וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל: הבית החדש של קייט מידלטון והנסיך ויליאם

19.5.2014 / 8:47

משפחת המלוכה הצעירה רוצה בית יפה ומעוצב. החלפת הרעפים באחוזה שקיבלו מהסבתא נאמדת בחצי מיליון פאונד, חדר השמש 300 אלף פאונד והכל, מכיס התושבים הבריטים, אלא מה

הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
עונת השיפוצים - הבית החדש של הדוכסית מידלטון והנסיך ויליאם/splash

ככה זה כלשסבתא יש יותר מסתם דירת שני חדרים בתל אביב להוריש. חצי מיליון פאונד, זה הסכום שקייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג' השקיעה בהחלפת הרעפים בגג האחוזה שקיבלו היא ובעלה, הנסיך ויליאם מסבתו, מלכת אנגליה. מיליון פאונד נוספים הושקעו בגינון, אבטחה, שיפוץ החלונות ובניית חדר שמש מזכוכית באחוזה הענקית שתשמש את בני הזוג, את בנם ג'ורג' ואת האומנת החדשה שלו בעיקר בסופי שבוע ובחופשות הקיץ.

זו אינה הפעם הראשונה שבני הזוג המלכותי משפצים את מעונם בסכומים אסטרונומים שכאלה ועל חשבון משלם המיסים הבריטי. הקומפלקס בן ארבע הקומות בו מתגורר הזוג בארמון קנזינגטון, והיה שייך לנסיכה המנוחה מרגרט, שופץ גם הוא בעלות של כמיליון פאונד מיד לאחר חתונת השניים. השיפוץ שסוקר בהרחבה באנגליה הסתיים לפני כשנה וכבר לפני כמה חודשים דווח ששיפוץ נוסף בדרך. מידלטון הודיעה אז שאינה מרוצה מהצבע הסגול שעיטר חלק מקירות הבית. "זה ההורמונים אשמים", דווח שאמרה.

התרגשות בממלכה: הנסיך ג'ורג' בתמונה מלכותית חדשה. רויטרס
בקרוב בבית החדש - המשפחה המלכותית עם העדפות עיצוב משלה/רויטרס

כאמור, מעונם הנוכחי של הזוג, כמו גם מעונם הכפרי החדש ניתנו להם במתנה על ידי המלכה. האחוזה הכפרית שנמצאת על נחלת סנדרינגהאם במחוז נורפולק שבמזרח אנגליה, הושכרה על ידי המלכה לשוכרים פרטיים שנתבקשו לפנות את הנכס לפני תום החוזה על מנת שמשפחת המלוכה תוכל להתחיל בשיפוצים. העבודות החלו בספטמבר האחרון לאחר שמועצת המחוז אישרה את תכניות הבנייה שלא הותרו לפרסום מסיבות של "ביטחון לאומי".

האחוזה הגיאורגיאנית מכילה מלבד בית המגורים בן עשרת החדרים, גם דירה לאומנת החדשה של ג'ורג', בריכת שחייה, מגרש טניס, חנייה רחבת ידיים וכרי דשא עצומים. מירב הכסף לשיפוצים הושקע דווקא בחדר השמש עשוי גג זכוכית שעלות בנייתו מוערכת בכ-300 אלף פאונד. הפנינה היקרה עוצבה על ידי הארכיטקט האנגלי צ'ארלס מוריס ששייך למשפחת אדריכלים ותיקה שהסבא רבא שלו, סר ג'ון קלק הוא שעיצב את אולם המופעים האלמותי- אלברט הול. כדי להטמיע את החדר שגודלו הוא רק 25 מ"ר באחוזה הישנה הדביק האדריכל מחוצה לו קלונסאות זהות לאלה שבמבנה הגדול, אך עדיין גג הזכוכית משווה לו אופי אחר מזה של שאר חלקי האחוזה והוא נראה מעט כמו פיל לבן. קטן אבל לבן.
עוד ברשימת ההוצאות נמצאים כאמור רעפי הבית הכתומים שעלותם מסתכמת בחצי מיליון פאונד. על פי אחד מקבלני השיפוצים באזור, טוני פסמור, דווקא מדובר ברעפים סטנדרטיים. "הדבר היחיד שבולט בהם כרגע הוא הצבע הכתום החזק", סיפר לעיתון הבריטי דיילי מייל והוסיף, אין מה לדאוג עוד חמש שנים הרעפים ישחקו ויראו כאילו הם היו פה מאז ומתמיד". גם החלונות שונו והותאמו לרעפים בתקציב של מאה אלף פאונד, ולבסוף, כיוון שמדובר במשפחת המלוכה, הוצאות הביטחון גם הן חלק מהתקציב המפואר ועלותן נאמדת ברבע מיליון פאונד.

מידלטון עתידה לבלות את השבועות האחרונים של חופשת הלידה שלה בסיום השיפוצים בבית, אליו הזוג המלכותי צפוי לעבור כבר הקיץ. על פי עיתוני הממלכה, הדוכסית שלמדה היסטוריה ואמנות לא שכרה את שירותיו של איש מקצוע והיא מעוניינת לעצב את הבית על פי טעמה האישי בעזרת אימה וחברתה מעצבת הפנים אן הלן. אבל לפי עדויות של מוכרים מהאזור, קייט כבר רכשה שטיחי קילים טורקים עבור הבית, התעניינה בריצוף טרה קוטה ובאבני חיפוי המשמשים טירות בצרפת. סטייל. רק הפעם, כששמועות על הריון שני כבר מתרוצצות ללא הרף, אולי מומלץ לדוכסית ללכת על צבעים יותר ניטרליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
הגג הכתום שעלותו מסתכמת בחצי מיליון פאונד/splash
הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
מה היה כל כך רע בגג הישן?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully