וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבח שחור, ספא פרטי וחדר גיימינג: הצצה לדירת היי-טק משוכללת

רווק שמתגורר באחד המגדלים ברמת גן ביקש מהמעצבת לייצר עבורו חלל טכנולוגי בעל מאפיינים גבריים מובהקים. התוצאה: סלון ומטבח צבועים בשחור דומיננטי, חדר גיימינג, מערכת מתקדמת לשליטה מרחוק ומקלחת שמתנהגת כמו ספא של ממש

דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
הלקוח, שבמסגרת עבודתו טס הרבה בעולם, ביקש מהמעצבת דירה שאפשר לשלוט עליה מרחוק/שי גיל

שטח הדירה: 86 מ"ר
הדיירים: רווק
אדריכלות ועיצוב פנים: הילה מרין שטיבל - שפרלינג Hila Marin Design Studio

דירת בוטיק באחד המגדלים ברמת גן שופצה כליל והפכה לחלל טכנולוגי-מינימליסטי בעל מאפיינים גבריים מובהקים עבור רווק שמתגורר במקום. הלקוח, שבמסגרת עבודתו טס ברחבי העולם, פנה לאדריכלית הילה מרין שטיבל-שפרלינג וביקש שתיצור עבורו חלל משוכלל בסגנון היי-טק, הכולל את כל החידושים הטכנולוגיים - הן פונקציונלית והן עיצובית. הוא ביקש דירה שיוכל לשלוט ולנהל מכל מקום בעולם באמצעות הנייד או המחשב, וזה מה שהוא קיבל.

שטח הדירה לא גדול, אך כולל סלון, מטבח, חדר שינה, חדר גיימינג פרטי ומבודד אקוסטית וספא
חדשני של Dornbracht של HeziBank, הכולל שתי כניסות - האחת לאורחים והשנייה פרטית משלו. בדירה הותקנו מערכות בית חכם אודיו-וידאו מתוחכמות, כולל מערכת שמע המיועדת לגיימינג, כשאת חלקן הלקוח מפתח בעצמו לחברות שונות בעולם. כל המערכות תוכננו לשליטה מרחוק.

התכנון והביצוע של המערכות הטכנולוגיות השונות בחלל אחד קטן היה מאוד מורכב, ולכן תכננה האדריכלית בחלל הכניסה ארון חשמל ותקשורת שאליו כל המערכות קשורות. הארון עצמו יוצר מחיצה המפרידה בין הכניסה לבין המטבח, וכדי לשמור על אחידות עיצובית חופה הארון בגימור זהה לחזיתות המטבח ולדלת הכניסה.

דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
האדריכלית בחרה במניפת צבעים כהים על מנת לייצג את הפן הגברי של הדירה/שי גיל

המטבח מעוצב כשני אזורים מקבילים: בצד אחד יחידת ארונות גבוהים שבהם ממוקמים מכשירי החשמל, כמו גם אזור האחסון ויחידות מיזוג אויר, ומולן מוקם אי המטבח עם יחידה נפתחת שמשמשת לאירוח של שישה סועדים נוספים. ברז הכיור נכנס בלחיצה ומתקפל לתוך הכיור, וכך נוצר משטח אירוח אחיד ונקי.

המטבח והסלון נועדו לתפקד כחלל אחד ולכן גם בסלון תוכנן קיר נגרות עם מערכות השמע והבית החכם. הספה כוללת חיבור USB ומתכווננת לכמה תנוחות. האדריכלית בחרה במניפת צבעים כהים, מונוכרומטיים על-זמניים, על מנת לייצג את הפן הגברי של הדירה. ריצוף עץ אלון משמש כרקע חמים ומאזן את הפן ההיי-טקי שהלקוח ביקש. הריהוט שנבחר לפרויקט מודולארי וניתן להעבירו ממקום למקום.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

קירות שקופים: כשחדר הרחצה לא מופרד מחדר השינה

לכתבה המלאה
דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
הכניסה ל"ספא", שהוא בעצם חדר רחצה/שי גיל

חדר הרחצה - ספא ביתי דיגיטלי

על מנת ליצור ספא של ממש בשטח הקטן שהוקצה לחדר הרחצה, נבחרו פלטות מדוקקות מסוג קוריאן קוסמוס פרימיום שלוטשו ונחתכו לפי הזמנה, והן מחפות את האזור שמהווה בו זמנית - אמבטיה, ג'קוזי ומקלחת. על מנת ליצור מקסימום נוחות ולהבליט את קירות הקוריאן, הברז ולחצני ההפעלה של הכיור מוקמו על משטח השיש. האמבטיה משמשת גם כג'קוזי ומשותפת לשני החללים, אך בו בעת יוצרת הפרדה בין חלל הרחצה של בעל הבית לבין חלל רחצה של האורחים.

בספא יש מערכת ג'טים, מפל מים, ראש גשם גדול, אמבטיה בעלת גב קוריאן מתכוונן המאפשר להתרחץ בזווית נוחה לישיבה או בשכיבה ומערכת דיגיטלית שמאפשרת שליטה על הטמפרטורה. בתוך המקלחת הותקן גם גוף תאורה נשלט בשביל האווירה. הספא כולל אסלה יפנית חכמה (שטיפה וייבוש אוטומטי בשלט רחוק), משתנה ומחמם מגבות נשלט.

חלל גימיינג, או בעצם: חלל עבודה

היות והלקוח מפתח ואוהב משחקי גיימינג, היה חשוב ליצור עבורו חלל עבודה אקוסטי מבודד מרעשים, נקי ומדויק. לצורך כך, הותקן בידוד אקוסטי מיוחד על גבי הקירות והתקרה. החלל יכול לשמש גם לאירוח ומתוכננת בו קוביית ישיבה שנפתחת למיטה. בחלל, שהעיקר בו הוא מסך הגיימינג, נמצא גם ארון מעץ אלון ויחידה נוספת לאחסון מערכות הווידאו שנצבעה גם היא בשחור, שהוא הצבע המחבר בין כל החללים בדירה.

דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
מקלחת חכמה וחדשנית של HeziBank Dornbracht שהיא ספא של ממש/שי גיל

חדר השינה

חלל חדר השינה קטן ולכן היה חשוב לשמור על ניקיון צורני ואחסון סגור ונסתר שיהיה גם פונקציונלי וגם מעוצב. על מנת ליצר פרטיות בחדר שינה, תכננה האדריכלית מחיצת נגרות שחורה מהרצפה ועד התקרה שמשמשת בו זמנית כראש מיטה ומדף, וכוללת שטחי אחסון לספרים בצדדיה, שמחליפים את תפקיד שידות הצד. אחד האתגרים בפרויקט היה לייצר תחושת מרחב אך גם אינטימיות בחדר השינה הקטן. הריהוט בחדר השינה כולל מיטה של B&B, סטולים ומסך טלוויזיה מוטמע בתקרה, שנשלט מהנייד או מהפנל הצמוד למיטה.

התחושה הכללית בדירה היא של נוחות עילית. צבע הנגרות השחור דומיננטי ומשתלב עם נגיעות של צבע בדירה. הטמעת כל המערכות החכמות: מיזוג אויר, וילונות, סאונד, מים, תאורה ועוד, מאפשרת לבעל הבית שליטה מלאה מכף ידו - וזה בדיוק מה שהוא היה צריך.

קבלן: רועי רדליך ודודי אסיף, מפקח: אורן שפרלינג.

דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
ניקיון עיצובי ואחסון סגור ונסתר בחדר השינה.הציורים על הקיר שייכים לאדריכלית הילה מרין שטיבל שפרלינג/שי גיל
דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
התחושה הכללית בדירה היא של נוחות עילית/שי גיל
דירה מעוצבת רמת גן. שי גיל,
חדר גיימינג מבודד מרעשים, נקי ומדויק - כשהעיקר בו הוא המסכים, אך יכול לשמש גם כחדר אירוח/שי גיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully