וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה סופיה: ביקור בית אצל הכוכבת הלטינית סופיה ורגרה

אחרי שזכתה בתואר האישה המשתכרת ביותר בטלוויזיה האמריקאית, הסקסית ביותר בעולם והרווקה הלוהטת בהוליווד - סופיה ורגרה מכניסה אותנו לחדר השינה המפונפן שלה

ביתה של סופיה ורגרה. splash
צבעים חמים, שפע של שימוש בעץ ומוצרי טקסטיל - הסלון של סופיה ורגרה/splash

גם אם אתם לא מכירים אותה בשם, סביר להניח שהצצה בתמונת פרופיל אחת שלה תגרוף מצדכם תגובה בנוסח: אההה. הכוכבת הקולומביאנית הלוהטת, סופיה ורגרה נבחרה לפני כשנתיים על ידי גולשי המגזין האמריקאי Askmen לאישה הסקסית ביותר בעולם. מלבד קריירת הדוגמנות ורגרה מוכרת לרבים בעיקר מסדרת הטלוויזיה "משפחה מודרנית" של רשת ABC ומסתבר שמלבד חיוך כובש וגוף עסיסי שגורם לגברים רבים לרייר, היא גם מוצלחת בזירת המשחק ואף זכתה במועמדויות לפרס גלובוס הזהב, שני פרסי אמי ושלושה פרסי גילדת שחקני המסך. ביולי 2012 דורגה ורגרה במגזין פורבס כאישה המרוויחה ביותר בטלוויזיה עם שכר של 190 מיליון דולר לשנת 2011, נתון שמשך אליה עוד ועוד זרקורים ועיניים בוחנות. רק שלוש שנים חלפו מאז הדיווח הפיננסי של הכוכבת ולאחרונה נחשפת אחוזת המגורים של ורגרה בשכונת בברלי הילס, קליפורניה.

ורגרה נישאה בגיל 20 והביאה את בנה היחיד מנולו. היא הספיקה להתגרש ולהחריש כל ידיעה בדבר נישואין מוקדמים אלו והיום, היא נחשבת לרווקה מבוקשת. ברשימת הזוכים בתואר בן הזוג של ורגרה נמנים בין היתר אנריקה איגלסיאס, מארק וולברג, טום קרוז והפוליטיקאי ניק לוב, אתו היא מנהלת מערכת יחסים ממושכת ופתלתלה הכוללת דחיית תאריך חתונה מספר פעמים.
שנת 2014 היא אמנם לא השנה הכי מוצלחת של הכוכבת הלטינית. תכנית הטלוויזיה בהפקתה ירדה מהמסך תוך שבועיים ומדורי הרכילות מדווחים כי הארוס, לוב פוזל לצדדים. יחד עם זאת היא בוחרת לשדר עסקים כרגיל ולהמשיך במיזמים חדשים. בימים אלו היא משיקה בושם חדש שנקרא על שמה ומשתתפת בסרטו החדש של וודי אלן Fading Gigolo. לאלו מצטרפת גם חשיפה מיוחדת של האחוזה הנוכחית של ורגרה.

האחוזה כוללת 7 חדרי שינה, 11 חדרי רחצה, מכון כושר, משרד ביתי גדול ומרווח, מרתף יינות מעוצב לפי הכללים המוכרים בז'אנר, חדר קולנוע עם הבידוד הרצוי ובריכת שחייה מאבן, הממוקמת בחצר האחורית של הבית ומוקפת בצמחייה. עיצוב הפנים חם, מזמין ותואם לתדמית של בעלת הבית. שילוב העץ שבא לידי ביטוי כמעט בכל פינה בבית הפומפוזי הזה , הוא שמעניק לו את המראה החמים. כך גם סקלת הצבעים שנבחרה למוצרי הטקסטיל והרהיטים. רצפת העץ, המשקופים וקורות התקרה, יוצרים מעין תחושה של צימר עצום ממדים שכולל בתוכו שפע של יצירות אמנות. לא בטוח שלורגרה יש טעם באופנה, אך בכל הנוגע לעיצוב הבית היא מוכיחה כישורים או העדפות ראויות להערכה. ציורי שמן גדולים ומלאי צבע, פסלים בגדלים שונים, תמונות משפחה ממוסגרות ושנדליירים מעוטרים מופיעים כמעט בכל חלל בבית, אפילו בחדר הרחצה. באופן די אפשר למצוא בין חפצי הדקורציה שבסלון חנוכיות ובחדר הקולנוע מתנוססת גם תמונת חמסה גדולה.

אדריכלות המבנה מסגירה את מקורותיה של בעלת הבית. כבר מבחוץ אפשר להבחין במאפיינים שרווחים באזור דרום אמריקה, הכוללים עיטור באבן, מספר גגות רעפים במפלסים שונים, קשתות ומקצבים חוזרים של חלונות ופתחים.

ורגרה רכשה את הבית הזה בסכום של 10.6 מיליון דולר. לא ברור עדיין באם הכוכבת הלוהטת תישאר להתגורר שם אחרי נישואיה לנוכחי ניק לוב, ועוד יותר לא ברור מתי כבר תלבש שמלת כלה בפעם השנייה.

השחקנית והמגישה סופיה ורגרה. ספלאש
לוהטת עם טעם טוב בעיצוב פנים - סופיה ורגרה/ספלאש
ביתה של סופיה ורגרה. splash
בריכת שחייה מאבן בחצר האחורית של האחוזה המוקפת בצמחייה/splash
ביתה של סופיה ורגרה. ספלאש
הכניסה לאחוזה חושפת מאפייני אדריכלות דרום אמריקאים אופייניים ומעוטרים/ספלאש
ביתה של סופיה ורגרה. splash
תמונות משפחה ממוסגרות בספרייה שבסלון ואפילו חנוכיות מכסף/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
פינת האוכל הרשמית עם תקראת עץ ארכיטקטונית וציורי שמן גדולים וצבעוניים/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
המבטח צופה החוצה וכמו שאר הציביון בבית מעוצב בעץ/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
המדרגות המתעקלות מובילות לקומת 7 חדרי השינה/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
אז כאן הכוכבת חולמת בלילות/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
ויש גם אח באחד מחדרי השינה שהופך אותו לקאוזי יותר/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
אפילו בחדר החרצה שילבה בעלת הבית יצירות אמנות וצמחיה/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
חדר קולנוע מרווח עם כל פתרונות הבידוד. יש פה גם תמונת חמסה ממוסגרת/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
משרד ביתי/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
בקומה התחתונה אזור הבילוי והפנאי/splash
ביתה של סופיה ורגרה. splash
מרתף יינות שנעשה לפי כל חוקי הז'אנר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully