וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הלוהט של הרגע: אתם חייבים ספת קטיפה כחולה בסלון

לאחרונה חלה עלייה בביקוש העולמי לספות קטיפה כחולות, מה שמסמן אותן כטרנד בולט של העונה הקרירה, שתגיע ממש אחרי השרב של אוגוסט. השילוב של הצבע המרגיע עם הבד המלכותי יוצרים פריט שיקי שישדרג לכם את הבית

ספה קטיפה כחולה ספת. אינסטגרם, צילום מסך
חלה לאחרונה עלייה בביקוש בעולם לספת קטיפה בגוון כחול עמוק/צילום מסך, אינסטגרם

זה נכון שהסתיו עוד רחוק ואנחנו עדיין באמצע אוגוסט, מזיעים בלי הפסקה ובלי שום יכולת לעזוב את המזגן, אבל עולם העיצוב עם הפנים קדימה וכבר סימן את הטרנד המוביל של העונה הקרירה: ספת קטיפה כחולה. מתברר שהצבע כחול הוא אחד הפופולריים בכל הקשור לעיצוב הבית, וזאת בשל מחקרים שטוענים כי הוא משרה רוגע ושלווה. אם תוסיפו לזה את בד הקטיפה המלטף והמלכותי שכבר מזמן עשה קאמבק בכל מה שקשור להום סטיילינג, קיבלתם שילוב מנצח.

במרכז טרנד הקטיפה עומדת הספה. לפי דיווחים בעולם, חלה לאחרונה עלייה בביקוש לספת קטיפה בגוון כחול עמוק. למקם פריט שכזה באמצע הסלון אולי מצליח להשרות רוגע על דיירי הבית, אבל יש בו גם אמירה נועזת במיוחד. לא כל אחד יכול לאמץ פריט טרנדי בולט שכזה, ולמקם אותו במרכז הבית. מי שבכל זאת יתגבר על החששות ויצליח לעשות את הצעד האמיץ, יכול להבטיח לעצמו שדרוג יוקרתי לסלון.

אם קצת גדולה עליכם התחייבות לטווח ארוך לטרנד-עונתי, על אף הפוטנציאל שלו להיות קלאסי ולנצח את מכשול הזמן, יש גם אפשרויות למתחילים. למשל, כריות מקטיפה כחולה כאקססורי שישלים את הנראות של הספה שכבר יש לכם בבית. אולי אם תתחילו במנות קטנות, תמצאו את עצמכם מתאהבים בבד - ותעברו לדבר האמיתי.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

הרימו עוגן: פריטי עיצוב שמכניסים את הים הביתה

לכתבה המלאה

ואפשר להתחיל גם רק עם כריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully