וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרה נעלה

רבים מאיתנו סובלים מאותה בעיה - המקום בבית הולך ומצטמצם ועדיין, קשה להיפרד מאף זוג. פתרונות לאחסון נעליים

היא אכזרית יותר משפעת, נפוצה יותר מצינון וטרם נמצא לה מרפא: המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים (וגם לא מעט גברים), היא כמובן מחלת הנעליים. הבעיה היא כזאת: בניגוד לבגדים מהם קל להיפטר כשנמאס מהם, לנעליים יש נטייה פשוט להיאגר. החשק לקנות עוד רק הולך ומתעצם והמקום המועט שמוקצב להן בארונות הבגדים הסטנדרטיים, אינו מספק.

גם אם אתם מוכנים להישבע ששורות של נעליים צמודות לפאנלים לא מפריעות להתנהלות יומיומית שפויה שלכם, זה לא באמת פתרון; בהנחה שאתם לא משליכים אותן אחת על גבי השנייה, הן סתם מתמלאות אבק, ואם אתם דוגלים בשיטת הערימות, החדר הופך למיצג בלתי אסתטי בעליל. ומה קורה כשאתם צריכים לשטוף את החדר? תרימו נעל נעל בזו אחר זו? תסכימו שזו לא שיטה נאותה וידידותית למשתמש, בטח לא בשנת 2010 כשיש כל כך הרבה פתרונות אחרים. גם נעליים שנדחפות מתחת לארון, מציצות מתחת למיטה או "מונחות בצורה מסודרת" בפינת החדר, זו לא צורה. לפיכך, מצאנו עבורכם מספר פתרונות לאחסון נעליים, שיאפשרו לכם להמשיך ולקנות, מבלי לוותר או לתרום אפילו את הנעל עם הפז"ם הארוך ביותר באוסף שלכם.

בארון

במקרה שיש לכם ארון בגדים גדול, או שאתם עומדים בפני בנייתו או רכישתו של ארון חדש, מומלץ להקציב לנעליים אזור אחסון משלהן, בהתאם לכמות שיש באמתחתכם. אם הארון שלכם נעשה בהזמנה אצל הנגר, אל תהססו לבקש ממנו כמה פתחי אוורור באזורים המוקצים לנעליים, כדי למנוע ריחות לא נעימים. גם פיזור אבקת סודה לשתייה יתרום למשימה. ישנן כמה דרכים נוחות לאחסון הנעליים בארון: האופציה המוכרת ביותר הן המגירות בתחתית הארון. אפשרות נוספת היא להניח אותן במדפים המותקנים באלכסון עם הגבהה בקצה כדי למנוע מהנעליים ליפול. צורה זו נחשבת לאידיאלית מאחר שניתן לאחסן באמצעותה כמות גדולה יותר של נעליים ולראות את כולן בצורה נוחה, מבלי להתעכב מול הארון בחיפוש אחר זוג מתאים לפני כל יציאה מהבית.

ארונית נעליים גם היא פתרון יעיל ונוח. כיום תוכלו למצוא בשוק כאלה המשמשות כספסל ישיבה נוח לנעילת הנעליים הנשלפות מתוכה. הארונית התמלאה ואין עוד מקום בתוכה? רכשו ארונית נוספת ואל תתפתו לזרוק את הנעליים ברחבי החדר. מומלץ שלא למקם את הארונית בסמוך לדלת הכניסה, כפי שרבים נוטים לעשות. הנעליים הן לא הדבר הראשון שאתם צריכים לראות כשאתם שבים הביתה מיום עבודה מתיש. חפשו לה מקום הולם יותר.

בקופסה

אחת השיטות הפופולאריות והחסכוניות לאחסון נעליים היא לשמור אותן בתוך הקופסה המקורית בה הן הגיעו מהחנות. הקופסאות מגנות על הנעל מפני אבק ושריטות ואפשר לקשט אותן עם נייר צבעוני ודקורטיבי, כדי שייראו קצת יותר מעוצבות ואסתטיות. כדי לייעל את השיטה, מומלץ להדביק מדבקה לבנה על כל קופסה ולכתוב עליה תיאור בן שלוש מילים של הנעל, לדוגמה: אדומה, שטוחה, קיץ. בדרך זו תוכלו לדעת מראש מה יש בכל קופסה מבלי לבזבז זמן יקר בלפתוח קופסה קופסה, בזמן שאתם באיחור ממש לא אופנתי לעבודה. אם תיאור קצר של הנעל לא מספיק לכם, תוכלו תמיד לצלם את הנעל ולהדביק את תמונתה על הדופן וכך לדעת במדויק איזו נעל הכי מתאימה להופעה שדפקתם. דרך אחרת לקצר תהליכים היא לקנות קופסאות נעליים שקופות, שיסייעו לכם לראות בדיוק מה יש בכל קופסה מבלי להסתבך יותר מדי עם מדבקות ותמונות.

בתלייה

פתרון נוח ויעיל במיוחד הוא מתלה כיסים. הכיסים, העשויים מפלסטיק, בד או ניילון משמשים כתאי אחסון, ומיועדים לתלייה בתוך הארון או בצידה הפנימי של הדלת, ללא צורך בקידוח או מתקן מיוחד. עיצוב הכיסים הנגיש מאפשר לראות את כל הנעליים במבט אחד, ולשלוף ברגע את הזוג הנבחר. למרות שמדובר במתלה המשמש לנעליים, השתדלו לשמור על ניקיונו. במידה ומדובר במתלה מבד הקפידו לכבסו מפעם לפעם ואת מתקני הפלסטיק והניילון לא יזיק לנגב עם סמרטוט לח.

ונסיים בטיפ: כדי לשמור על צורתם המקורית של מגפיים ונעליים גבוהות, הכניסו בקבוקי שתייה קטנים לתוך הנעל או העמידו בתוכם מגזינים עם כריכה קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully