וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: סדר בחוטים מאחורי הטלוויזיה

7.8.2013 / 9:17

מתנה סרוגה, שעון קיר עשוי טחב, עציץ לאופניים, מדבקות לכבלים שמסתבכים מאחורי הטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עציצים מיניאטוריים משוטטים ברחבי העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צומח דומם

קולקציית התכשיטים WEARABLE PLANTER מספקת הצצה לדבר הטכנולוגי הבא בתחום העיצוב: הדפסה בתלת -ממד. על העיצוב חתומה Colleen Jordan מאטלנטה המחברת בתבונה עכשווית בין הטרנד הירוק לבין הטכנולוגיה החדישה ואחת ההמצאות החמות ששוטפות את הזירה. סדרת האקססוריז WEARABLE PLANTER, מדגימה את אפשרויות היישום והייצור של עיצוב בתלת -ממד באובייקטים יומיומיים, וממזגת בינה לבין עבודת הקראפט והחיבור המחודש בין האדם והטבע .לצד אובייקטים משובבים כמו שרשראות וטבעות הקולקציה המתוכשטת כוללת גם סדרת מיני עציצים לאופניים המהווה פרשנות טכנולוגית וסופר ניידת לטרנד הגינות האורבאניות. העציצים הקטנטנים מעוצבים במחשב באמצעות חומרה דיגיטלית ומיוצרים בהמשך מניילון במדפסת 3D כאשר בסיום התהליך עוברים ייבוש, טיפול וצבע בעבודת יד. הם מוצעים בשלל ססגוני של דגמים ופורמות גיאומטריות ומתחברים בקלות לגוף או גלגל האופן באמצעות מיתר ניילון אלסטי. החל מ-110 שקלים באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מוצר שתרצו לבית במראה סגור ואותנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרוגים

בואו נודה ונתוודה: כולנו אוהבים לקבל מתנות. האותנטיות והמרגשות הן אלה שהוכנו במיוחד ושאין כמותן לאף אחד.הן הופכות עבור רוכש המתנה ומי שמקבל אותה לבעלות ערך סנטימנטלי. בסטודיו OMANI Creative Living ניתן לרכוש מוצרים סרוגים לבית ולחדרי ילדים ליצירת אווירה חמימה וביתית. שטיחים, סלסילות, תיקים ופופים שנסרגים בעבודת יד על ידי חגית בנימין גרציאני, עשויים חוטי טריקו ממוחזרים, צבעוניים ונעימים למגע. המוצרים נעשים בהתאמה אישית ללקוח ולכ יכולים להיות רעיון למתנה מקורית. בנוסף, מתקיימות סדנאות לסריגת סלסילות ושטיחים בסטודיו של המעצבת כך שניתן גם לסרוג את המתנות האישיות. מחירים: שטיחים החל מ-450 שקלים, סלסילות 120 שקלים. אלנבי 94 תל אביב.

(מאת: מיכל המר)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם עט וגם ירוק בעיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבט של עט

אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות בעולם העיצוב הוא הניסיון להכניס את החוץ אל תוך הבית. סטודיו Zeup הקוריאני יצר עט מעוצב בצורת דשא, כך שמכניסים אותו לכלי יחד עם מספר עטים נוספים שיוצרים יחד מראה של עציץ ירוק. העט עשוי סיליקון גמיש והוא לוקח בחשבון את עיצוב העט כיחידה נפרדת, אך גם את הערך העיצובי הנוסף שלו לחדר או למשרד. המוצר שקיבל את השם המוזר Pooleaf
אולי מבלבל את הצרכנים, אך פירושו בקוריאנית: עלה דשא. אם אין לכם הרבה מקום בשולחן הקובייה המשרדית, אבל בא לכם משהו ירקרק בזווית של העין, העטים האלה יכולים לספק עבורכם פיתרון חינני. הם מגיעים בשלושה גוונים. 5 דולר ליחידה באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים סדר בערימות הכבלים שמסרבלים את החיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשורים בכבלים

הממיר החליט שהוא לא עובד. התקשרתם לחברת התקשורת בה אתם מנויים ופתרון הקסם הראשון שמציעים לכם הוא לנתק את שקע הממיר מהחשמל. אתם נגשים לחלק האחורי של הטלוויזיה ומנסים לאתר מבין הכבלים הרבים (שכוללים כבל ה-DVD, כבך רמקולים, כבל מגבר ועוד כבלים של מיני מכשירים שונים), את הכבל הארור של הממיר. שמחים וטובי לב אתם מנתקים את הכבל, אך מגלים שכבל הטלוויזיה נותק בטעות, בעוד נציג השירות ממתין על הקו. כדי לא להתמודד עם המצב המסורבל זה ובעיקר להימנע מכעס ועצבים מיותרים, המוצר הבא יהפוך את החיים להרבה יותר קלים. מדובר בדמויות פלסטיק הנצמדות לכל כבל בנפרד, כשעל כל אחת מהן מוצמדת מדבקה שעליה ניתן לכתוב לאיזה מכשיר הכבל שייך. בצורה זאת, בפעם הבאה שתרצו לנתק מכשיר חשמלי, תדעו בדיוק לאיזה כבל לפנות. 39 שקלים באתר אנימי.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעון קיר מזן אחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעון ביולוגי

למרות שעוני היד האופנתיים ולמרות השעונים שקיימים בכל מכשיר חכם, מעצבי מוצר מצליחים לאתגר את השוק פעם אחר פעם באמצעות שעוני קיר מקוריים. השעה אולי הופכת זניחה אבל המוצר הדקורטיבי תופס מקום של כבוד על הקיר. הפעם מדובר בשעון טבעי. הוא עשוי עיסת דשא שפותחה על ידי הביולוגית האיטלקית Verde Profilo ששיתפה פעולה עם סטודיו Kuadra עבור המותג "פרוג'טי". למרות חומר צמחי השעון אינו מצריך השקיה. לא מדובר בעציץ שטוח אם כי בפיתוח של טחב משודרג המכניס את הטבע לארבע קירות. הוא מגיע בשני גדלים (80x20 ס"מ או 40x40 ס"מ). 4,030 בפיטרו, ריהוט משרדי, הסדנא 13, חולון.

(מאת: אפרת בראשי)

המלצות נוספות שכדאי לשתף:

להוציא כתם דיו מחולצה בלי טיפת מאמץ

לקדוח בקיר מבלי לטנף את הרצפה

לקצץ בצל בלי לדמוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully