וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "הזמין" את חיסול אשתו משוטר סמוי

רמי שני

22.7.2013 / 17:30

לוי וידבסקי, בעל חנות מאשקלון, החליט להרוג את אשתו אחרי שהיחסים ביניהם התערערו. הוא ניסה לפתות נער בן 15 לרצוח אותה, אולם זה סיפר למשטרה על המקרה, מה שהוביל למעצרו

לוי וידבסקי, תושב אשקלון בן 55, הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בניסיון שידול של קטין ושל שוטר סמוי לרצוח את אשתו.

הסיפור החל כאשר יחסיו של וידבסקי, בעל חנות חשמל בעיר, ושל אשתו עלו על שרטון. במקום לפתור את הסכסוך בחר האיש להרוג את אשתו – כך לפי כתב האישום. לשם כך, הוא ניצל את היכרותו עם נער בן 15, איתו נהג לעבוד בחנות - וביקש ממנו לסייע לו לרצוח את האישה. הנער, שהיה במהלך תקופה שותפו של וידבסקי לשורת עבירות פיננסיות, לא נעתר לבקשה.

לפי האישום, וידבסקי ניסה לשדל אותו, להסיתו ולשכנע אותו בדרכים שונות. הוא סיפר לו כי אשתו סגרה לו את חשבונות הבנק שלו, מנעה ממנו את האפשרות להכניס חפצים למחסן הבית ואף הגישה נגדו תלונה - דבר שהביא להוצאת צו הרחקה נגדו. חרף הניסיונות, הנער לא השתכנע ועמד בעקשנותו שלא לבצע את המעשה. הסירוב לא הרפה את ידיו של וידבסקי, והוא המשיך במאמץ להוציא לפועל את תכניתו הזדונית. הוא חזר ופנה לנער - וביקש ממנו לשאול את אביו אם הוא מכיר אדם שיוכל למלא את הבקשה.

הנער נעצר בשבוע שעבר, ונחקר בחשד לעבירות פליליות בנוגע לשימוש לא כשר בכרטיסי אשראי. במהלך החקירה נדהמו החוקרים לגלות על יחסיו עם וידבסקי ועל הניסיון להניעו לביצוע רצח. כדי להפליל את המוכר, החליטה המשטרה לאפשר לנער להציג בפני וידבסקי "רוצח שכיר", שהוא אינו אלא שוטר סמוי. וידבסקי בלע את הפיתיון - ונעצר לאחר שנפגש עם השוטר לתיאום הרצח. בית המשפט המחוזי נענה היום לבקשת הפרקליטות במחוז הדרום והורה על מעצרו של האיש עד קבלת החלטה אחרת בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully