וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עוצב מראש: הדייר נדרש להביא רק מזוודה לדירה הזו ביפו

18.12.2018 / 10:17

על עיצוב הדירה בשוק הפשפשים אמונים בעלי הנכס, שעיצבו סביבת מגורים נעימה וביתית, הכוללת רצפת פרקט ושפע של תאורה טבעית. בימים אלה נהנה ממנה יועץ עסקי צעיר שמיישם את תורתו המקצועית גם בחלל המגורים

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
ריצוף צהוב-לבן בסגנון רטרו, ממסגר את אזור המטבח/ראובן קסטרו

לאן הגענו
רחוב יהודה מרגוזה ביפו, לדירת 3 חדרים, בגודל 65 מ"ר.

כאן גרים
אליהו ארנד (35), יועץ ומלווה עסקי, כמו גם הבעלים של אתר "הוםביז" (אינדקס עסקים ברשת, המספק פתרונות וייעוץ להקמה, ניהול וקידום עסקי). "התגלגלתי אל התחום הזה לפני הרבה שנים", הוא מספר. "מיד לאחר השחרור מהצבא, כשכל החברים נסעו לטייל או התחילו ללמוד, אני החלטתי לוותר לטובת החלום וישר נכנסתי לעולם העסקי ופיתחתי מיזמים שונים. לצערי בהתחלה הם לא צלחו, אבל זה מה שהוביל אותי ללמוד איך מגיעים לרווחיות ממצב של מינוס. זה הלך והתפתח והגיע למצב שהיום אני מייעץ לעסקים". כשהוא לא מלווה עסקים בדרך להצלחה, אליהו משתדל ליהנות מהחיים הטובים. טיסות לחו"ל, טיולים ואוכל טוב, הם חלק מהשגרה שהוא מטפח.

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
ריהוט קלאסי עם נגיעות צבע של חרדל וירוק. מבט לסלון/ראובן קסטרו

יגעת ומצאת
לפני שנתיים נאלץ אליהו לעזוב את דירתו בצפון הישן של תל אביב, בעקבות הליך שיפוץ של הבניין. "אחרי עשרות דירות שראיתי הגעתי לזו דרך הפייסבוק והיא היתה בדיוק מה שחיפשתי. אני עובד הרבה מהבית אז היה לי חשוב למצוא סביבה מזמינה שנעים להביא אליה לקוחות. בנוסף מבחינתי היה הכרחי שזו תהיה דירה משופצת ועם חניה".

עוד באותו נושא

משאירה טעם של עוד: שכורה ומעוצבת של שף מארח ביפו

לכתבה המלאה
דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
פינת האוכל יוצרת הפרדה בין הסלון והמטבח/ראובן קסטרו

הום סטיילינג
אל הדירה שהייתה מרוהטת קומפלט, הגיע אליהו עם מזוודה בלבד. "אני פחות חזק בעיצוב, היזמות היא האמנות שלי, לא סטיילינג", הוא מסביר בחיוך מתנצל. "אז מבחינתי זה היה מושלם להגיע אל בית מעוצב". בעלי הדירה שהלבישו אותה טרם כניסתו, בחרו בסגנון קלאסי, המשלב בין צבעים סולידיים לנגיעות של חרדל וירוק בסלון, מתוך כוונה שהדירה תוכל להתאים למגוון רחב של אנשים. כדי להעניק טאץ' חמים חופתה רצפת הדירה בפרקט. בסלון נבחרו מספר מוקדי תאורה המתווספים אל התאורה הטבעית שנשפכת אל תוך הבית דרך החלון המרכזי.

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
ארונות מטבח לבנים נטמעים בקיר, בכדי למנוע עומס ויזואלי/ראובן קסטרו

מכיוון שאליהו מרבה לארח לקוחות בביתו, היה לו חשוב לשמור על הסלון מרווח ולא עמוס. "לפעמים מגיעה לכאן גם קבוצה של אנשים להרצאה והספייס מאוד נוח לאירוח. אני גם אוהב שהמטבח ממוקם ליד הסלון, זה מאפשר תקשורת רציפה, אם אני רגע עושה פה קפה או מכין כיבוד". על מנת לייצר בכל זאת הפרדה כלשהי בין שתי הפונקציות, הוגדר המטבח באמצעות ריצוף צהוב-לבן בסגנון רטרו ופינת האוכל הוצבה כחוצץ בני שני החללים. ארונות המטבח נבחרו בגוונים בהירים שנטמעים בקיר ומשאירים את הפוקוס על סלון.

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
השקעה בפרטי הטקסטיל יוצרת שכבתיות נעימה בחדר השינה/ראובן קסטרו

חדר השינה עוצב גם הוא בקווים נקיים, עם מבחר גופי תאורה שמייצרים בחלל תאורה רכה ואינטימית. את מירב תשומת הלב לוכד הקיר המרכזי שחופה בטפט תכלת פרחוני. בכדי לא להעמיס בצבעים או פריטים, ריהוט החדר נבחר בלבן עם נגיעות של שמנת, כשבגזרת הטקסטיל הולבש החדר עם שכבתיות שמוסיפה לו תחושה חמימה. וילון כפול, ראש מיטה מרופד ושטיח פרוותי משתלבים עם הפרקט ויוצרים עבור אליהו חלל רגוע ונינוח. "אני משתדל לישון שנ"צ קצר כל יום" הוא מסביר, "וחדר השינה פה גורם לי לישון מעולה".

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
טפט פרחוני ותאורה חמימה, מרכיבים סביבת שינה מרגיעה/ראובן קסטרו

מוציאים חוזה
שכ"ד - 7,000 שקלים לחודש. ארנונה - 430 שקלים לחודשיים. חשמל - 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"דבר נוסף שאני מייעץ לבעלי עסקים ומיישם בעצמי זה להקדיש רבע שעה ביום לסידור הסביבה, אז בגדול הבית תמיד מסודר". בכל הנוגע לניקיון, נעזר הדייר במנקה שמגיעה פעמיים בשבוע.

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
דרך החלון המרכזי בסלון, חודרת שפע של תאורה טבעית אל תוך הבית/ראובן קסטרו

דו"ח מקרר
כחלק מאהבתו למטבח התאילנדי, אליהו מנסה את מזלו במטבח מדי שבוע. "בדרך כלל אני מחקה את התבשילים התאילנדיים האותנטיים ואם זה לא מצליח, אני פשוט הולך למסעדה אסיאתית", הוא צוחק. הרגל נוסף בשגרה קולינארית שלו הוא שייק חלבונים ופירות מדי בוקר, במסגרת אורח החיים הבריא שהוא משתדל לנהל. את המקרר הביתי מאכלסים באופן קבוע ירקות, גבינות, יין, שתייה קלה וכיבוד לאורחים.

עתידות
"כמי שאוהב דינאמיות וחופש - כל עוד טוב לי, אני נשאר. כשיהיה לא יהיה טוב אעזוב. כרגע הדירה הזו מושלמת מבחינתי", אליהו מכריז.

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
קיר המבואה והסלון נצבע באפרפר/ראובן קסטרו
דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
קונסולת עץ ומתכת משתלבת עם רצפת הפרקט/ראובן קסטרו
דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
לובי הכניסה לבניין מקושט לכבוד הכריסמס/ראובן קסטרו
דירת 65 מ"ר בשוק הפשפשים ביפו. ראובן קסטרו
מאמין שאפשר לשלב ביזנס ופלז'ר. אליהו ארנד/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully