וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתה סטיוארט, מאחורייך: פיפה מידלטון בספר אירוח חדש

חדוה קלינהנדלר

7.10.2012 / 8:25

ספר חדש בהוצאת פיפה מידלטון יוצא תחת מעטה חשאיות חמור כדי לא לפגוע חלילה בכבודה של משפחת המלוכה - כל הטיפים של אחות הדוכסית הבריטית לאירוח המושלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכה קדמית של הספר - בין קולאז' תמונות האווירה גם פיפה מככבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסוף חודש אוקטובר תרומתה של פיפה מידלטון לכלכלה לא תהיה מוגבלת למכירות היסטריות של המותגים שאת בגדיהם לובשת בלבד. מידלטון (28) אחות הדוכסית מקיימברידג' וכנראה מלכת אנגליה העתידית, חיברה לאחרונה ספר על עיצוב מסיבות ואירועים, שיתפרסם ב-25 באוקטובר בבריטניה, וב-30 באוקטובר בארצות הברית.
הספר נקרא Celebrate: A Year of British Festivities for Family and Friends (לחגוג: שנה של חגיגות בריטיות למשפחה וחברים). הוא כולל מתכונים, פרויקטים של עשה-זאת-בעצמך, רעיונות וטיפים לקישוט ועיצוב אירועים לפי אירועי השנה - החל מהסתיו ועד הקיץ, עם דגש על חגים כמו חג המולד והסילבסטר ועוד אירועים מסורתיים שנהוג לחגוג באנגליה. נושא המסיבות אינו זר למידלטון, שעורכת את הבלוג The Party Times כחלק מהעסק המשפחתי Party Pieces (בו עבדה גם אחותה קייט עד לנישואיה) ועובדת גם עם חברת הקייטרינג Table Talk. למרות הפרסום והמינוף שהפרסום יכול לעשות לספר החדש פיפה סירבה להתראיין או לחלוק תמונות ממנו טרם צאתו לאור. על פי ההנחות מדובר בחשש בפגיעה בכבודה של משפחת המלוכה וניצול מעמד שם משפחתה שסוחף את מדורי הרכילות ברחבי העולם. החשש מכעסה של משפחת המלוכה הוא כנראה, לדברי הטלגרף (עיתון בריטי ותיק ונחשב) שפרסומו של הספר נקבע לאחר תום חגיגות היובל למלכה. מעטה החשאיות הכבד והמגוחך במידת מה גרם לאתרים ולערוצי הטלוויזיה להתבדח על העניין באמצעות ספקולציות אודות הספר ועתידה של מידלטון ככוהנת לייפסטייל, עם הדמיות פוטושופ ומשאלי רחוב אודות הגיסה המלכותית.

פיפה מידלטון. GettyImages
חוששת מהמלכה שתראה בה כמנצלת את המעמד למינוף עצמי - פיפה מידלטון/GettyImages

בהודעה לעיתונות שנשלחה למספר מוגבל של עיתונים בארצות הברית ובבריטניה ציינה מידלטון: "תקוותי היא שתראו בספר רעיונות שיגרמו לכם להתרגש לקראת כל חודש ויארגו חוטים של זיכרונות שמחים שיישארו לנצח, בין אם יהיה זה מול שולחן עם נרות דלוקים בחורף, על שמיכת פיקניק בקיץ או בסתיו - על ספסל מכוסה בעלי שלכת, עם משקה חם ביד." עוד היא הוסיפה, שהיתה אחראית גם על מסיבת החתונה הבלתי-רשמית של אחותה והנסיך ויליאם (לאחר הטקס הרשמי ששודר ברחבי העולם): "ארגון מסיבות הוא לעיתים משימה קשה ומלחיצה, ובספר החדש ניסיתי להקל על התהליך. זהו מדריך שימושי ופרקטי לחגיגות בסגנון בריטי ואני מקווה שתמצאו בו רעיונות והשראה שלא ירוקנו את הארנק." מי שאכן רוקנו את הארנק, או לפחות חלק ממנו, הן ההוצאות לאור "מייקל ג'וזף" בבריטניה ו"ויקינג" האמריקאית, שרכשו את הזכויות לפרסום הספר לאחר מאבק בהוצאות לאור רבות, בסכום המדווח של 400 אלף ליש"ט - 620 אלף דולר.

Celebrate מאת פיפה מידלטון, 416 עמ', מסוף אוקטובר על המדפים. להזמנה מוקדמת במהדורה הבריטית - 25 ליש"ט ובמהדורה האמריקאית - 31.50 דולר באמזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבריטים יודעים לחגוג. כריכה אחורית של הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully