וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתיים יוצא אחד: שיפוץ פנטהאוז שעוצב משתי דירות

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים

22.5.2018 / 16:59

אחרי שנים ארוכות של מגורים באירופה, שבו בני הזוג ארצה וביקשו לעצמם סביבת מגורים שתתאים לצרכים שלהם כאן, אך במקביל גם תשאב השראה מהסגנון הקלאסי שליווה אותם בשנים האחרונות. כך זה נראה מבפנים

פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
שילוב של עץ לצד צבעים מפתיעים כמו ורוד וטורקיז/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור

מקום: רמת אביב
שטח: 250 מ"ר
עיצוב פנים: אורי ביטון

זוג בשלהי שנות החמישים שבו ארצה, אחרי תקופה ארוכה בה עבדו ונדדו בין מדינות אירופה. הם רכשו פנטהאוז מרווח ברמת אביב המשתרע על פני 250 מ"ר (איחוד של שתי דירות) שלא עבר שינויים או שיפוצים במשך שנים ארוכות מאז היה בבעלותו של דדו (שכיהן כרמטכ"ל בזמן מלחמת יום הכיפורים). מעבר לחידוש החלל, עלה הצורך להתאים את סביבת המגורים לסגנון ולצרכים של בני הזוג, אשר הושפעו מאוד מהתקופה שלהם באירופה ואספו במשך השנים חפצים, רהיטים ופריטי אמנות אותם ביקשו להדגיש בחלל.

אורי ביטון, בעל סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים, מספר שהדיירים הביאו עמם מבחר מגוון של פריטים להם היה צורך למצוא מקום ראוי בתכנון המחודש. "בחרנו לעצב את הבית בסגנון אקלקטי בעל מאפיינים אירופאיים קלאסיים, ששולבו עם פתרונות עכשוויים ויחד, יוצרים מעטפת נעימה לפריטים הייחודיים שאסף הזוג", הוא מספר.

פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
גוון הקירות נבחר במיוחד שלא יראה לבן ובוהק מדי/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור

המראה הקלאסי והאצילי אם תרצו מורגשים כבר בכניסה לבית. דלת רחבה מעץ נפתחת אל החלל המרווח, מולה ניצב קיר מחופה בריקים אדמדמים שעוטפים את הדירה באווירה חמה, ביתית ומחוספסת כאחד. מימין לכניסה מתגלה החלל הציבורי של הבית, בו מטבח פתוח עם אי מרווח בגוון שחור ומשטח עבודה מעץ, הפונה אל הסלון ואל פינת האוכל.

"בעיצוב הפנים בולט השימוש בחומרים חמים וניטראליים שיוצרים רקע לחפצי האמנות ולרהיטים המיוחדים של בני הזוג", מתאר ביטון. החלל כולו רוצף בפרקט עץ מרשים ונגיעות מדוייקות של צבע שולבו בחלל, למשל בבחירת הכורסאות התכולות. החלל הציבורי כולו נהנה מאור טבעי רב בזכות חלונות גדולים, הפונים בחלקם אל מרפסת חצי מקורה, היוצרת הרחבה של חלל האירוח, משקיפה אל הנוף התל אביב ומכניסה אותו פנימה אל חללי הדירה".

עוד באותו נושא

תראו מה אפשר לעשות בדירת 65 מ"ר

לכתבה המלאה
פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
קיר בריקים שתורם לחמימות הבית/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור

"בתהליך השיפוץ המאסיבי שברנו קיר תריסים ישן שסגר את המטבח ויצרנו מפתח רחב מהמטבח והסלון לכיוון המרפסת. היה לנו חשוב לייצור ממד של גובה ולכן פתחנו כמה שאפשר את החלונות והתחושה המתקבלת היא של החוץ בתוך הפנים", אומר מעצב הפנים.

האזור האינטימי והפרטי של הבית נמצא מצידה השני של דלת הכניסה. בפינת המשפחה המפנקת עוצבה ספרייה בהתאמה אישית, הכוללת מקום לטלוויזיה, מדפי ספרים ותצוגה וארונות אחסון. כמו כן, שולבה לצד הספרייה דלת המובילה לחדר העבודה, בו שולבו רהיטים מהאוסף של בני הזוג לצד תוספות מודרניות ונגרות בהתאמה אישית. עבור בני הזוג תוכננה סוויטה מפנקת, הכוללת אזור שינה מרווח עם שטח אחסון נרחב וחדר רחצה עם נגיעות של צבע וחלוקה נוחה שמאפשרת לשני בני הזוג להתארגן זה לצד זו. גופי תאורה פונקציונאליים שולבו לצד גופים דקורטיביים ומרשימים יותר ליצירת אווירה נעימה והרמונית.

פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
דלת עץ דומיננטית מקדמת את הנכנסים לפנטהאוז/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור

אהבתם הרבה של הדיירים לאירוח ניכרת במרפסת המאובזרת בפינת אוכל רחבת ידיים ובמטבח הפתוח, בו אי שחור דרמטי מתפקד כחוצץ בין המרחב הציבורי לאזור המטבח. גופו של האי הוא למעשה שידה עם חזית המשלבת ויטרינות החושפת כלי אירוח מסוגננים ובצד הפנימי כולל גם מקרר יינות ופתרונות אחסון פונקציונאליים.

המעלית שמובילה אל הפנטהאוז עוצבה באופן שבו היא תהיה חלק בלתי נפרד מהמרחב ולהשתמש כאלמנט ויזואלי. כך החיפוי של הדלת הוחלף בעץ שישתלב בצורה הרמונית עם הסגנון הכולל. "בבית ניכרים משחקים בין גלוי לסמוי. מצד אחד, ישנה חשיפה של פריטי אספנות, יצירות אמנות, כלים מסוגננים, אובייקטים שנבחרו בקפידה ומצד שני, המראה הנשמר הוא נקי ואלגנטי".

לפרויקטים נוספים של מעצב הפנים אורי ביטון כנסו לכאן

פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
דלתות עם מסגרות כמו פנלים אירופאיים/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור
פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
יחידת נגרות בסלון לטלוויזיה ולשאר חפצים/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור
פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
סוויטת השינה/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור
פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
קיר ארונות גדול ופונקציונלי ביחידת ההורים/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור
פנטהאוז ברמת אביב. עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
גם בחדר הרחצה נעשה שימוש בצבע מפתיע/מערכת וואלה! NEWS, עידן גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully