וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים: איך נראה הבית של מירי רגב?

יוני פרוים

2.12.2012 / 8:01

גם אם תתאמצו לא תמצאו התאמת פריטים בבית של מירי רגב שבראש העין. הסגנון האתני שולט ומסורת יהודית ניכרת בכל פינה - כתבה ראשונה בסדרה הסוקרת את בתיהם של נבחרי העם

ביקור בביתה של חברת הכנסת מירי רגב בראש העין/צילום: דייב שחר, עורך וידאו: אמיר קוטיגרו

היא מקפידה להדליק נרות שבת, מחזיקה פסנתר בן 40 שנה, ושונאת סטים. מירי רגב, חברת הכנסת מטעם הליכוד, הגיחה לחיינו בסערה לאחר קריירה צבאית שבשיאה כיהנה כדוברת צה"ל. בשנים האחרונות נודעה בעיקר בזכות ספק פליטות הפה, ספק דעות. רגב מסתבר פותחת כל בוקר בקריאת פרק תהילים בגינה שבביתה, ומיד לאחר מכן מתפנה לקריאת הכותרות בפינת האוכל לצד הקפה הראשון - שחור למי שתהה. היא מעדיפה לשמור על עיצוב אותנטי שלדבריה מושפע ישירות מהשורשים המרוקאים שלה מבית אבא.

ב-15 השנים האחרונות רגב מתגוררת בראש העין, יחד עם בעלה דרור ושלושת ילדיהם והיא זו שאמונה על הבחירות העיצוביות בבית. היא תמיד תעדיף את הצבעים "החמים", ובביתה שולטים צבעי האדמה האוהבים עליה במיוחד. בשביל הנשמה היא מקיפה את סביבת המגורים בנרות ובתמונות של צדיקים. היא מספרת שהקשר ליהדות חזק במיוחד, על קידוש היא לעולם לא תוותר, והדלקת נרות שבת אף יותר חשובה משיחה בהולה עם ראש הממשלה.

הפסנתר בכניסה לבית של משפחת רגב, מהווה עדות לתקופה בה למדה לנגן, הפסנתר הוא המקורי עליו למדה בילדותה, המלווה אותה לכל בית כבר קרוב ל-40 שנה. "יום יבוא ואחזור לנגן" היא מבטיחה.

בסוף יום מפרך של דיונים במליאה והתרוצצויות לקראת הבחירות הקרובות, היא אוהבת לסיים עם כוס משקה משובח, לצלילי השיר "אנא בכוח" שמחזק אותה ומזכיר לה שיש עוד עבודה רבה עוד לפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully