וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמבטיה של כריסטינה אגילרה

31.5.2013 / 16:16

דברים טובים עוברים לאחרונה על הזמרת כריסטינה אגילרה. גזרה דקיקה חדשה, פרס בילבורד, חתונה שמתקרבת - ועכשיו גם אחוזה פומפוזית בבברלי הילס בסגנון ים תיכוני שהכוכבת רכשה

ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
ספרייה במראה כבד כמו בטירות העתיקות/splash

אחרי שהפתיעה את עולם המוזיקה בטקס פרסי הבילבורד בלאס וגאס עם גזרתה הדקה והחדשה, ממשיכה כריסטינה אגילרה להתחדש - והפעם בגזרת הבית. הכוכבת, שמכרה באחרונה את ביתה הקודם, קנתה החודש אחוזה מפוארת בשכונה יוקרתית בברלי הילס. שווי הבית נאמד ב-10 מיליון דולר. אם אגילרה תיתקע במקרה בלי סוכר לקפה בבוקר, היא תמיד תוכל לבקש משכניה החדשים, צ'רלי שין ופאריס הילטון, כפית או שתיים.

איך נראה הבית של פמלה אנדרסון?

האחוזה של השחקנית עוצבה בסגנון ים תיכוני על ידי האדריכל ויליאם הבלינסנקי, שעיצב את ביתם של כוכבי קולנוע רבים. אגילרה רכשה אותה מידיו של בעלי קבוצת הכדורסל "דטרויט פיסטונס", טום גורס. בבית, ששטחו למעלה מ-1,000 מ"ר, שישה חדרי שינה, שמונה חדרי רחצה, ספרייה, בר, חדר קולנוע, בריכת מים מלוחים, ספא וגזיבו. בניגוד לביתה הקודם של הזמרת, שהיה מעוצב בסגנון גותי עם אלמנטיים תיאטרלים מעולם הבורלסק והרבה מהצבע הוורוד, הבית הנוכחי מתוחכם ומאופק.

ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
תקרת פינת האוכל מעוטרת בקשתות/splash

הזמרת שעתידה להתחתן בקיץ הקרוב, לאחר שהתגרשה מבעלה הקודם לפני כשלוש שנים, עיצבה את חדר השינה הזוגי כיאה לכוכבת במעמדה. החדר כולל משרד פרטי, אח לימים הקרים, מרפסת גדולה ובה אמבט שיש מפנק ומקלחת אדים. רצפת החדר מכוסה שטיח בגוון שמנת מקיר לקיר והריהוט, שרובו עשוי עץ, כמו בחלקים אחרים בבית, הוא בסגנון ויקטוריאני. בצמוד לחדר השינה ישנו חדר אמבטיה מרווח ומחופה בשיש, הצופה אל החצר הירוקה של הבית. בספרייה הביתית שולט עץ מהגוני במראה כבד. כשמצרפים לכך רהיטי עץ עם ריפודים בגוונים חמים, מתעוררת תחושת מחנק קלה. נותר לחכות ולראות אם הזמרת תהפוך את המדפים עמוסי הספרים לחדר ארונות ענק, כמו בביתה הקודם.

האחוזה המרהיבה שביונסה קנתה לאימא טינה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמצמה גזרה והתחדשה בבית - כריסטינה אגילרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
חדר שינה מלכותי עם אח לימים הקרים/splash

במטבח השף המאובזר והמרווח מותקנים ארונות עץ מיושנים, ורצפת הפרקט בולעת את האור הרב שחודר מבעד החלונות. בפינת האוכל שממוקמת בחדר סמוך, שולחן עגול ושמונה כיסאות ויקטוריאניים מרופדים, ונברשת נובורישית גדולה משקיפה ממעל. המבנה המעוגל של תקרת פינת האוכל הוא אחד ממאפייני הבנייה הים תיכונית, אך נדמה כי הרהיטים והתמונות נלקחו מעולם אחר. אלמנט הקשתות נמשך גם בסלון, עם חלונות גדולים הפונים אל גינה פורחת. ציורי הקיר והדקלים שמוקמו בפינה יוצרים תחושה כי מדובר בחממה, ורק פינת הישיבה הקלילה ושולחן הביליארד מוכיחים אחרת.

ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
חדר הרחצה מחופה שיש עם אמבט פריסטנדינג וחלונות גדולים/splash

כריסטינה אגילרה היא אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם בעשור האחרון. היא זכתה עד כה בחמישה פרסי גראמי, כיכבה בסרטי קולנוע ואף שימשה עד לפני כשנה מנטורית בתוכנית "דה ווייס". בשנים האחרונות התעסקה התקשורת בעיקר במידות גופה שהלכו והתרחבו, יחד עם גירושיה המתוקשרים, אך לצד כל אלה דאגה אגילרה לייצר לא מעט פרובקציות. מפתיע לגלות שדווקא האישה שתמונות עירום שלה נגנבו מהאייפון ושכיכבה על במות, שערי מגזינים ובסרטי קולנוע כשלגופה רק כמה פיסות בד, מלבישה את הבית שלה בכבדות.

לקריאה על עוד בתים של הסטארים הגדולים

ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
איך אפשר בלי חדר קולנוע?!/splash
ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
מטבח עץ מאובזר/splash
ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
חדר פנאי עם פינת זולה ים תיכוניות ושולחן ביליארד/splash
ביתה של כריסטינה אגילרה. splash
בריכת שחייה המשקיפה על כל הבית והגינה שמקיפה אותו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully