וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלון פנורמי

בסטודיו של השף ארז שטרן בבית פנורמה נערכות ארוחות פרטיות באווירה אינטימית. הצצה לפרויקט בתים מבפנים

אבי כהן

הלופט של השף ארז שטרן, שנפתח לקהל הרחב במסגרת פרויקט "בתים מבפנים", משמש אותו לאירוח ארוחות פרטיות באווירה אינטימית. הסטודיו נבנה על גג בית פנורמה בתל אביב, יחד עם עוד כ-30 יחידות דומות, בתוך חלל עצום שעמד נטוש יותר מעשור. שטרן עיצב את החלל יחד עם מעצב הפנים רון בלייברג, בסגנון המשלב מראה תעשייתי, מחוספס ומאסיבי, שבא לידי ביטוי ברצפת בטון וקירות מחופים בלבנים, יחד עם פריטי וינטג' מבית סבתא ושווקים שונים אשר מעניקים תחושה חמה, לצד פריטים מודרניים כמו סטולים של המעצב פיליפ סטארק.

פרויקט "בתים מבפנים" בחסות חברת "ניקול", יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב (ה-7-8 במאי) זו השנה הרביעית, ויאפשר לכם הצצה לבתים הייחודיים, המשרדים הנחשבים, מבני ציבור וממשל, בתי תפילה והגינות המיוחדות בתל אביב. הבשורה המשמחת ביותר היא - שהכל בחינם.

ההורים שביניכם ישמחו לשמוע שבסוף השבוע הזה לא תצטרכו לשבור את הראש במה להעסיק את הילדים, הודות לפעילויות נוספות שהפרויקט מציע לקטנטנים בנושאי בנייה, אקולוגיה ועוד. חלק מהסיורים והפעילויות מצריכים הרשמה מראש באתר.

בית פנורמה, דרך בן צבי 84 , יחידה 632 בקומה השישית באגף המזרחי. ניתן לבקר בסטודיו ללא הרשמה מראש בימים שישי-שבת, ה-7-8 במאי, בשעות: 10:00-14:00.

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully