וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינפלד נפרד מהרווקות

21.5.2006 / 10:53

7 שנים לאחר שהתחתן, מכר סיינפלד את דירת הרווקים שלו בניו יורק, ביותר מ-2 מיליון דולר

ג'רי סיינפלד נפרד סוף סוף מדירת הרווקים שלו. רישומים עירוניים מראים כי סיינפלד מכר את דירת 2 החדרים ב-230 סנטרל פארק וסט פינת רחוב 83 במארס השנה. הדירה פורסמה במחיר 2.35 מיליון דולר, אך נמכרה בסופו של דבר במחיר גבוה יותר, לדברי הברוקרית של סיינפלד, אראבלה גרין באקסוורת מסוכנות בראון האריס סטיוונס.

באקסוורת סיפרה כי הבניין - קו-אופ בשם 'בוליבאר' - הוא בעל חלונות גדולים מעט לעומת בניינים שנבנו לפני מלחמת העולם הראשונה. לדברי באקסוורת, הדירה מכילה גם אח, ויוצאת דופן מעט בשל מיקומה בפינה הדרום-מזרחית של הבניין.

"הפינה הדרום-מזרחית בסנטרל פארק וסט היא לרוב פינה שהארכיטקט ייעד לדירות משפחתיות גדולות", אמרה באקסוורת. "נדיר מאוד למצוא דירת 2 חדרים עם נוף לדרום ולמזרח של הפארק ומרכז העיר. רישומים עירוניים מראים כי סיינפלד רכש את הדירה ב-90-'89'. תוכנית הטלוויזיה הפופולרית שלו החלה באותה תקופה.

לפי הניו יורק טיימס ה'בוליבאר' נמצא רחוב אחד צפונית לקו-אופ שבו חי סיינפלד כיום - 'ברספורד' - עם אשתו ג'סיקה וילדיהם. בני הזוג נישאו בדצמבר 99' וחיו בדירה ב'בוליבאר' עד שהשלימו את השיפוצים ב'ברספורד'. השיפוץ נמשך מעבר לצפוי - יותר משנה לאחר נישואיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully