וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפסודה בוהמיינית

כ-50 מעצבים ישראלים מציגים את עבודותיהם בחנות קונספט זמנית בשם רפסודה בנמל ת"א, ומוכיחים שאנחנו על המפה

אבי כהן

למקרה שתהיתם מהי אותו פריחה של עיצוב ישראלי שכולם מדברים עליה, כדאי לכם לבדוק חנות חדשה בשם רפסודה, שנפתחה אתמול (שלישי) בנמל תל אביב. הקונספט מאחורי החנות – והרי לא חשבתם שתקום חנות עיצוב ישראלית ללא קונספט מאחוריה – הוא ארעיות, מה שאומר במלים אחרות שהיא תהיה פתוחה לשלושה שבועות בלבד, בהאנגר 20.

ברפסודה יוצגו, כלומר יימכרו, מוצרים מגוונים של כ-50 מעצבים ישראלים; מאקססוריז, גופי תאורה, פרטי ריהוט, פוסטרים ועד מגזינים ישראלים, כשגם כאן לא שכחו את קונספט הארעיות ונתנו דגש על מהדורות מוגבלות. בין המעצבים שמשתתפים במיזם ניתן למצוא את הסטודיואים OTOTO, junktion, עוגה וכולה. בנוסף תתארח חנות ספרי המעצבים סקצ'בוק כמו גם האוזן השלישית, שתמכור דיסקים וסרטים של יוצרים מקומיים. מלבד היותה חנות חלל תצוגה תשמש רפסודה גם כמיני-סמינר עם הרצאות של מעצבים המשתתפים בחנות לצד דיונים על זוגות שיוצרים יחד וכיצד ניתן לעבור מתחום עיצוב אחד למשנהו.

גם עיצוב חלל התצוגה נעשה ברוח הקונספט.ההאנגר, שגודלו כ-400 מ"ר, עוצב על ידי יעקב ששון מחומרים ממוחזרים בלבד; דלתות וחלונות עץ, רמקולים וטלוויזיות ישנות, מלאו את החלל ומהווים בסיס להצגת המוצרים. בנוסף, על הקיר ההאנגר נתלתה עבודה גרפית בגובה 7 מטרים של המאייר פילפלד.

רפסודה, האנגר 20 נמל ת"א, ביזמות הנמל, פאזה וענת ספרן (מאוצרות פצ'ה קוצ'ה). שעות פתיחה: ראשון-חמישי 11:00-20:00; שישי 09:00-15:00; מוצ"ש 18:00-22:00. הכניסה חופשית.

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully