וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינים את חדר הילדים לשנה החדשה? יש לנו טיפים מעולים

בבתים רבים מנצלים את החופש הגדול לשינויים בחדרי הילדים, שיתאימו את העיצוב והרהיטים לצרכיהם המשתנים ולגילם. דיברנו עם כמה מעצבות מובילות ואספנו טיפים שכדאי לכם לקרוא

ארונות לחדרי ילדים עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין ארונות ריביירה. אורית ארנון,
לא תחליפו ארון כל שנה-שנתיים, אז חשוב לחשוב קדימה כבר בשלב התכנון./אורית ארנון

במהלך החופש הגדול, אחד הפרוייקטים שהורים רבים לוקחים על עצמם הוא תכנון מחדש של חדרי הילדים תוך התאמתם לצרכים המשתנים ולגיל הילדים. שתי הסוגיות הבוערות ביותר בדרך כלל מתמקדות בארונות ואחסון, שיאפשרו לארגן את הציוד של הילד בצורה אסתטית מחד, ונגישה מאידך, ותכנון פינת עבודה ולימודים עבור ילדים בגילאי בית הספר. שוחחנו עם כמה מעצבות פנים כדי לאסוף טיפים מנצחים.

"כאשר מדובר בילדים נושא ההנגשה חשוב ונמצא בראש סדר העדיפויות", מספרת טל וולנסקי סגרה, מעצבת פנים ברשת ארונות ריביירה, "מומלץ לתכנן את סידור הפנים של הארון כאשר המדפים, המגירות והתליה מותאמים לגובה הילד ועם זאת לזכור שארון לא מחליפים כל שנה ולכן חשוב להתאים אותו למגוון גילאים עוד בשלב התכנון".

ארונות לחדרי ילדים עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין ארונות ריביירה. אורית ארנון,
מגירות תחתונות נגישות עבור צעצועים, נעליים ועוד/אורית ארנון

לכל גיל יש את סידור הפנים שמתאים לו אבל כן ניתן לחשוב על מראש ולבחור מגירות תחתונות נגישות עבור נעליים / צעצועים ועוד. לגיל הראשון כמעט ואין צורך בתליה ורוב הבגדים מאוחסנים בקיפול, אך עם הגיל, הצורך בתליה הולך וגדל. הפתרון הוא תכנון מדפים עם הכנה לתליה כשבשלב מאוחר יותר ניתן להחליף את המדפים במוט תלייה. את ההכנה לתליה עושים בעת ההתקנה של הארון לכן יש לחשוב על כך מראש.

מגירות לבנים / גרביים - רצוי שיהיו בגובה נגיש לילדים על מנת שיאפשר להם התארגנות קלה ועצמאית. "אני אוהבת מגרות עם מגרעת ולא עם ידית. הן נוחות לפתיחה על ידי ילדים ומקטינות את החשש מפני טריקת מגרה על האצבעות", אומרת וולנסקי סגרה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

רוצים לדעת איך נראה בית ב-15 מיליון שקל? בדיוק ככה

לכתבה המלאה
עיצוב פנים ויטל פרי שלטון ארונות ריביירה. קרדיט ויטל פרי שלטון, עיצוב פנים,
מומלץ לבחור בצבעים נקיים שלא יעמיסו על העיצוב הכללי ויאפשרו גמישות בעתיד/קרדיט ויטל פרי שלטון, עיצוב פנים

מבחינת עיצוב חיצוני, המעצבת ממליצה בחום לדבוק בקו נקי. "חדר ילדים הוא חדר עמוס בצבע, לכן אני אוהבת לעצב ארון בצבע נקי ונעים שלא ייצור עומס נוסף על החדר. אם רוצים בהמשך להכניס צבע תמיד אפשר דרך טקסטיל. כמו כן, עדיף לתכנן ארון שהוא לא "ילדי" מדי בכדי שיתאים גם לגיל מאוחר יותר".

"גם אני מתייחסת לחדרי ילדים כחדר שאמור להתבגר עם הילד. לכן בדרך כלל את הדברים היותר יקרים בחדר - כמו ארונות, אני מתכננת באופן נייטרלי, שלא ימאס לנו לאחר זמן מה כשהילד מתבגר וטעמו משתנה. יחד עם זאת אני אוהבת "לייחד" את הארונות עם ידיות מגניבות שאפשר להחליף ולהתאים מחדש לכל סגנון", אומרת מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין.

ארונות יוניסקס של ארונות ריביירה. ישראל כהן,
החדר צריך להתבגר עם הילד. ארונות יוניסקס/ישראל כהן

ומעצבת הפנים ויטל פרי שלטון מוסיפה: "בחדרי ילדים אני באופן אישי מעדיפה דלתות רגילות ולא דלתות הזזה. הן נותנות יותר אפשרויות ברמת הצבעוניות וגם ברמת החלוקה. בדלתות פתיחה, ישנה גמישות רבה בחלוקת הארון, ניתן לעשות מגירות חיצוניות ותאים פתוחים, מה שלא ניתן לעשות בארונות עם דלתות הזזה. אני ממליצה לאחסן בחלקו התחתון של הארון ספרים ומשחקים, כך שילדים יוכלו להגיע ולקחת לבד, או בתאים פתוחים או פתוחים חלקית, שמאפשרים גם הצגת פריטים דקורטיביים התורמים למראה העיצובי של החדר כולו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully