וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 אלף ביקורות לא טועות: המצעים הנעימים בעולם נמצאים באמזון, ויש משלוחים לארץ

עשרות אלפי גולשים טוענים כי סט מצעים שמשווק באמזון הוא הכי נעים ורך שהם אי פעם פגשו. עם יותר מ-40 צבעים ופרינטים, מגוון גדלים ועלות של פחות מ-30 דולר, נראה שזו אחת הקניות הכי משתלמות שיש

מצעים אמזון. אמזון, צילום מסך
ולנו בעצם חולמים לישון בתוך ענן או צמר גפן/צילום מסך, אמזון

40 אלף אנשים לא טועים, אז כנראה שנמצאו המצעים הנוחים בעולם - והם משווקים באמזון, ואפילו יש משלוחים לישראל. מצעים זה נשמע כמו עסק פשוט, אבל למעשה מדובר במשימה מורכבת. הרבה פעמים מצעים נראים לנו באריזה כמו תוספת שיקית לחדר השינה, אבל אם לא מנסים להתכרבל בהם, לא תמיד יודעים אם בחרתם נכון את הבד שלא תזיעו בו, זה שינשום ויספק לכם הרגשה רכה שתלכו לישון. כי כולנו בעצם חולמים לישון בתוך ענן או צמר גפן, והמצעים (כמו גם המזרון והכרית) צריכים לענות על הצורך הזה.

באמזון נמכר בימים אלו סט מצעים בעלות של פחות מ-30 דולר ב-43 גוונים שונים - החל מצבע אחיד ועם פרינט עדין של משבצות, פסים או זיגזגים. גם הגדלים מגוונים, והמצעים מגיעים בהתאמה למיטות זוגיות, קינג סייז וקליפורניה קינג סייז. 60 אלף גולשים השאירו ביקורת שונות על המצעים, כשמתוכם יותר מ-40 אלף נתנו חמישה כוכבים, וכתבו שמדובר במצעים הכי נוחים ונעימים שהם פגשו. גם המחיר הנמוך הופך את המצעים לאטרקטיבים במיוחד.

מצעים אמזון. אמזון, צילום מסך
"הסדינים האלו עמידים בפני קמטים, קלילים, נעימים ויוצאים נהדר מהכביסה"/צילום מסך, אמזון

"פתחתי את החבילה והתרגשתי לראות את המצעים, כי הם היו מאוד נעימים", כתב אחד הגולשים שהוסיף: "אחרי הכביסה הם יצאו רכים אפילו יותר". גולש נוסף כתב: "הסדינים האלו עמידים בפני קמטים, קלילים, נעימים ויוצאים נהדר מהכביסה". כאמור, יש גם משלוחים לישראל, אז אם אתם בעניין - כל מה שנשאר זה רק לבחור צבע או פרינט - ולהזמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully