וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באמסטרדם: מלון עם סוויטה אחת בלבד

סיכוי גדול שלא תוכלו להזמין בו חדר כי הסוויטה היחידה בו תפוסה, אבל שופינג בחנויות הקונספט וקולטורה בגלריה יש בשפע - מלון דרוך באמסטרדם עושה מהפך במלונות הבוטיק

מלון Droog באמסטרדם. Thijs Wolzak, ספק 500
על טהרת הפשטות - חדר האוכל במלון דרוג, אמסטרדם/ספק 500, Thijs Wolzak

בשני העשורים האחרונים, מושגים כמו "מלונות בוטיק", "מלונות קונספט" ו"מלונות מעוצבים" הפכו מגימיק שיווקי לסטנדרט מבוקש ופופולארי. בצל המשבר הכלכלי והמחאה החברתית התחרות עלתה מדרגה וכיום, ניתן להבחין במגמה מתחדשת של הענף, להמציא את הז'אנר מחדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבור בין האדם לטבע - חלל התצוגה מעוצב כלאונצ' כפרי ומציג אוסף פריטי עיצוב לריהוט חוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל בימה תיירותית שחוקה וממוחזרת זו, מצטרף שחקן חדש,- Hotel Droog שבאמסטרדם, מבית המותג ההולנדי והמוערך 'דרוך'. תפיסת העולם של הקבוצה או "המנטאליות הדרוכית", התגבשה בראשית שנות ה-90 , כתגובה לתרבות הצריכה, והציגה גישה פוסט מודרנית לעיצוב, הדוגלת בעקרון הפונקציונאלית אך גם בהומור אינטליגנטי ושנון. לא מפתיע לגלות אם כן כי למרות שמו המפורש, ב Hotel Droog ,- רב הנסתר על הגלוי; המתחם המרשים מתפרס על 700 מ"ר ומציע בנוסף לחדר אירוח (אחד ויחיד) גם מסעדה, גלריה, טרקלין, חצר פנימית, בוטיקים, חנויות עיצוב וטיפוח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגלריה - דיאלוג מתמשך בין החברה ותעשיית העיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקונספט של המלון התהפך". מסבירה Renny Ramakers ממייסדות וראש הקבוצה. "בעוד שמלונות סובבים לרוב סביב שינה, אנחנו בחרנו לשים דגש על כל שאר האספקטים, אשר מציעים מלונות אחרים, ולמקם אותם במרכז החוויה - ובמלון דרוך, יש אפילו חדר לישון בו".

Hotel Droog שוכן בבניין מחודש מהמאה ה-17, במרכזה ההיסטורי של אמסטרדם. המבנה אשר שימש בעברו כמפעל של גילדת הטקסטיל המקומית, הוסב למעין 'קניון על מיקרוקוסמי', אשר בוחן מחדש את המושג הבסיסי 'בית' .

המלון מציע לפני הכל 'דרך חיים', המתבססת על הלך הרוח של הקבוצה ומתוך פירוק והרכבה מחדש של "פירמידת הצרכים" של האדם במציאות המודרנית: כאן תוכלו ליהנות מארוחה קלה ב- Roomservice by Droog, לעשות שופינג ב-Kabinet, לקבל יעוץ קוסמטי ב- Cosmania, לטייל בגינת Fairy Tale , לבקר בתערוכה , להתחדש בכלי בית וריהוט ב- Droog Store וב- Weltevree ואפילו להניח את הראש בסוף היום בסוויטה שבקומת הגג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתטיקה וקונספט; פריטי עיצוב של המותג לצד מותגים המתכתבים עם רוח העיצוב של הקבוצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיצוב המבנה, חדר האוכל, הגלריה וסוויטת האירוח הופקד בידי Atelier Bow-Wow מטוקיו, אשר הקפיד למזג בין ישן וחדש. כך נשמרה ושומרה חזית המבנה המקורית המשקיפה לנהר, ועוצבה מחדש חזית החצר הפנימית, בהשראת ההיסטוריה של האדריכלות המקומית.

הסוויטה היחידה יש להזכיר, מתאימה גם לאירוח מסיבות ואירועים למגזר העסקי (עד 10 איש) ומציעה בנוסף לנוף המרהיב לגגות העיר, גם חדר שינה, חדר אירוח, מטבח ושולחן ישיבות.

בקומת הרחוב שוכן חלל הגלריה המתפרש על 160 מ"ר השואף לחזק את הקשר בין הציבור ותעשיית העיצוב. החלל יארח תערוכות מתחלפות, לצד אירועים וסדנאות מתחום העיצוב, האמנות והאופנה. במסגרת 'שבוע הצמר' המקומי שיערך בעיר, תארח הגלריה החל ממחר (ה- 6 בנובמבר) את התערוכה 21wool masters המוקדשת לאמני טקסטיל בני זמננו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום היחיד שבו תוכלו להניח את הראש במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדר האוכל מציע מקום למפגש ושיח, המלווה בתפריט עונתי ואיכותי המבוסס על עקרונות של פשטות ובריאות. כמחווה למורשת ההיסטורית של המבנה, יצר האמן ההולנדי Berend Strik, פרשנות עכשווית לציורו של רמברנדט 'De Staalmeesters' שהיה תלוי בחדר זה בעבר. חלל האמור משקיף על גינת FAIRY TALE שבחצר הפנימית, הגן המכושף מבית Claude Paaquer ו- Corinne Detroyat
הצרפתים, מציע אתנחתא מוריקה וקסומה המארחת פרפרים, ציפורים ואף פרחים למאכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גינת FAIRY TALE, אתנחתא קסומה בחברת הטבע בעיצוב המעצבים הצרפתים Claude Pasquer ו- Corinne Detroyat/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטיק cosmania: טיפוח וקוסמטיקה; שמים את הלקוח במרכז חווית הקניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון החדש מתפקד למעשה כבית אלטרנטיבי, אשר מתכתב עם רוח התקופה ומספק לקהל הלקוחות הפוגה ומפלט. "הוא מאחד תחת קורת גג אחת את כל פעילות הקבוצה, החל מאוצרות דרך עיצוב המוצר ועד לתערוכות והרצאות, ומזמין את הקהל לחבר את ה- plug לפי רצונו" מסכמת רמקרס.

מחיר ללילה:
300 אירו

HOTEL DROOG
Staalstraat 7B, 1011 JJ Amsterdam, The Netherlands

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלון האופנה Kabinet: אקלקטיקה יוקרתית ואוונגרדית של פריטי עיצוב, אקססוריז ותכשיטים לנשים וגברים בניצוחו של הסטייליסט Ferry van der Nat/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully