וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים כזה בבית: מברשת אסלה מוזהבת של ורסאצ'ה ב-3 וחצי אלף שקל

16.8.2019 / 0:25

תמורת 810 פאונד "בלבד" תוכלו להוסיף טאץ' יוקרתי לבית השימוש שלכם עם מחזיק מברשת אסלה מוזהב של ורסאצ'ה, המציעה גם מחזיק למברשות שיניים וכלים לסבון לא פחות יקרים

יוטיוב

בסרטון - מברשת אסלה "נקייה מצואה", שלא משנה כמה תשפשפו איתה במקומות המלוכלכים - היא תישאר נקייה לגמרי

ככל הנראה מדובר באביזר השירותים היוקרתי והמיותר בהיסטוריה, אבל כשיש לך יותר מדי כסף בבנק וכבר אינספור אחוזות, רכבי יוקרה ונופשים מתוכננים - מה נותר לעשות מלבד לרהט את השירותים.

חברת ורסאצ'ה מוכרת באתר הרשמי שלה מחזיק למברשת אסלה לשירותים המצופה בזהב טהור ועליו תבוע סמל ראש המדוזה המפורסם של החברה. התענוג הזה יעלה לכם 810 פאונד (כ-3,400 שקלים) לא כולל משלוח, שזה כמובן הדבר האחרון שאמור לעניין אתכם אם הסכמתם לשלם את הסכום המטורף הזה על כלי לניקוי צואה. החברה הגדירה את המוצר באתר AMARA כ"אקסטרווגנטי", שם הוא זכה לציון 4.7 מתוך 5 מ-4,457 מבקרים.

"הבטיחו שהשירותים שלכם יישארו נקיים והיגייניים עם מחזיק מברשת האסלה 'סופרב' של ורסאצ'ה. צורתו המרובעת מתאימה באופן מושלם לפינת חדר השירותים ומוסיפה אלגנטיות לכל החדר עם הלוגו המהמם של ראש המדוזה המצוי בחזיתו. עם גימור הזהב היוקרתי, מחזיק מברשת האסלה הזה מבטיח שהמברשת תוסתר מהעין ומוסיף טאץ' עיצובי לכל בית".

מוצרים נוספים של ורסאצ'ה לשירותים כוללים מחזיק למברשת שיניים, דיספנסר לסבון ומתקן לסבון. למי שרוצה להוסיף ורסאצ'ה לשירותים אך אין ברשותו 3 וחצי אלף שקלים לבזבוזים מיותרים - החברה מוכרת גם את המחזיק הקלאסי בציפוי כרום וזהב ב-675 פאונד (כ-2,800 שקלים) ואת המחזיק הקלאסי בצבע פשוט ב-425 פאונד (כ-1,800 שקלים).

עוד מוצרים מאותה סדרה:

עוד מוצרים מאותה סדרה של ורסאצ'ה. AMARA, אתר רשמי
עוד מוצרים מאותה סדרה של ורסאצ'ה/אתר רשמי, AMARA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully