וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט: בית הקפה הזה יגרום לכם להרגיש בתוך קריקטורה

אם אתם מגיעים לדרום קוריאה בקרוב, אל תוותרו על בית הקפה הזה שמעוצב כמו סט של סרט מצויר. הקירות, השולחנות, הכיסאות - ואפילו הספלים, כולם נראים בדו-ממד ויגרמו לכם להרגיש כאילו עזבתם את העולם האמיתי

היום אנחנו אמנם מציינים את "אחרי החגים", החזרה הרשמית לשגרה עם תום חגי תשרי, אבל אם יש אתם במקרה מתכננים בקרוב חופשה בדרום קוריאה - אתם חייבים לבקר בבית הקפה הזה, שיגרום לכם להרגיש שנכנסתם לסט של סרט מצויר. בית הקפה, שנקרא "YND 223-14", או: "2Dcafe", נמצא בבעלות חברת Greem café ויש לו קונספט ייחודי שלא תראו באף מקום אחר בעולם. החלל מעוצב בצורה שגורמת לכם לתהות אם אתם עדיין בעולם האמיתי, או שנכנסתם אל תוך קריקטורה. ההתמזגות הזו בין מציאות ואשליה היא חוויה ייחודית ומעניינת, הרבה יותר מאשר השאלה אם הקפה טעים או לא.

חוץ מהקירות, גם השולחנות, הכיסאות והספלים מעוצבים בצורה מתעתעת של דו-ממדיות, ונראים כאילו צוירו בעט או עיפרון בצבע שחור על גבי דף לבן - ולא כאילו מדובר בפריטים ממשיים בתלת-ממד. העיצוב המרהיב של בית הקפה, גרם אפילו לרשת CNN לבחור במקום כ"יעד חובה לאינסטגרמים - ולתיירים בכלל".

תחילה, הכיל בית הקפה המדובר שני שולחנות בלבד ומקום לשמונה סועדים לכל היותר. עם העלייה בביקוש להגיע למקום, בעיקר נוכח העיצוב הייחודי, הוחלט להעתיק את המקום לחלל חדש, ולשמור על הקונספט שמושך את המבקרים הרבים. המקום החדש גדול פי שישה מהחלל המקורי.

מייסד בית הקפה און ג'ין לי, סיפר שהבחירה בעיצוב בסגנון קריקטורה לבית הקפה לא נועדה "לגרוף לייקים", או להפוך את המקום לפופולרי - אלא להימנע מהסחת הדעת של צבעים רבים מידי בחלל ומה"רעש" שהצבעוניות גורמת. "רצינו שהדברים יהיו פשוטים ונטולי צבע", אמר.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

לחפצים בבית שלכם יש המון מסרים מעוררי השראה להעביר לכם, אז רק תקשיבו

לכתבה המלאה

פילוסופית המינימליזם שמובילה את העיצוב היא גם חלק מאסטרטגיית השיווק של בית הקפה. הם נמנעים מפרסום או שיתופי פעולה עם בלוגרים ומשפיעני רשת, ומקווים שקהל הלקוחות שלהם יגיע דרך המלצות מפה לאוזן. הם ממעטים לשתף פעולה עם התקשורת, ולא מחפשים את הפרסום שנובע מריאיונות וכתבות עומק. כך או כך, התקשורת מגלה בהם עניין רב ומסקרת אותם. לפי הדיווחים, בזמן האחרון נבנחנת האפשרות להתרחב ולהקים בתי קפה דומים בעוד מקומות בעולם בשל ההצלחה האסטרונומית לבית הקפה הקטן עם העיצוב הייחודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully