וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים: השר יולי אדלשטיין חושף את הבובות שלו

יוני פרוים

20.12.2012 / 8:49

גינה פראית, חדר עבודה מלא במדליות ספורט, אוסף של בובות מכל העולם ומדי אסיר שמקבלים מקום של כבוד - הצצה לבית של השר יולי אדלשטיין בנווה דניאל - כתבה שלישית בסדרה

צלם: דייב שחר; עורך וידאו: אמיר קוטיגרו

יולי אדלשטיין, שר ההסברה והתפוצות נשוי ואב לשניים ידע עוד בזמן שהותו כאסיר ציון בכלא הסובייטי היכן יבנה את ביתו בישראל. כיום, ביישוב "נווה דניאל" הוא נותן לנו הצצה לביתו הפרטי. לשאלה האם היה מעורב בבחירות העיצוביות בבית עונה השר שאשתו היתה האחראית הראשית בעוד אנשי המקצוע הגיעו ואמרו מיד: "שלום ואיפה טניה?". אדלשטיין מצידו, לא התבייש להודות שבמגרש הביתי שלו האישה תופסת את המושכות.

את הקפה הראשון של הבוקר לצד כותרות העיתונים השר מעדיף לעשות בגינה הצבעונית עליה אמון הגנן, וזאת בהתאם ללוח הזמנים ומזג האוויר של אותו הבוקר. את חדר העבודה מאובזר בספה נפתחת, ללילות הארוכים, על רגע גביעי טניס שקיבל בתקופה בה היה לו זמן פנוי לעסוק בספורט.

במסגרת עבודתו כשר התפוצות וההסברה אדלשטיין מרבה לבקר במדינות שמעבר לים. בכל ביקור שכזה הוא מקפיד להביא לאישה שאיתו, טניה, בובה מקומית שמצטרפת לאוסף העצום במוצג בארון מיוחד שהוקדש לו בסלון.

הפריט הקרוב ביותר לליבו של השר הם מדי אסיר מקוריים אותם לבש בתקופה בה היה אסיר ציון בכלא הסובייטי. הוא קיבל את המעיל שליווה אותו כמזכרת לאחר שריצה שלוש שנות מאסר. אדלשטיין שומר עליו באדיקות ומידי פעם מוציא אותו מהארון ונזכר בדרך הארוכה שעשה אל ארץ האבות.

הצצות נוספות לבתים של הפוליטיקאים שלנו - בסדרת "בית הנבחרים":

הפנטהאוס הגבוה של זהבה גלאון בפתח תקווה

מירי רגב סידרה לעצמה ולמשפחתה סביבת מגורים אתנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully