וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקראוון שהפך לבית משפחתי מושלם

14.8.2018 / 7:53

וילה יוקרתית היא לא הפתרון היחיד עבור אלו שחשקה נפשם במגורים עם סטייל. עם עיצוב מודרניסטי מתפרץ, דרייק (לא הזמר) הוא 33 מ"ר של פונקציונליות ועיצוב מוקפד שעשוי לגרום לכם לחפש בית על גלגלים

טריילר יוקרה.
טריילר או יצירה מודרניסטית מעוצבת?

הרבה קסם ויתרונות יש בחללי מגורים קטנטנים, בעיקר כאלה שמגיעים על גלגלים. הם מאפשרים חיסכון בהוצאות דיור ואנרגיה וזולים יותר מדיור במגורי קבע. בעסקת החבילה הזו כלולים גם נופים ומיקומים שמשתנים תדיר והרפתקאות שמתלוות לנסיעה בדרכים. הגודל המוגבל מציב בפני דיירי הבתים הקטנים אתגרים עיצוביים של ממש, ולרוב הפונקציונליות תהיה במרכז החשיבה העיצובית שלהם. חברת "Land Ark RV" האמריקאית, שמתמחה בעיצוב יוקרה לחללים קטנים וניידים, השיקה לאחרונה את הדגם הראשון שלה, והוא, כמתבקש, לצד הפונקציונליות הנדרשת מציג גם מופת של עיצובי מודרני, מינימליסטי ומוקפד.

טריילר יוקרה.
החלונות מכניסים שפע של אור טבעי לתוך הקראוון

"דרייק", המודל שיצא כעת לשוק, לא דומה בשום צורה למה שעולה בראשו של מי שמדמיין קמפינג או לינה בקראוון. בו זמנית, הוא גם לא דומה לבית הנייד הממוצע, אלא מזכיר יותר דירת יוקרה קטנה שנארזה היטב. הבית הקטן הזה, 33 מ"ר של שימושיות וסגנון, עוצב על ידי בני הזוג בריאן וג'וני בזארד, מקימי החברה, והתכנון שלו מתבסס כולו על ניסיון החיים האישי שלהם בבית קטן ונייד.

בני הזוג נכנסו לתחום עיצוב חללים קטנים ב-2012 , אז בנו בעצמם את אב הטיפוס הראשון. כמו אצל יזמים רבים בתחילת דרכם שמונעים מתשוקה, העבודה עליו התבצעה במחסן ובזמן הפנוי אחרי שעות העבודה ובסופי שבוע, עם קצת עזרה מחברים ומכרים. לאחר שבניית הקראוון הושלמה, בני הזוג ערכו בו נסיעת מבחן אמיתית, ועברו לקולורדו תוך שהם מתגוררים בו. תקופת המגורים בדרכים אפשרה להם להבין מקרוב מה עובד ומה טעון שיפור במונחים של דיור ופונקציונליות.

עוד באותו נושא

המשפחה שהפכה אוטובוס לאחת הדירות היפות שראינו

לכתבה המלאה
טריילר יוקרה.
בני הזוג בזארד. הפכו את התשוקה לעסק ייחודי

דרייק מגיע בחיפוי של מתכת גלית שחורה ומאופיין בקווים חדים ונקיים, נראה מבחוץ כמעט כמו יצירת אמנות מודרניסטית. ועל אף המראה האלגנטי הדומיננטי, במודרניזם כמו במודרניזם - form follows function הוא הקו המנחה, והעיצוב של הקראוון הוא דוגמה נהדרת למצב שבו כל פרט עיצובי משרת מטרה מוגדרת. כך למשל, פיזור החלונות הייחודי מותאם בצורה מושלמת לפריסה הפנימית של החלל, ואילו צורת הטרפז ההפוך מספקת שטח נוסף מעבר לשטח הבסיס, שנוצל לטובת בניית חדרי השינה.

הצבע הכהה של הקירות החיצוניים מפנה את מקומו לגוון הבהיר של משטחי העץ בחלל הפנימי: קירות, דלתות, מדפים, מדרגות וגם התקרה - כולם צופו בעץ אורן חלק ובהיר, שבשילוב עם שפע האור הטבעי שחודר פנימה מעניק תחושה של מרחב מרווח. החלונות תחומים במסגרות מתכת שחורות מינימליסטיות, והם משתלבים בסגנונם עם מעקות המתכת והידיות של ארונות המטבח . מגירות מובנות הותקנו מתחת לספה, וארונות בגדים וחללי אחסון דיסקרטיים נוספים מספקים שטח אחסון נרחב למדי, מבלי שיגרעו משטח חללי המגורים.

טריילר יוקרה.
קונטרסט בין הפנים לחוץ - קירות הטריילר והריהוט בוצעו בעץ אורן בהיר

מלבד שני חדרי השינה הזוגיים שממוקמים בלופטים בצידי הקראוון, יש בו גם חדר עם אופי מודולרי שניתן להפוך אותו על פי הצורך למשרד או לחדר שינה - זאת באמצעות ספה נשלפת שמגדילה את קיבלת השינה בקראוון כולו לשישה אנשים. בחלל נמצאים גם מטבח מצויד במכשירי נירוסטה וכמו כן בר גדול, חדר רחצה מאובזר וחלל ישיבה למספר אנשים. "דרייק" תוכנן כך שיתאים מצד אחד לאקלים הרים קר ומושלג ומנגד לחום מדברי לוהט, וככזה נראה שהוא סביבת מגורים הולמת למי שחובב הרפתקאות במקומות מרוחקים, אך גם נהנה משהייה בסביבה מעוצבת בקפידה. והמחיר? חצי מיליון שקלים, והוא שלכם.

טריילר יוקרה.
גם חדר רחצה מפנק תמצאו כאן
טריילר יוקרה.
מדרגות מובילות אל הקומה השניה, בה מוקמו אזורי השינה
טריילר יוקרה.
בבית כמו בבית - כלי אוכל והגשה מאוחסנים על המדפים
טריילר יוקרה.
חדר השינה - יותר טוב מסוויטה יוקרתית
טריילר יוקרה.
הקפדה על רצף עיצובי - המתכת השחורה חוזרת במגוון מוטיבים
טריילר יוקרה.
חלוקה לאזורים לפי פונקציה - מכונת כביסה מוצבת בחדרון השירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully