וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסקים בתחום הבנייה? אדריכלים ומעצבי פנים? הצטרפו למהפכה

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, בשיתוף אתר ARCDB

16.12.2018 / 7:32

אתם משפצים את הדירה, מחפשים קבלן, אדריכל או מעצב, אבל תכלס, לא מכירים אף אחד ששיפץ לאחרונה וגוגל מלא בהצעות שאין לכם מושג אם הן טובות או לא? Arcdb עושה סדר ומוצא לכם את בעלי המקצוע שאתם צריכים. הכירו את המהפכה השיווקית של ענף הבנייה

אם אתם נמצאים בתהליך של מעבר, בנייה או שיפוץ דירה, אתם ודאי מכירים את התחושה. מגיע שלב שבו אתם מחפשים אדריכל, מעצב פנים או קבלן, אבל השוק מוצף ואתם לא באמת מוצאים את עצמכם. אין לכם כלים אמיתיים לבחון האם בעל המקצוע שמולכם איכותי או לא, ואתם מנסים להישען על המלצות של חברים, אבל גם הם לא באמת בקיאים בעולם הנדל"ני ומכירים את כל האפשרויות.

שלושה חברים, אלעד גרגיר, ד"ר אלי מזרחי וגיא גודס, שהגיעו מעולמות השיווק, העיצוב, הפיתוח העסקי, האדריכלות והמכירות, זיהו את הצורך של הקהל בפלטפורמה שתפגיש אותו עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, ותספק חוות דעת אמינות מקהילה גדולה של משתמשים. לכן, הם הקימו את arcdb: פלטפורמה טכנולוגית עסקית חדשנית לענף הבנייה, שנוסדה בדיוק בשביל לחבר בין מי שבונה ומשפץ את הבית, ובין מאגר עצום של אנשי המקצוע המובילים בתחומי האדריכלות, העיצוב, הייעוץ וענפי הבנייה לסוגיהם.

דף עסקי באתר Arcdb. יחצ,
Arcdb לאתר וליצור קשר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם/יחצ

איך זה עובד תכלס?

Arcdb היא פלטפורמה שמותאמת לדסקטופ ולמובייל, ומאפשרת לגולשים בה לאתר וליצור קשר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, בצורה הקלה והפשוטה ביותר. ברגע שתכנסו אליה תוכלו לבצע חיפוש מהיר לפי הקטגוריה אותה אתם מחפשים: אדריכלות, אדריכלות נוף, עיצוב פנים, ניהול ופיקוח בניה, קבלנים, יועצים וספקים נבחרים, או דרך חיפוש ישיר שיוביל אתכם לאיש המקצוע אותו תרצו לאתר.

ברגע שתבחרו בבעל המקצוע הרלוונטי אליכם תגיעו לעמוד אודות המתאר את הניסיון שצבר, תוכלו לבחון את תיק העבודות שלו, פרויקטים שלקח בהם חלק, וכן לצפות בסרטונים וכתבות שנעשו עליו באמצעי המדיה השונים. כמו כן תוכלו להבחין בדירוגים שלו, בהמלצות, בחוות דעת מקצועיות ובכמות העוקבים שצבר. אם תרצו ליצור איתו קשר, סרגל האייקונים שבעמוד האישי שלו יאפשר לכם לשלוח לו מייל, הודעה בפייסבוק, להתחבר אליו בגוגל פלוס ואפילו לשלוח לו וואטסאפ אישי.

יתרון נוסף שיש לפלטפורמה הוא היכולת לדבר עם נציג מטעמה שידע להתאים לכם את בעל המקצוע המתאים ביותר. הייעוץ החינמי והיצע בעלי המקצוע הגדול יכולים לעשות את העבודה עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם השיפוצים, ומחפש את ההכוונה הראשונית הזו. בנוסף, arcdb מאפשרת ללקוחותיה למצוא הטבות ומבצעים ייחודיים במגוון חנויות מובילות בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
העמוד של חברת "שחר רוזנפלד" באתר Arcdb. Arcdb,
מאגר עצום של אנשי המקצוע המובילים בתחומי האדריכלות, העיצוב, הייעוץ וענפי הבנייה/Arcdb

כלי ראשון מסוגו לניהול פרויקטים, עבור הבונים והמשפצים

בקרוב יושק ב-arcdb כלי טכנולוגי חכם לניהול פרויקטים. דרך הכלי, הבונים והמשפצים יוכלו לבקש הצעות מחיר מבעלי מקצוע שונים, לנהל מערך השוואת מחירים בין ההצעות השונות, לנהל אינטראקציה ישירה מול בעלי המקצוע דרך תיבת הודעות פנימית, לצרף דוגמאות להשראה ממקורות שונים וגם להתייעץ. כמו כן, לאחר שיצאו לדרך, הם יוכלו לנהל תקציב בנייה אישי, עם לוחות זמנים מוגדרים, וניהול מעקב והתקדמות הפרויקט.

למעשה, מדובר ביכולת לייצר אינטראקציה קבועה לכל אורך הפרויקט ברמה הטכנולוגית מול הקהל המקצועי המלווה מבצעים והטבות ייחודים לשלב הבנייה / השיפוץ הרלוונטי.

בשורה לקהל המקצועי

אמנם אתרי דירוג לבעלי מקצועות יש הרבה, אבל הבשורה האמתית ש-arcdb מביאה לשוק מגיעה דווקא מכיוון "האזור הסגור" באתר, שמיועד לקהל המקצועי. האזור הסגור פתוח לחברים רשומים בלבד, ומציע גישה לקהילה המונה כ-550 בעלי מקצוע מתחומים שונים בענף הבנייה והייעוץ. אותם חברי קהילה יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי לנהל שיחות עם קולגות, להחליף ידע, להתייעץ וכן ליצור שותפויות או לאתר פרויקטים משותפים, לחלוק הצעות מחיר ולייצר תשתית לפרויקטים עתידיים. הפלטפורמה משמשת הלכה למעשה חממה לשיתופי פעולה בין בעלי מקצוע שונים. הערך המוסף שהיא נותנת לאותם בעלי מקצוע אדיר, היא מכילה מידע מהימן שמבוסס על חוכמת ההמונים ונחשבת כיום לאוטוריטה בתחום.

"היום אנחנו הגוף הטכנולוגי הגדול בישראל לעוסקים בענף הבנייה", אומר אלעד גרגיר, ממייסדי הפלטפורמה, שמוביל את הפיתוחים הטכנולוגים השיווק והדיגיטל של החברה. "אנחנו מבינים שהכוח שיש לקהילה שלנו אדיר ומחזקים אותו בכל דרך. בין השאר, בנינו מערך שיווק ופיתוח עסקי מקיף ואנחנו מקיימים בכל חודש בין שבעה לעשרה אירועים לחברים הרשומים באתר בנושאי ליבה מקצועיים כמו שיווק, מכירות, פיתוח עסקי, דיגיטל ועוד. הקמנו גם אקדמיה לעוסקים בענף הבנייה, כשכל השיעורים בה מצולמים וכך החברים ב-arcdb יכולים תמיד לצפות ולעקוב אחר התכנים שעולים בה. האזור הסגור מאפשר בין השאר יצירת קהילה אישית טכנולוגית כקרקע לשיתופי פעולה, התממשקות מול כל המדיות הדיגיטליות של הלקוח, ממש I learning לצפייה בתכנים, יכולת ניהול ומעקב אחר פניות, השתתפות בתחרויות עיצוב שאותן arcdb יוזמת עבור אדריכלים ומעצבי פנים מול חברות בנייה ומטבחים ועוד".

"היתרון הגדול שלנו הוא הטכנולוגיה", מוסיף גרגיר, "אנחנו מתנהלים היום כחברת הייטק בעולם low-tech. העסק שלנו כל הזמן מפתח טכנולוגיה הנגישות והכלים הטכנולוגים שקיימים במערכת ונמצאים בפיתוח, גורמים לקהילה המקצועית להבין שדרכנו קל יותר להיחשף בפני קהל יעד רלוונטי בונה או משפץ - דרך הפלטפורמה נכנסו בחודשים האחרונים קרוב ל-2,000 פניות מקהל יעד רלוונטי, ומאות עסקאות נסגרו. בצורה קלה ופשוטה דרך הפלטפורמה יוצרים החברים חיבורים עסקיים עם קולגות מהתחום, ואף חוסכים את עלויות השיווק השונות של העסק האישי שלהם כגון קידום אורגני / ממומן כחלק מקהילה עסקית טכנולוגית".

"איכות מקצועית ללא פשרות - בחרנו לצדנו את המובחרים שבענף שנהנים מהשבחה מקצועית על בסיס קבוע לצד פיתוח עסקי וחשיפה גבוהה בקרב בונים ומשפצים", מוסיף ד"ר אלי מזרחי, ממייסדי הפלטפורמה ומוביל את הצד המקצועי שבה, "זו קהילת בנייה איכותית. בקרוב אנחנו יוצאים עם בית ספר לעיצוב חדש שפתחנו - arcademy, שמטרתו להכשיר ולהשביח את דור העתיד של עיצוב הפנים בישראל. זהו מסלול לימוד ייחודי שמשלב את ההכשרה המעשית לאחר תקופת הלימודים ב-arcdb - הדור החדש של ענף הבנייה".

ד"ר אלי מזרחי, אלעד גרגיר, הבעלים של ARCDB  עם גיא גודס. ראובן קסטרו
הבעלים של Arcdb אלעד גרגיר, ד"ר אלי מזרחי וגיא גודס/ראובן קסטרו

האם גם הסטארט-אפ הבא של עולם הבניה יגיע מישראל?

בשנת 2009 עדי טטרקו ואלון כהן הישראלים הקימו את Houzz, אתר וקהילה מקוונת בנושאי אדריכלות, עיצוב פנים ועיצוב נוף. היום, כמעט עשור אחרי, נראה ש-arcdb בדרך להיות ה-Houzz הבא.

arcdb עלו על צורך אמתי של אנשי המקצוע הפועלים בתחומי הבניה. היום לא קיימת פלטפורמה מובילה המעניקה "בית חם" בו יוכלו לחלוק תובנות מקצוע, להתייעץ וגם ליצור שותפויות עסקיות, ובנוסף, מקום בו יוכלו גם למצוא סדנאות קידום וחשיפה מלאה להגדלת רווחיות העסק. Arcdb עושה בדיוק את זה וגם מוכיחה את עצמה. במהלך שנת 2017 הפלטפורמה הפכה ל-market place אדיר ממדים בשוק האדריכלות והעיצוב הישראלי, המייצר עסקאות במיליוני שקלים ושיתופי פעולה רבים בין הקהילה המקצועית.

בונים בית? משפצים דירה? בואו לפגוש את מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, בשיתוף אתר ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully