וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שתל אביב מסריחה?

אדר ריכטר

10.5.2006 / 10:20

לבני הזוג תבור יש חנות עיצוב ברשפון ועכשיו חנות נוספת בתל אביב, שמתבלטת בטריקים מעוצבים שעושים ריח מופלא בבית

באלף השלישי חנויות לכלי בית הן לא סתם חנויות לכלי בית, הן חנויות אטמוספירה. כזו היא NOOK, חנות קטנה ומקסימה, העומדת כאנטיתזה לעמודים המלוכלכים שסובבים את ככר רבין, ברחוב מלכי ישראל, בתל אביב.

המטרה של מייסדי החנות, אסף תבור וזוגתו ארין, היא לא רק למכור חפצים דקורטיביים לבית, אלא גם לעצב אווירה.

NOOK היא קרובה רחוקה לחנות אחרת של הזוג תבור, השוכנת ברשפון. תבור מסביר שלחנות בתל אביב קצב משלה, עם חפצים מיוחדים שמיועדים לסוג לקוחות אחר: "החנות הראשונה נפתחה ברשפון לפני כשלוש וחצי שנים ויש בה אווירה ואטמוספירה מיוחדת, השאובה מתוך סביבה נקיה ותפישה כוללת של עיצוב חלל וסביבה זנית" הוא מסביר.

"החנות החדשה בתל אביב היא קטנה יותר ואורבנית ואנחנו מציגים בה מוצרים שמתאימים ליצירת אווירה לאנשים שחיים בקצב מהיר ועירוני".

שתי החנויות נעות סביב הצורך בניגודיות שבין העיר לכפר, הצורך בקצת שקט בתוך הרעש וקצת רעש בתוך השקט. המשחק בין הדומיננטי בכל סביבה לבין היכולת לשלב אלמנטים, משלימים בכל חלל.

משמעות השם nook הוא פינה, נישה, מפגש של שני קירות, פינה חמה בבית, ואפשר למצוא בה כלים עשויים מפורצלן, קרמיקה וזכוכית. חלקם משמשים להגשה וחלקם לנוי, חלקם מיובאים בייבוא אישי וחלקם הוא תוצרת של אמנים מקומיים. חוץ מאלה יש גם סטים מיוחדים מהאוסף הפרטי של בעלי החנות ביבוא מיפן, איטליה וצרפת.

האבן ניצחה

הצד הכי מפתה של NOOK הוא נישת בישום הבית. לצד מפיצי הריח הקונבנציונלים של נרות מעוצבים מ-100% שעווה ומבערים דקורטיביים, תמצאו סדרות צרפתיות הכוללות מגוון רחב של אבני קרמיקה חמות ומבושמות, תמציות צמחים וארומות לחללי הבית, תליונים לחדרי ארונות ולבישום מגירות ופתרונות לחדרי רחצה. כולם תערובת של ניחוחות תבלינים אקזוטיים, פירות טריים, פריחה ובריזה מן הים.

האמצעים הריחניים מסייעים גם במקרים פתולוגים קיצוניים: ל', לקוחה מרוצה המתגוררת עם כלבה אהובה, שאינה ריחנית במיוחד, מדווחת על שביעות רצון יוצאת דופן וטוענת שאחרי שניסתה כל אמצעי אפשרי לביעור הריח הקשה של כלבתה מהבית - מבונזואים מפיצי ריח דרך קטורת חזקה ומאווררים שמשפריצים ריח - רק האבן המבושמת של nook עזרה לה.

החנות לא גדולה ומעוצבת בקווים נקיים. לצד הכלים שנחים על מדפים לבנים ומרחפים, יש גם מבחר לא גדול של תיקים, ארנקים, נעליים ותכשיטים, וילונות, כריות וכיסויי מיטה (גם בהתאמה אישית).

מחירים:
סט כלי אוכל יפני בעיטורי טבע עדינים בעבודת יד: 725-925 ש"ח
נר מסדרת BLeU במארז מתכת: החל מ-199 ש"ח
סט קרמיקה מבושמת ESTEBAN paris: החל מ-169 ש"ח
קערות יפניות מצויירות ביד במבחר גדלים: החל מ-45 ש"ח


NOOK, רח' מלכי ישראל 5, תל אביב. טל' 03-5277177
NOOK, רח' הפרחים 18, רשפון. טל' 09-9513792

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully