וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק אותה: קולקציית רהיטים חדשה בעיצוב בראד פיט

השחקן העסוק מממש הובי ותיק ומעצב רהיטים במהדורה מוגבלת, חתומים וממוספרים כאילו היו יצירות אמנות - שולחנות, כורסאות, מיטות ואפילו אמבט זוגי מעכשיו תחת הלייבל "פיט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן אוכל עם רגלי זיגזג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבראד פיט, האיש עם הזיפים הצהבהבים, לא מספיקות המתנות שאלוהים הרעיף עליו. אחד השחקנים הנחשבים בתעשייה ההוליוודית שמשתכר למעלה מ- 10 מיליון דולר לסרט וחובק את אחת השחקניות המצליחות והסקסיות, החליט לפזול לצדדים ולפצוח בקריירה נוספת של עיצוב רהיטים.

באופן די מפתיע, לא מדובר בפריטים מאכזבים לחלוטין וחסרי מעוף קריאייטיבי כמו אלו שעוצבו על ידי כוכבנים אחרים, שביקשו לשלוח ידם לעולם הדיזיין ביניהם, פרסיליה פרסלי ודיאן קיטון. הקולקציה של פיט כוללת כורסאות, שולחנות, מיטות במראה אוניות ואמבט זוגי משיש שעשויים בעבודת יד, והיא מתחלקת לשתי קטגוריות. בחלק אחד, פריטים מקוריים בעלי קו מאתגר ומעניין, כגון שולחן אוכל עם רגלי עץ בצורות משתנות, המזכירות את עבודת הגרפיקה של Haring וספריית עץ במראה של קוביות עוקבות. הקבוצה השנייה לעומת זאת, מתאפיינת בשימוש בזכוכית וניקל הכוללת בעיקר שולחנות אוכל ושולחנות קפה אשר מבלי לפגוע באף אחד, מזכירים רהיטים שנמכרים כבר שנים כאן אצלנו, בדרום תל אביב. כל הפריטים עוצבו בעבודת יד, במהדורה מוגבלת וממוספרת כאילו היו יצירות אמנות ואף זכו לחתימתו המסולסלת של השחקן האהוד.

בראד פיט. Gareth Cattermole, GettyImages
משרבט במחברת סקיצות כבר שנים רהיטים ובניינים/GettyImages, Gareth Cattermole

את ההובי החדש אימץ פיט בעידוד פרנק פולארו, מבעלי יצרנית רהיטים אמריקאית המתמחה ברפרודוקציות בסגנון ארט דקו. ב-2008 פולארו הגיע לאחוזה של פיט וג'ולי שבדרום צרפת, כדי להתקין את השולחן שהשניים הזמינו. תוך כדי סמול טוק עם בעל הבית, הופתע פולארו לגלות שפיט חובב מושבע של עיצוב ואף בזמנו הפנוי (שמעט ממנו יש) הוא משרבט סקיצות עיצוב במחברת ייעודית. כפועל יוצא מכך, פיט קיבל הצעה לשיתוף פעולה עם החברה, שתהפוך את הרישומים לתל ממד ממשיים, ונענה לה בחיוב וללא היסוס. במהלך ארבע השנים האחרונות שבהן כיכב פיט בשבעה סרטים שוברי קופות ביניהם, "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"; "ממזרים חסרי כבוד"; "מאניבול" ו"הורג אותם ברכות" עמל הכוכב במקביל על הקולקציה החדשה שלו.

בראיון שנערך בתחילת החודש (נובמבר 2012) עם מגזין העיצוב האמריקאי Architecture Digest סיפר פיט כי תכנון ועיצוב איננו חדש לו וכבר למעלה משני עשורים שהוא משרבט מבנים ורהיטים ככה סתם להנאתו. עוד נתגלה באותו ראיון כי לאחר סופת ההוריקן הקטלנית "קטרינה" שפקדה את ניו אורלינס ב-2005 והותירה אחריה חורבן, החליט פיט להרים מספר פרויקטים למגורים בתכנון של האדריכל המוערך פרנק גרי. הוא סיכם את אהבתו ומשיכתו לעולם העיצוב כשהצהיר שאת הילדים שלו הוא "דוחף" להיות אדריכלים.

מחירי הקולקציה טרם פורסמו.

לאתר הקולקציה

פרסיליה פרסלי מעצבת רהיטים עם המעצב הישראלי שלומי חזיזה

דיאן קיטון טומנת ידה בצלחת עם עיצוב כלי אוכל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספריית קוביות מעץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן אוכל עגול משטח זוככית ורגלי ניקל שנעשה בקו אחד מתפתל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה זוגית מעצים טרופים, שני מדפים במקום שידות צד וספסל בילט אין - בהרשאת אוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן קפה זכוכית וניקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסת יחיד עשויה פרווה סינטתית במראה פרום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבט זוגי עשוי שיש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן נוסף מקולקציית הזכוכית והניקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully