ערב בהתאם לתפריט.

לירון חייבת להוסיף לכל רהיט נגיעה משלה, ובכלל בעד לשדרג כל רהיט על מנת לתת לו טאץ' אישי. כך למשל הארון בחדר השינה שנקנה באיקאה שונה מהלוק הכללי בעזרת ידיות שנקנו בשוק הפשפשים בברלין (בדיוק כמו שעשתה לידיות במטבח). בחלל ניתן למצוא ארגזים לאחסון נעליים , בגדים ובדים של לירון. לדבריה זהו פתרון שחוסך מקום ונראה טוב בעין. הקולב משמש לטובת המכירות הביתיות שעושה לירון. מידי כמה חודשים טסה מעבר לים ומביאה בגדים לטובת הפאשניסטיות המקומיות ביניהן גם אורלי וילנאי שרכשה שמלה במכירה האחרונה.

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
משתדלים לפחות פעם בשבוע להתארגן על ארוחת בוקר/ערב במרפסת בהתאם למזג האוויר הנתון/נמרוד סונדרס

מוציאים חוזה:

שכ"ד- 5,000 שקלים, ארנונה- 500 שקלים, חשמל- 500 שקלים (בממוצע).


דו"ח מקרר:

מדובר בצמד בשלנים. דני מתמחה באוכל איטלקי וכתוצאה מכך גם השכנים נהנים מריחות הפוקצ'ות והפיצות שעולים מהדירה. לירון אחראית על תבשילים "כבדים" יותר. כצעד חסכוני ומטעמי תזונה השניים מעדיפים לבשל ולקחת איתם קוספאות אוכל לעבודה מאשר לקנות בחוץ. במקרר תמיד נוכל למצוא ירקות ותבשיל בסיר לכל עת.

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
קטן, לבן ועדיין מוציא מטעמים/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
במקרר תמיד נמצא בקבוק יין לכל צרה שלא תבוא שבא טוב עם הארוחות האיטלקיות שמתבשלות פה/נמרוד סונדרס

פאנלים:

שישי בבוקר הוא יום הניקיונות הרשמי בדירה ויש לציין שהוא מתנהל תחת מוסיקה שנותנת קצב ומרץ לדיירים לקרצף את סביבת המגורים. לירון מספרת שדני אחראי על הדברים "הקשים" - לרבות הזזות והרמות של רהיטים ולירון מצידה אחראית על הטאץ' הסופי הכולל סדר וארגון.


כביסה:

עם המעבר לדירה גילתה לירון את הקראש שיש לדני למכונת הכביסה, ובכל הזדמנות הוא שש להפעיל את המכונה. היא דואגת להשגיח מהצד ואחראית על הפרדת הצבעים שלא ידהו זה על זה מאחר שמדובר בצד החלש יותר של דני בכל הנוגע לכביסה.


מצב רוח:

בדירה יש שני מזגנים, אחד בסלון ואחר בחדר השינה. לדברי דני בעונה החמה "הם עבדו יופי ובשיאו של גל חום, בעל הדירה דאג להחליף עוד באותו יום את המזגן בסלון ששבק חיים".

עתידות:

הזוג כאמור יהפוך לבעל ואישה באופן רשמי בעוד פחות מחודש ומתכננים לשהות בדירה עד לבואו של הילד הראשון - אז יאלצו לשנות לוקיישן לטובת דירה גדולה יותר.

הצצות נוספות לדירות שלכם:

עטופים בצבעים

עושים הכל בעצמם

מבצע סבתא

דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
מזכרת מהמעבר - מובייל לבבות מהקרטונים ששימשו את בני הזוג במעבר הדירה/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
מעמד לדלת שנקנה בשוק פשפשים בטיול המשותף לברלין/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
עץ האורן שמציץ פנימה משמש כשותף שלישי, שקט וחביב במיוחד על בני הזוג/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
בחדר האמבטיה פרחים שמשלמים את אווירת הספא/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
לירון חובבת "התוספות" שידרגה את המטבח הנתון עם ידיות שנקנו בשוק הפשפשים בברלין/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
מדפים מעץ לא מעובד שהותאמו במיוחד למידות חדר האמבטיה/נמרוד סונדרס
דירה שכורה במרכז תל אביב. נמרוד סונדרס
גוף תאורה מפוסל שתורם לאווירה הרומנטית והשלווה בדירה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully