וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתרחץ בקטנה: אמבטיות מעוצבות לילדים

שחר בן- פורת

1.8.2012 / 6:48

אריחים שניתן לצייר עליהם במים, אמבטיות וכיורים במידות קטנות וכאלו עם דרגש אחסון להורים- חדרי רחצה שיסייעו לשכנע את הילדים לשיר כל הדרך למקלחת ולהיפרד מהלכלוך

אילוסטרציה. ShutterStock
להפוך את החדר הרטוב למקום שכיף להיכנס אליו כל פעם מחדש/ShutterStock

הורות היא משימה שמורכבת משורה ארוכה של משימות שלא תמיד קלות ופשוטות לביצוע. אחרי שמצליחים להבין מה העולל מנסה להגיד, לומדים איך להשכיב אותו לישון בלי יותר מדיי יללות רקע ולשכנע אותו לאכול ירקות, נותרה משימת המקלחת. אזור הדמדומים שרוב הילדים מעדיפים להעלים מחייהם לאלתר. האם זו הפרידה מהלכלוך שמכניסה אותם לפאניקה? או אולי משום שזהו האיתות הראשון לסיומו של היום וצריך ללכת לישון? תהא הסיבה אשר תהא, על ההורים מוטלת האחריות להכניס את הקטנים לחדר הרחצה במצב מטונף ולהוציא אותם משם מצוחצחים. חמישה חדרי רחצה מעוצבים שתוכננו במיוחד עבור הילדים עשויים לסייע במשימה הלילית ולנצח בקרב הרטוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמויות האהובות של מיקי, מיני ופלוטו מ"דיסני" על הקירות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש אפשרות גם לצבוע ולקשקש על אריחים מיוחדים שיהפכו את האמבטיה לחוויית יצירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיקאסו סטייל

כל ילד אוהב לצייר ולקשקש. מדובר באתגר יצירתי המשלב לא מעט קורדינציה, במיוחד כשהאתגר הוא לשמור על גבולות הציור והקווים. אריחים שמיועדים לציור בהחלט עשויים לשכנע את הקטנצ'יק להיכנס לאמבטיה בלי לשים לב לסבון והמים. מדובר בסדרת "נובו אימג'ן" שנוצרה בשיתוף פעולה של "נגב" עם חברת "דיסני" הכוללת דמויות של פו הדוב ומיקי מאוס. גודל האריחים הינו 20 על 50 ס"מ המגיעים במספר רב של גוונים. למעוניינים יש גם ערכה של טושים מיוחדים שלאחר התקנתם הילדים יכולים להתפרע על הקירות. שטיפה קלה עם מים, והאריח נקי כמו חדש עד למקלחת והציור הבא. עכשיו נראה אתכם מסבירים לקטנטנים שכל מה שמותר ועושים באמבטיה, אסור על אריחי המטבח.

מחיר: 1,485 שקלים למ"ר מיועדים לציור, 150 שקלים למ"ר לאריחי דיסני רגילים.

להשיג ב: סניפי רשת "נגב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר רחצה שלם בהתאמה למימדיהם של הקטנטנים שיוכלו להתנהל בו בעצמם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיור קטן ונמוך במראה של צעצוע כדי שהמים לא יתיזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה סמול

אם אתם רוצים שחדר האמבטיה של הילד שלכם יתאים לו גם בגודל וגם בסגנון העיצובי, סדרה של פריטים השייכת לחברת Sanindusa עשויה להיות הפתרון. המעצב עמנואל רופו יצר אסלות וכיורים המתאימים בכל מובן אפשרי לילדים. מידות האסלות והכיורים הותאמו לגודל גופם הזעיר ובעיצוב שולבו פרטים שעשויים להקל אף הם על התנהלותם הנוחה של הילדים, כגון משטח להנחת כלי רחצה, כלים ייעודיים למברשות ומשחת השיניים. בנוסף, עוצבה הסדרה בצבעי צהוב, תכלת, כחול דומיננטיים הנחשבים לאהובים במיוחד על הדור הצעיר. הסדרה מתאימה לבני שנתיים עד 7 ולכן יש לקחת בחשבון ששנה לאחר מכן נערכים לשיפוץ מחדש.

מחיר: 1,650 שקלים לאסלה, 2,700 שקלים לכיור.

להשיג ב: "עמודי שלמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם נוח להורים וגם לילדים שלא מוכנים לוותר על נוכחות אבא ואימא באמבטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבטיה שכוללת דרגש נוח ומקומות אחסון הכרחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר נוח

יש מקרים שבהם הילד מציב תנאי למקלחת ומסכים להיכנס לחדר הרטוב אך ורק בליווי של אבא או אימא שלא תמיד מוצאים תנוחה נוחה להתיישב לידו. הצורך להתאים לגובהו של הקטן בזמן שזה משחק עם ברווז הגומי במים לא מיטיב עם הגב ועם רף הסבלנות, ובסופו של דבר פוגם במידת ההנאה של הרוחץ. במיוחד לשם כך פיתח המותג הצרפתי Jacob Delafon אמבטיה עשויה מעץ בוק מלא המשלבת בתוכה מדרגות נסתרות. בזמן רחצת הילד ניתן לפתוח אותן או להישען עליהן בנוחות ולשתף פעולה במלחמת ההתזות. בנוסף, לאמבטיה איכויות נוספות של שטח אחסון חיוני ונסתר.

מחיר: 14,325 שקלים.

להשיג ב: "חרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים סניטריים קומפקטיים שהופכים לשנותיו הראשונות של קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבטיה במידות 1 מ' על 70 ס"מ שמעניקה לילד ביטחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרטים הקטנים

דמיינו את הילד שלכם, שגובהו נע בין פחות ממטר לקצת יותר ממנו. נסו להיכנס לנעליו ובעיקר לגובה שלו: גודל הפריטים בחדר אמבטיה ממוצע עשוי להראות מאיים, במיוחד אם לוקחים בחשבון את זרמי המים בטמפרטורות השונות. כדי להפוך את החדר לידידותי יותר תוכננה האמבטיה של Duravit שמותאמת לממדי הילדים. אורכה הינו 1.05 מ' ורוחבה רק 70 ס"מ. בנוסף, עיצובה הכללי נוטה למראה ידידותי לקטנטנים, אך בדומה לדגם קודם גם את הכלים הסניטריים הללו יש להחליף בתום מספר שנים.

מחיר: 6,500 שקלים.

להשיג ב: "חזי בנק", דיזיין סנטר, הלח"י 2 בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד לכאן היא הגיעה- הלו קיטי מככבת על גבי אריחי חדר הרחצה וכלי נלווים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם גרסה לבנים אם הם ממש לא מוכנים לוותר על נוכחות החתולה היפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינת החי

את דמותה של החתולה היפנית אין צריך להציג- היא נמצאת כמעט בכל מקום, החל מבקבוקי בשמים לנשים, דרך עיטור על גבי בגדים ואביזרים וכלה בכלי אוכל. לפיכך, זה אך טבעי להכניס את הלו קיטי גם לחדר האמבטיה, כל עוד הבת (או הבן) שלכם מגלה נטיות לגוון הדביק או חובבת בעלי חיים מושבעת. מדובר בסדרת אריחים של חברת GAMMA DUE. גודל כל אריח הינו 20 על 20 ס"מ, והם כוללים איורים ותמונות של סצנות שונות של קיטי, בגווני אדום, שחור ולבן. האריחים מתאימים לחיפוי הקירות כמו גם לרצפה ויש גם כאלה שמונעים החלקה.

מחיר: החל מ- 179 שקלים למ"ר.

להשיג ב: "ויה ארקדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully