וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברת ב-140 שקלים: ליין מוצרי נייר של שרון ברונשר

6.6.2013 / 8:07

הקולקציה החגיגית של מעצבת האופנה שרון ברונשר עושה כבוד לנייר. היא כוללת פנקסים, סרטי הדבקה, מחברות ועפרונות בעיצוב מונוכרומטי שמזכיר את ליין הבגדים שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה של שרון ברונשר עם המעצבת הגרפית שירן רוקוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הגזירות הכלכליות ולמרות שכיום, פחות ופחות אנשים משתמשים בכלי כתיבה ועוברים למכשירים החכמים, נפתחת היום (חמישי) חנות קונספט של כלי כתיבה מהודרים בתל אביב. מי שאחראית על החנות היא מעצבת האופנה שרון ברונשר. שם שמוכר יותר לפשיוניסטיות, אבל מסתבר שיריית הפתיחה של מעצבת האופנה החלה בעיצובי פריטים לבית ומוצרי לייף סטייל. היום היא סוגרת מעגל עם פתיחת החנות החדשה. החנות שנקראת "פפייר" (נייר בצרפתית) הוקמה על חלק משטחו של בית הדפוס המוכר "קוויק קופי" בתל אביב. על הפריטים המעוצבים שנמצאים בחנות אמונה גם המעצבת הגרפית, שירן רוקוואי שחברה לברונשר לחנות הקונספט. בין המוצרים שניתן למצוא על המדפים החדשים נמנים אלבומי תמונות, יומנים, פנקסי ממו, אריזות מיוחדות וברכות נייר, זאת לצד מוצרי טקסטיל ולייף סטייל. כל אלו מעוצבים בפלאטת צבעים מצומצמת ומונוכרומאטית של שחור, לבן ואפור, המוכרים ללקוחותיה של ברונשר. הקו הנקי בקולקציית הבגדים של המעצבת נשמר גם בגזרת מוצרי הנייר, אך פה הוא מלווה בטיפוגרפיות והדפסים חדשים וייחודיים.

לצד המוצרים החדשים, יציגו המעצבות קולקציית וינטג' שנאספה בחו"ל וכוללת מחוגות ישנות, עטי נוצה, סרגלים מיוחדים ועוד. בנוסף, קיימת סדרת "לפטאוברז" של מוצרי נייר ממוחזר, המוגדרת על ידי המעצבות כליין הדגל של החנות.

ב-2009 השיקה ברונשר בחנויות הבגדים שלה קולקציית וינטג' של מחברות ופנקסים שנעטפו בדפי אנציקלופדיות ותמונות ישנות. כיום, לצד קולקציות הבגדים באחת משלושת חנויות המעצבת, נמכרים גם מוצרים לבית, מצעים, נרות וסבונים.

מחירים לדוגמה: סרטי הדבקה עם איורים גרפיים 25-35 שקלים; קלמרים 40-60 שקלים; דפי ממו 12 שקלים, מחקבות בשילוב טקסטיל ותפירה בעבודת יד 140 שקלים.

פאפייר, שדרות דוד המלך 1, תל אביב

מכה אפורה: קולקציית המצעים של שרון ברונשר

מיוחד: הפקת עיצוב כלי כתיבה ומוצרי נייר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרטי הדבקה עם כיתובים גרפיים, 35-25 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחברות בשילוב טקסטיל על גבי הכריכה 140 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרים עם הדפסים של טקסטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנקסים שמשמשים גם כסרגלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפי ממו 12 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully