וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזר כנגדם: אסי עזר בקמפיין עיצוב

אסי עזר מתחזק זוגיות מסך עם ארז טל, אבל בחייו האישיים מחפש בן זוג לעצב איתו את הבית. יש הצעות? קמפיין חדש של ה-Design Center בכיכובו של עזר

צילום מסך

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

לאחר שנפרדנו מנוכחותו המתמדת של אסי עזר בווילת האח הגדול, בשבוע הבא הוא יככב שוב על המסך הקטן בקמפיין עבור מתחם העיצוב, Design Center. זהו מסע הפרסום הראשון של עזר, בו הוא משתתף בתפקיד המגשר. בפרסומת, עזר משכין שלום בין זוג לקוחות, המגיעים למתחם על מנת לבחור פריטים לבית, ונקלעים לחילוקי דעות מתישים. עזר מפעיל את קסמיו על בני הזוג, באמצעות הערות הומוריסטיות ובייבי פייס כובש, עד שלבסוף הם מקבלים החלטה משותפת.
הרעיון לצילומי הקמפיין נבע ממחקר המצביע על עיצוב הבית כאחד הנושאים החמים, עליו זוגות מתכסחים. במקרים קיצוניים הוויכוח אף מגיע לחדרי הרבנות.

את ביתו הפרטי עיצב עזר יחד עם חברה טובה, מעצבת הפנים רינת אפרת, "היא על דעת עצמה עשתה טעות אוימה והתנדבה לעצב לי את הדירה", מספר עזר, "היא חשבה שכל דבר שהיא תציע, אני מיד אגיד כן, אבל אני הייתי חייב להתווכח איתה". על אף שבתהליך השיפוצים עזר נעזר במעצבת, הוא מספר כי בינתיים בחייו האישיים, הוא מרהט את ביתו לבד. "עוד לא קניתי שום דבר עם בן זוג", מודה עזר, "זה עוד לא קרה". כך שאם יש לכם מה להציע למגשר הטרי, זה הזמן להסתער.

Design Center, רחוב הלח"י 2, בני ברק 03-5798105

אילן פיבקו שורף את איקאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המגשר הולך יחף, אסי עזר בצילומי הפרסומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully