וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהדיירים נותנים למעצב הפנים להתפרע - זאת התוצאה

בשיתוף ARCDB

23.7.2018 / 9:47

חיפויים משתנים על הקירות, אריחים מצוירים בחדר הרחצה ומטבח בר עם מוטיבים אפורים. דירת 84 מ"ר בצפון הארץ שכל פינה בה קיבלה תשומת לב מיוחדת

דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
מבט מהסלון למטבח/ארז חיים

דיירים: זוג בשנות הארבעים
מיקום: צפון הארץ
שטח: 85 מ"ר
עיצוב פנים: אוליבר רוס

מעצב הפנים אוליבר רוס הסב דירת 4 חדרים בצפון הארץ לדירת 3 חדרים על מנת ליצור חלוקה נוחה יותר ולנצל באופן אופטימאלי את השטח המצומצם שעמד לרשות זוג לקוחותיו. "כשנכנסתי בפעם הראשונה לדירה גיליתי שהפגם העיקרי שלה הינו בכניסה. הדלת הראשית נפתחה אל מול לקיר, עוד לפני שפסעת פנימה והיה ברור שצריך לשנות את מיקום הקירות על מנת לפתוח את החלל ולאפשר מרחב", מספר רוס.

המהפך החזותי החל בשינוי פנימי - הקטנת חלל האמבטיה לטובת המטבח. "חדר הרחצה היה גדול יחסית ולכן "גנבתי" כ- 70 ס"מ מהמקלחת תוך העתקת הקיר לצד שמאל ליצירת מטבח רחב יותר, שינוי חזותי שפתח מיד את המטבח והעניק מרחב תנועה". הקונספט שנבחר לבית הוא של דירת נופש במלון בוטיק. "הזוג רצה להרגיש שהוא מגיע לחלל אינטימי, מוקפד ומאובזר היטב, שמעניק תחושה של חופשה נצחית". כל אלמנט בבית נבחר בקפידה רבה מגופי התאורה בייבוא אישי וייחודי של Rosso Light ועד האריחים והתמונות. "הסלון מקנה מיד תחושה של אווירה חמימה, כאשר הבריקים שוברים את המראה הבלתי שגרתי במנח מאוזן ולא מאונך כצפוי והדיספרופורציה הזו מקנה אפקט של עומק ועניין. בחרתי לייצר קיר שצף החוצה הכולל תאורת לד מאחוריו שמעניק אף הוא עניין בחלל ועל הקיר בחרנו תמונת טפט שעברה עיבוד ייחודי תוך ירידה לרזולוציות הקטנות ביותר, והיופי הוא בכך שניתן תמיד להחליף את התמונה וליהנות מתמונה חדשה שתורמת לאווירה הכללית ולרענן בכל עת שמתחשק".

דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
חדר השינה עם חדר רחצה צמוד/ארז חיים

הבית שרוצף בפרקט עץ אמיתי מעניק מראה חמים ויוקרה. הווילונות, חצי שקופים מתארכים עד רצפה ומכניסים פנימה אור שמש טבעי תוך שמירה על אינטימיות. חדר הרחצה ממשיך את הצביון העיצובי של הדירה. מחיצת השירות חופתה באריחים מבריקים ליצירת חלל אינטימי ויצירתי עם גופי תאורה ממוקדים ועציצים. באמבטיה, נבחר כיור זכוכית שקוף בייבוא מיוחד המונח על גבי בוצ'ר ומדגיש את תנועת המים הזורמים. "החומרים קלילים ואווריריים על מנת ליצור תחושה של גודל ומרחב", אומר רוס. כדי להגדיל את חדר השינה, בחר רוס ליצור מחיצה של פרופיל בלגי אמיתי עם ויטרינה שקופה בין אזור השינה לאזור הרחצה. "אלמנט ששואב השראה מבתי מלון בסגנון מודרני באירופה ופותח גם את החלל". אתגר נוסף עמו התמודד רוס בדירה היה ארון חשמל שהותקן בסלון עצמו והעיב על העיצוב.

המטבח מצטיין בקווים ישרים ובניקיון חזותי ובסימטריה "זהו מטבח פתוח עם אי ישר וכיסאות בר, המאפשר כניסה נוחה לבית מדלת הכניסה שאף היא הוחלפה לדלת מעוצבת. לצד המטבח ניצבת קונסולה מעץ וזכוכית שתורמת לאווירה המעודנת והנקייה. התחושה שנוצרה בחלל לאחר העיצוב הוא שנעים תמיד לשוב הביתה, כי הדירה היא סוג של מלון בוטיק עבור דייריה".

לפרויקטים נוספים של מעצב הפנים אוליבר רוס כנסו לכאן

עוד באותו נושא

בלי מניירות מיותרות: בתים שמביאים נחת לדייירים

לכתבה המלאה
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
דלתות זכוכית עם פרופיל שחור בחדר הרחצה/ארז חיים
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
אריחי ריצוף משתנים בחדר הרחצה/ארז חיים
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
כיור שקוף פרי סטנדינג/ארז חיים
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
חדר רחצה מחופה בקרמיקה/ארז חיים
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
חיפויים משתנים על קירות הסלון/ארז חיים
דירה בצפון הארץ. ארז חיים,
מטבח בר עם מוטיבים אפורים/ארז חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully