וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע, שלדים קטנים וציורי צמחים: קולקציית הפרקטים החדשה שתתעתע בכם

כשמעצבים בעלי שם עולמי מעורבים בעשייה, אפשר לצפות להפתעות מרעננות, גם בעולם הפרקטים. קולקציה חדשה של המותג האיטלקי BISAZZA מפתיעה עם כיוונים צבעוניים, גאומטריים, פיוטיים וגם הומוריסטיים

קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
Edward Van Vliet עם עיצוב צבעוני המשלב ציור גאומטרי-אורגני/יח"צ

המותג האיטלקי BISAZZA מקפיד לעבוד בשיתוף פעולה עם מעצבים בולטים על סדרות החיפויים והריצופים שלה. במטרה לרענן את קולקציית הפרקט שלו בחרו בחברה בשלושה מעצבים פלמיים-הולנדיים: Kiki Van Eijk ,Edward Van Vliet ו-Studio JOB והתוצאה של שיתוף הפעולה היא הכל חוץ מפרקט קלאסי מוכר.

פרקט עץ האלון המלא מגיע בחמישה צבעים חדשים המצטרפים לחמישה גווני עץ. לצד קורות פלנק ואדרת הדג (פישבון) נכללים אריחי פרקט מרובעים ומשושים שיוצרים יחד שפה מגוונת ושונה על הרצפה. על גבי חלק מהאריחים נחרטו בלייזר דימויים וסמלים גרפיים, שהם חלק מחתימת היד של המעצבים ואלו הופכים את הרצפה למשטח יותר תלת ממדי.

קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
הסתכלו מקרוב - צמחיה משתלטת על המשושים הצבעוניים/יח"צ

בקולקציית הפרקט החדשה שלוש סדרות:
סטודיו JOB מוכר כמי שמתבל את עיצוביו בהומור שחור, יצרו 'שטיחים' מתעתעים (trompe-l'oeil) בפרקט המשלב צורות גיאומטריות בשני גוונים ועליהן שלדי בעלי חיים קטנים שנצרבו בלייזר אל תוך לוחות העץ, בשפה האיקונוגרפית המזוהה עם הסטודיו. מטרת המעצבים היתה להכניס את הצבעוני לתוך הטבעי ולשלב אייקונים גרפיים במלאכת ריצוף העץ הישנה. השלדים הקטנים מתפקדים על תקן הפתעות קטנות והומוריסטיות, כשהם מזכירים מעין מאובנים שנחשפו על רצפת החדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
אשליה של תנועה בפרקט של סטודיו JOB/יח"צ

Edward Van Vliet מוצא את ההשראה לדגמי הפרקט החדשים שבעיצובו דווקא בצורה הגיאומטרית של המשושה שיוצרת דגמים אורגניים יותר על הרצפה. צורת המשושה מתקרבת למעגל המושלם, ועל גביהם הוא מטביע סמלים שונים. המשחק בין חלקי העץ המשושים ובשילוב של שלושה צבעים בחלל אחד יוצרת תחושה תלת מימדית מתחת לכפות הרגליים.

קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
כמעט אמנות - אריחי פרקט בעיצובה של Kiki van Eijk/יח"צ

Kiki Van Eijk מאפשרת לסגנונה הנשי ללבלב דרך הקולקציה החדשה, בהשראת הצמחייה שבגינה שלה, היא יוצרת שטיחי פרחים מעץ, ובניהם אריחים צרובים בלייזר , שביניהם מבצבצים מוטיבים גרפיים של צמחיה פראית. רצפת הפרקט הופכת לשדה פורח, והמבט לפרטים הקטנים החרוטים בעץ מגלה עד כמה אלו יפים.


הקולקציה מוצגת ב- HeziBank, אולם תצוגה דן דיזיין סנטר

קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
נראים כמו מאובנים קטנים - סטודיו JOB/יח"צ
קולקציית פרקטים חדשה למותג האיטלקי BISAZZA. יח"צ,
אשליה אופטית תחת רגליכם/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully