וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכוכב האדום זעמו, מכבי תל אביב מיהרה להתנצל

הסרבים כעסו על שלט שהונף עם הכיתוב "we are maccabi, who the fuck are you". הצהובים: "זה לא נעשה על דעתנו"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

בזמן שמכבי תל אביב חוגגת את הניצחון הראשון שלה ביורוליג ביום חמישי נגד הכוכב האדום בלגרד, נראה שאצל היריבה יש כעס גדול בעיקר על האוהדים הצהובים. במהלך המשחק הונף שלט ועליו הכיתוב "we are maccabi, who the fuck are you". בעקבות הדברים הללו, הוציאה הנהלת המועדון הסרבי הודעת גינוי חריפה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השלט שהצליח להרגיז את הסרבים/ברני ארדוב

"מדובר בניסיון חתרני להכפיש את מועדון הכוכב האדום והוא אינו מכבד את מארגני המשחק, ובמיוחד לא את אוהדי מכבי תל אביב", נכתב בהודעה. "הרצון לגמד את היריב, במקרה הזה את הכוכב האדום, הוא הפרה בוטה של משחק הוגן, את הקוד הספורטיבי ואינו ראוי לתחרות כמו היורוליג ולמועדון כמו מכבי תל אביב, מקור הגאווה של ישראל, בעיקר בשל העובדה שהכוכב האדום זכתה ב-15 אליפויות, שישה גביעים, כמה פעמים באליפות העולם וכן בגביע מחזיקות ב-1974".

מכבי תל אביב פרסמה בשעות הצהריים הודעת התנצלות בזו הלשון: "מועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב מתנצל בפני הכוכב האדום בלגרד אם נפגעו מהכרזה שהניפו האוהדים במשחק בהיכל נוקיה ביום חמישי האחרון. הכרזה לא כוונה נגדם, ובכל מקרה המועדון מבהיר כי הכרזה לא מייצגת את מכבי תל אביב ורוח המועדון, ולא הייתה על דעת הקבוצה. מכבי מגנה את התופעה הזו ותפעל לכך שהכרזה לא תונף בעתיד על ידי האוהדים".

ובינתיים דווין סמית' התייחס למשחק עצמו ואמר: "כולם תמכו במגרש אחד בשני, וזה חשוב. האיזון הזה עזר לנו מאוד מול הכוכב האדום. אני חושב שהכי חשוב שנשיך לעבוד, יש בחורים חדשים בקבוצה, היו לנו כמה פציעות, אבל כולם מגיעים ועובדים בכל יום, ודברים כאלו מקבלים ביטוי על המגרש, כמו הניצחון הזה. סופו? הוא היה מצוין והראה על המגרש המון אנרגיה. כשהולך לו ככה, גם לנו 'הולך', כך גם שון ג'יימס. הם חלק חשוב מהקבוצה ועשינו עבודה טובה בלהעביר להם את הכדור". על מצב פציעתו בברך הוסיף סמית': "אני מתאושש, הצוות עוזר לי בכך. אני ממשיך לעבוד על זה ונראה מה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully