וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 מ"ר ופסנתר כנף אחד: ביקור בבית משגע בסביון

בשיתוף ARCDB

13.11.2018 / 9:27

חומרי גלם יוקרתיים, עיצוב אנין טעם, הסיפור הייחודי והמטראז' המרשים - כל אלו הופכים את הבית המשפחתי בסביון לאחד המיוחדים שראינו. הציצו פנימה לסביבת מגורים בה כל אחד מהדיירים זכה בממלכה מושקעת משלו

בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
ביית המשפחה בסביון ריבוי פרטים מוקפדים יוצרים סביבת מגורים שיקית להפליא/אלעד גונן

הדיירים: זוג + 10 ילדים
מיקום: סביון
שטח: 500 מ"ר
עיצוב פנים: מיכל גינזבורג

איך מתכננים ומעצבים בית מפואר ויוקרתי למשפחה בת 12 נפשות? מעצבת הפנים מיכל גינזבורג תכננה ועיצבה בית למשפחה דתית ביישוב סביון השופע מרחב תנועה והמאופיין בחזות מודרנית ופרקטיות מרבית. "הבית עבר שיפוץ מאסיבי על מנת להתאים אותו להתרחבות המשפחה. הדיירים חיפשו סביבת מגורים בה יהיה נעים לחיות והכל יהיה בהישג יד וידידותי לילדים, מבלי להתפשר על איכות ואסתטיקה".

המעצבת תכננה מחדש את חלל הפנים כך שהורחבו הפתחים להזרמת אור טבעי פנימה וליצירת מרחבים גדולים יותר. הרצפה חופתה עם אריחי גרניט פורצלן בגודל של 1.5X0.75 מטר בגוון אפור מאט, שמייצר אחידות ומקנה רקע רגוע. את הקרירות של הרצפה שוברים פריטי ריהוט ואובייקטים בריפוד רך וכמו כן חיפויי קיר מעץ שמעניקים נגיעות של חמימות ושלווה.

בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
פלטת גוונים סולידית וצעירה בו זמנית - גווני האפור מתערבבים עם סגולים מרעננים/אלעד גונן

המטבח הוא הלב הפועם של הבית ובו מורגשים משחקים בין הגלוי לסמוי. מצד אחד, הכל מוסווה תחת חיפויי עץ אגוז בשילוב לכה בגוון נס קפה, יחידות אחסון אינטגרליות נטמעות בגוון הקירות ומצד שני, בחלל ישנה נגישות גבוהה למדפים הנשלפים לפרטי הפרזול. "היה לנו חשוב שהמטבח יתאים לאורח החיים הדינאמי של המשפחה ולכן, יש שני תנורים ושני מדיחי כלים, 2 מקררים ו-2 מקפיאים המוצנעים בפנים, אבל ברגע שסוגרים את הדלתות של הארונות - המטבח חוזר למראה נקי ומאורגן".

במרכז החדר ניצב אי גדול מאבן קיסר בשילוב עץ שמתאים ל-8 סועדים, כדי שבני המשפחה לא יאלצו לצאת מהמטבח ולאכול בפינת האוכל. לצדו - כיסאות מתכתיים עם מושבי עור. באי עצמו שולבו פתרונות אחסון נוספים כמו חלוקה לכלים בשרי וחלבי, עגלות לבקבוקים ומגירות לסכו"ם. "התקרה במטבח נמוכה יחסית ומדורגת כולל תקרת זכוכית ולכן השתמשתי בפסי צבירה עם תאורת לד חסכונית להשגת תאורה נעימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
כמה כיף לנגן כאן - סביבה מוארת במיוחד, עם תקרת זכוכית באזור בו הוצב פסנתר הכנף/אלעד גונן

המרחב הציבורי כולל שני אזורים מרכזיים: אגף פינת האוכל ופינת ישיבה מרכזית. בצדה של פינת האוכל קמין חשמלי, שאת העומק שלו ניצלה המעצבת לטובת העמקת ספרייה מובנית עם חיפויי של גרניט פורצלן. פינת האוכל העצומה עשויה מפורניר אייבוני בגימור לקה וכדי להכניס צבעוניות לחלל השתמשה המעצבת בריהוט בגוונים של אפור וסגול.

בסלון שולחן בעל רגלי פליז ופלטת זכוכית מייצר אווריריות בין פרטי הריהוט הכבדים וגופי תאורה בקווים אסימטריים מחברים בין פינת האוכל לפינת האירוח. בין שני האזורים נגלית מהחצר הבריכה והמבט אל החוץ. בצד הסלון נחשף קיר האבן המקורי של הבית שמבליט את הפסנתר ואת פינת הישיבה לידו.

בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
גוף תאורה מינימליסטי במרכז החלל ופסי צבירה עם ספוטים מאזנים את הרהיטים הכבדים בסלון/אלעד גונן

כל חדרי השינה, כולל סוויטת ההורים וחדרי הרחצה הצמודים שופצו מהיסוד. "בחדר הילדות למשל יש חדר רחצה מקשר עם דלת מכל כיוון, שמאפשר לכל ילדה להיכנס לחדר הרחצה ישירות מהחדר שלה. סקלת הגוונים ופלטת החומרים חוזרות כחוט השני בכל החללים - מגרניט פורצלן דרך ארונות מעץ אגוז".

סוויטת ההורים מעוצבת בפרקט אגוז עם דלת זכוכית שמובילה לחדר הרחצה. גב המיטה עוצב עם פאנלים דמוי קטיפה ליצירת מראה עשיר והמרפסת הפרטית של ההורים הורחבה ומכניסה פנימה אור שמש. "היה לי חשוב ליצור כאן בית שהוא מאוד פעיל כיאה למשפחה גדולה, אך גם פונקציונאלי, חמים ומזמין", מסכמת המעצבת.

בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים מיכל גינזבורג

בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
אי ענק המאכלס את כל המשפחה הגדולה מככב במרכז המטבח, אך לא מעמיס/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
קיר ארונות עץ שטוחים מכניס חום למטבח המודרני/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
חדר רחצה מלכותי - שיש, זהב וקירות שחורים/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
כאן אוהבים גלישה - זריקת צבע שמחה על קיר עם גלי ים בצבע טורקיז/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
ריבוי פטרנים באחד מחדרי הרחצה/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
צהובים ואפורים על טפט באחד מחדרי הילדים/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
גוף תאורה גאומטרי מעניין באחד החדרים/אלעד גונן
בית משפחתי בסביון. אלעד גונן,
ניקיון מודרניסטי שממשיך את הקו של כלל הבית באחד מחדרי הרחצה/אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully