וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומביה מיי לורד: אתר קמפינג הפך לבית משפחתי

השתדרגו: במשך שנים העבירה משפחה מאוסטין טקסס את סופי השבוע שלה מתחת לסכך באתר הקמפינג שבבעלותה. כשהחליטו לבנות במקום בית, עשו זאת ברוח המקום, עם חומרי גלם מקומיים וחלונות ענק שיכניסו פנימה את הטבע האהוב שמסביב

בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
אחרי שנים בהן בילו באתר הקמפינג המשפחתי בתנאים צנועים, החליטה המשפחה להשתדרג/מייקל שו אדריכלות

המקום במרכז טקסס בו נבנה הבית הזה שימש את המשפחה המתגוררת בו במשך שנים רבות כאתר קמפינג ודיג בסופי שבוע. לאחר שנים בהן העבירו את לילות טקסס החמים תחת סכך ארעי עם גג מתכת, החליטו בני המשפחה להקים לעצמם סוף סוף "מקלט" ראוי ובנו בית משפחתי מושקע, שתוכנן במיוחד כדי לנצל בצורה מקסימלית את סביבתו הטבעית.

משרד האדריכלות המקומי "מייקל שו אדריכלות", שקיבל את משימת התכנון, החליט ללכת על שילוב בין תערובת של עץ חרוך, אבן ממקור מקומי ולוחות זכוכית. התוצאה היא בית נופש מודרני, עם עיצוב שמתמקד באימוץ הנוף הטבעי, תוך יצירת מרחב מחייה עכשווי ונעים.

בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
בית מודרני אך חמים שנבנה מתמזג עם הטבע שמסביב/מייקל שו אדריכלות

"אחרי שנים של היכרות מעמיקה עם השטח, המשפחה בחרה למקם את הבית שלהם בראש גבעה המשקיפה על הנהר הצמוד, שנגישה רק דרך מעבר במים רדודים", אמר צוות המתכננים. "העיצוב הסופי הוא תוצאה של היכרות עם הנוף ושל הרצון לשמר את הקשר עם הטבע". צורת U של הבית אפשרה לאדריכלים להביא את הטבע שבחוץ לתוכו, באמצעות החצר הקדמית שנוצרה במבנה. בחלקו האחורי של הבית, נוף טבעי של עצים, שיחים ופרחי בר נותר במצבו הטבעי.

עוד באותו נושא

דואגים ללב הפועם של הבית: שיפוץ בית פרטי ברמת פולג שריגש אותנו

לכתבה המלאה
בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
עץ מפוחם בו משתמשים בבניה היפנית המסורתית שולב במבנה החדש/מייקל שו אדריכלות

הצד החיצוני של הבית חופה באבן גיר ועץ מפוחם בסגנון יפני מסורתי. חלונות הזכוכית הגדולים לא רק מחזקים את החיבור בין הפנים לחוץ, אלא גם מציפים את הבית בשפע אור טבעי. גג גדול שמרחף מעל צדי הבית מצל על החלונות במהלך חודשי הקיץ החמים, אך מאפשר לאור השמש להיכנס לבית במהלך החודשים הקרים, מה שמפחית את הצורך בחימום מלאכותי. דלתות הבית וחלונות הנפתחים מוקמו במקומות אסטרטגיים שמאפשרים סירקולציית אוויר.

בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
ויטרינות זכוכית ענק מציפות את פנים הבית באור טבעי/מייקל שו אדריכלות

עיצוב הפנים של הבית התמקד בלספק למשפחה אווירה כפרית ונעימה. תקרות בגובה כפול חופו בעץ אשוח. התקרה כולה נתמכת בקורות עץ חשופות והשילוב בין האלמנטים מעניק לבית תחושה של בקתה מודרנית. ויטרינות הזכוכית מהרצפה עד התקרה מאפשרות לדרי הבית ליהנות בקלות מהנופים המפעימים שמסביב כמעט מכל פינה בבית.

בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
התקרה שחופתה בברוש מוסיפה לתחושה החמימה/מייקל שו אדריכלות
בית נופש באוסטין. מייקל שו אדריכלות,
שילובים של עץ טקסטיל ואבן בחלל המגורים/מייקל שו אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully