וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני כבר אנוח בקבר

וואלה! בית ממשיכה להצדיע לפולניות בפרויקט מיוחד. והפעם - כך תעצבו את ביתכם באווירת לודז'. הפורצלן כבר בפנים

לא יוצאים מהארון

לאגור, לאגור, לאגור! אין לדעת מתי תפרוץ מלחמה. מה גם שאין לדעת מתי יהיה צורך בטלפון החוגה הישן. בבית של פולניות לא זורקים כלום, במיוחד לא שקיות ניילון, אפשר לכבס אותן ביד, לתלות ולהשתמש שוב ושוב. יאמר לזכותן של הפולניות שהן היו אקולוגיות הרבה לפני שהטרנד שטף את העולם כולו.

בארונות המטבח יש להחזיק כמה שיותר קופסאות טאפר וור, שיהיה במה לשלוח את הפירוגי עם הילדים כשהם באים פעם ב. לבקר אצל אמא.

כדי לשמור על הבגדים ושאר מוצרי הטקסטיל שבארון מפני עש ולהפיג ריחות רעים הפולניות משתמשות בכדורי נפטלין. "אז מה אם הוא מסריח. זה חומר חיטוי חזק".

שמות את הדברים על השולחן

מתחת לכל כלי המונח על משטח באשר הוא שמים תחתית: פלייסמנטים מתחת לצלחות, תחתיות מתחת לכוסות ומפיות קרושה מתחת לטלפון והוואזות - שחלילה וחס לא יהיו סימנים של כלים, גם אם זה רק כתמי מים.

מפת שעוונית היא הפתרון המושלם של הפולניות לשמור על שולחן הענתיקה מלכלוך ואבק. מה גם שמפה זו נדבקת לשולחן, לא זזה ומעניקה יציבות לכל מה שמונח עליה - לרבות הוואזה עם הפרחים מפלסטיק. ולמה דווקא פלסטיק? למה צריך לבזבז כסף כל שבוע על פרחים אמיתיים אם אפשר לרסס על הפלסטיק את הספריי מהשירותים ולגרום להם להריח רעננים וטריים?! ואם בפלסטיק עסקינן, בקערה שעל שולחן האוכל מומלץ לשים פירות מלאכותיים, ככה התפוזים לא ירקבו ויוסיפו לקשט את הבית גם כשזו ממש לא העונה.

זה תלוי

אומן האריגה הצרפתי מהמאה ה-16 ז'אן גובלן, קרוב לוודאי לא העלה על דעתו שהטכניקה שהמציא תהפוך לקישוט החביב על הפולניות. גובלנים בדוגמאות שונות של פרחים, ציפורים ושאר דמויות בג'סטות רומנטיות וענוגות, הם פריט חובה על קירות הבית הפולני.

כל דיפלומה של אחד מהילדים תמוסגר ותיתלה במקום הבולט ביותר בבית - כך שכל מי שנכנס יראה שמדובר במשכנם של אנשים משכילים. את המדליות והגביעים שהילדים המוצלחים השיגו בתחרויות השונות יש להניח בפרונט, שכולם יראו כמה נחת הם מביאים.

צלחות רומנטיות, צלחות מעוטרות, צלחות קרמיקה, צבעוניות, קטנות גדולות - הכל בא בחשבון. תלו על הקיר וזכרו – כמה שיותר יותר טוב.

דקורציה

מפות ומפיות קרושה, כריות קרושה, כיסוי מיטה קרושה, וילונות קרושה, פלייסמטים מקרושה, כל פריט טקסטיל שנסרג במסרגה אחת ודומה לתחרה עשירה זוכה למקום של כבוד. גם על הטלוויזיה יש להניח מפית – לשבור את המראה המודרני עם טעם של פעם.

פורצלן הוא החומר האהוב ביותר על הפולניות (חרסינה, בשפה העממית). ואם זה של "רוזנטל" דעו לכם שמדובר באיכות. כלי אוכל עשויים פורצלן, צלחות, כוסות, חיות קטנטנות שמקשטות את הוויטרינה בסלון וגולת הכותרת – בובות!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ועוד כל מיני

בעלי חיים לא נכנסים לביתן של הפולניות - הם משירים שיער, מלכלכים את הבית ולא מועילים, מקסימום דג, ואם הוא מפלסטיק אז זה מושלם - ככה לא צריך להאכיל אותו באוכל המסריח שנראה כמו חתיכות נייר צבעוני, או לנקות את הטינופת שהוא משאיר באקווריום.

על הספות והכורסאות בסלון לא יושבים ישירות. הפולניות עוטפות את אלה בניילונים, שחלילה לא יתלכלכו מאיזה גזוז שנשפך. עם זאת, הפולניות המתוחכמות דווקא מסירות את הניילונים מהספות ובוחרות בריהוט עשוי סקאי, כזה שלא מתלכלך ומתנקה בקלות. מעליו הן פורסות כיסוי, עם עדיפות לקרושה כמובן.

הפולניות יעדיפו לא לארח בביתן כי זה מלכלך ועושה בלגן. אם ממש אין ברירה וחייבים לארח יש לוודא שהאורחים מביאים איתם מתנה עם פתק החלפה, ומשאירים את הילדים בבית. האורחים יתכבדו בעוגה שנמצאת בארון דרך קבע. רצוי שזו תהיה עוגת חנק - ככה האורחים לא יתנחלו יותר מדיי.

הפריט הדומיננטי בסלון הפולני הוא פסנתר. אין צורך להשקיע ולכוון אותו, העיקר שכולם יראו שמדובר בבית עם קולטורה. מה שכן חשוב זה להקפיד לעבור עליו עם פוליטורה כדי שלא יראה עייף.

ונסיים במיטה עם הפולנייה: את המזרון יש לכסות עם מגן שעוונית מיוחד כדי שחלילה לא יתלכלך במהלך השינה. וטיפ קטן אחרון - כדי שאף אחד לא ישב ישירות על המצעים ויזהם אותם, כסו את המיטה בכיסוי בד. רצוי קרושה כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully