וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזגזגת: חשבון האינסטגרם של "מיסוני הום" מעלה את הטמפרטורה

אין סיכוי שתמצאו את מיסוני הום משתמשת בפילטר שחור-לבן בחשבון האינסגטרם. גלריית התמונות של החברה האיטלקית המאופיינת בקשת צבעים ססגונית ובצורות זיגזג, מהווה קולאז' מהנה לשטיפת העיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשטוף את העיניים - מבגד הים ועד המגבת שמונחת על הרכב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועים דרמטיים עברו השנה (2013) על מותג האופנה והעיצוב האיטלקי - "מיסוני". בינואר האחרון נעלם בוונצואלה מטוסו של אנטוניו מיסוני ורעייתו, בנם של מייסדי המותג ומנהל השיווק הראשי של החברה. במאי שלאחר מכן נפטר אוטביו מיסוני (בהיותו בן 92), שיסד יחד עם אישתו רוזיטה את בית האופנה המוערך בשנות ה-50. המותג, שמצליח לשמור על מעמד יציב ודי אן דיי קבוע של סגנון צבעוני ומלא חיים, המאופיין בעיקר בצורות גרפיות וזיגזגים, לא איבד את השמחה. התצוגות המרשימות והיצירתיות עדיין ממשיכות לככב על המסלולים ולהלהיב את עדת מעריצים, מיזמים חדשים מניעים גלגלים כמו פרויקט המגורים המרהיב שמתוכנן במנילה (פיליפינים), וחשבון אינסטגרם אחד משובב של "מיסוני הום" המציג תמונות של בדים, כלים ורהיטים ססגוניים שמעלים את הטמפרטורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורת הגשה של כלי האירוח לבית המותג האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדומה לפייסבוק, גם חשבון האינסטגרם מהווה כלי שיווקי חיוני לחברות גדולות. הוא הכרחי במיוחד לאלו המציעות סגנון חיים ומאפשר זמינות לגולשים בכל רגע נתון, ללא קשר ותלות בהשקה של קולקציה חדשה, פרסומת או ידיעה מרעישה. כמו כן, החשבון מהווה מעין כרטיס ביקור נוסף נוסח העידן המודרני, סוג של קטלוג און ליין ולפעמים אף חלון הצצה אל מאחורי הקלעים, להתרחשויות ולרגעים הקטנים שלא זוכים להבזקי המצלמות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריפוד מושבי יאכטה בבדי מיסוני הום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון חיים שמשתלב בכל התחומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון לעתה, למיסוני הום 7,300 עוקבים. לא כמות עצומה בהתחשב בגודלה ופופולאריות החברה, אך עדיין מספר מכובד. בנוסף, למרות שמדובר במותג איטלקי, באופן די מפתיע חשבון האינסטגרם מנוהל על ידי גורם השוכן בברזיל. בתמונה הראשונה שעלתה לאוויר לפני 48 שבועות נראה מסך מחשב עם עמוד הבית של אתר מיסוני הום, ככל הנראה להכרה ראשונית וגישוש השטח. מאז, גיוון הנושאים התרחב. תמהיל התמונות שעולה לחשבון האינסטגרם ממחיש השתלבותה של החברה האיטלקית בכל תחומי החיים. זה בא לידי ביטוי בהצגה של כלי הגשה ואירוח, כוסות אספרסו, קומקומים וצלחות פטיפורים וממשיך במגבות חוף גדולות שנראות לא נראות, ברקע של דוגמנית הנבחנת בעיני ארבע עיניים גבריות כמו גם בריפוד ורדרד ומזוגזג של מושבי יאכטה קטנה. בשל אופיין הצבעוני לא בטוח עד כמה התמונות האמורות עוברות עיבודים ומסננים גרפיים ביישום הטלפוני טרם עלייתן לאוויר וזכייתן בלילקוק העוקבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספל בדגם פרחוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם זיגזגים בצבעים מונוכרומטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, בית האופנה "מיסוני" הוקם לפני כ-50 שנה על ידי בני הזוג רוזיטה ואוטאביו מיסוני ומתמחה בעיצוב בגדי נשים וגברים, אביזרי אופנה, פריטים משלימים וטקסטיל לבית. המותג נחשב לאחד המובילים באיטליה ובעולם בזכות גזרות פשוטות ושימוש במקצב קבוע של פסים וזיגזגים עם תוספות של פרחים גרפיים, בשלל צבעי הקשת. השימוש המתוחכם בצורות וצבעי בסיס פשוטים הם שיוצרים את הסימפוניה המרהיבה שסוחפת אחריה מיליוני לקוחות. כפועל יוצא מכך נולד ליין הבית של החברה המציע פריטים לבית ולגינה, הלוקח חלק בכל התערוכות ותצוגות העיצוב הנחשבות בעולם, החל מ-Salon Del Mobile הנערך תדיר במילאנו ועד Maison & Objet הנפתח פעמיים בשנה בפריז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרחים המפורסמים של מיסוני, עם עלי כותרת רחבים וגדולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלריית ההאש תג (Hashtag) של מיסוני הום באינסטגרם, בה הגולשים מתייגים פריטים לבית של החברה, מציגה אף היא גלריה עצומה של סגנונות חיים צבעוניים ומזוגזגים. הגלריה מונה כיום 2,265 תמונות של גולשים מכל העולם (ילדים, נשים, גברים) המתעדים את אהבתם למותג. ביניהם, נרות מונחים בחדרי שינה, תינוקות מכוסים בשמיכות צבעוניות, אריזות מתנה עם סרטים מהודרים, שמשיות עם התגית הקטנה ואפילו כלבים שעטופים בבדי החברה. מיסוני הום אמנם עדיין נחשבת חברה קטנה בהשוואה למותג האופנה שהוקם לפניה, אך היא מוכיחה שמדובר במותג אהוד פופולארי ומעל הכל מעודכן.

המצעים של מיסוני לרשת טארגט

צבע בעיר: מלון בעיצוב מיסוני הום בסקוטלנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזיק מפתחות עם סוודר מינאטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נר סרוג בחוטי שעווה כמו פקעת של צמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהילים שמותאמים לתמהיל הבדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספות, כורסאות ופופים במקום דוגמניות מונחים על המסלול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כלבים נהנים מהבדים הנעימים של מיסוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו שחור על גבי משטח כתום - המאפיין את תגית המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם כריות פחות רועשות עיצובית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקצית הכלים החדשה, מיסוני הום, 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו: פרויקט היוקרה שמיסוני הום מעצבים בפיליפינים

צפו: מלון מיסוני הום באדינבורג, סקוטלנד

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully