וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר בית העיצוב היוקרתי רוז'ין בתל אביב

מוסד העיצוב היוקרתי RUGINE השוכן במבנה משומר ואלגנטי ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, ייסגר ויפנה את מקומו למשרד הפרסום אילון זרמון

בית העיצוב רוז'ין RUGINE בתל אביב, הודיע כי הוא עומד לסגור את שעריו. הבוטיק היוקרתי השוכן ברחוב מונטיפיורי בעיר, הפך תוך ארבע שנים מיום הקמתו, לאתר עלייה לרגל בקרב האלפיון העליון. במקום הוצעו פריטי ריהוט, מוצרי טקסטיל ואביזרים ייחודיים, חלקם נעשו בעיצוב אישי לפי הזמנה וחלקם בייבוא בלעדי לארץ של מותגים בינלאומיים כגון מיסוני הום (טווח המחירים לספות, לדוגמה, נע בין כ-5,000 ל-90 אלף שקלים).

בנוסף, היווה המקום במה מכירתית מיוחדת עבור אמנים ישראלים, באמצעות תערוכות מתחלפות, שהושקו באירועים מיוחצנים במיוחד. יופיו של המבנה המשוחזר בו שוכן בית העיצוב, העניק ללקוחות חווית רכישה אחרת, כזו שקיימת בערים הגדולות בעולם, ובשל כך גם שימש לוקיישן אטרקטיבי עבור הפקות אופנה רבות.

את המקום הקימה ב-2008 המעצבת ואשת העסקים רז'ין גנזי, רעייתו של משה גנזי, מבעלי המותג אורגון לווילונות, בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים. "אני כבר לא זקוקה לשטח תצוגה כל כך גדול", אמרה גנזי בשיחה עם וואלה!, "במהלך ארבע שנים שאנחנו קיימים, הספקנו לאסוף מועדון לקוחות שיודע בדיוק מה הוא רוצה ומחפש, ללא צורך ממשי לשוטט ב-33 חדרי הקונספט שלנו. עלויות המבנה ותחזוקו החלו להתבטא בתמחור המוצרים והרהיטים ומרגע שנפלה בידי הזדמנות לצאת מהחוזה בעסקה טובה, החלטתי ללכת על זה", אומרת גנזי. "בהמשך לכך, החלטתי להתאים את המותג שלי לצורך חדש וטכנולוגי שקיים כעת בשוק ו-RUGINE ימשיך להעניק שירות של הלבשת בתים במתכונת חדשנית ואחרת".

את מקומה של RUGINE עומד לתפוס משרד הפרסום של אילון זרמון, ועד שהדייר החדש ייכנס למקום, תיערך מכירת חיסול של כל הפריטים בהנחות ענק של 50%-70%.

RUGINE .מונטיפיורי 46, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הפריטים ב-50%-70% הנחה לרגל הסגירה. בוטיק רוז'ין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני כבר לא זקוקה לשטח תצוגה כל כך גדול". רז'ין גנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוג'ין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully