וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה שהפכה אוטובוס לאחת הדירות היפות שראינו

אור רוזנשטיין

23.3.2018 / 10:43

זה היה אוטובוס תלמידים צהוב ומוזנח שבזכות יצירתיות הפך לסביבת מגורים מטריפה של משפחה בת 6 נפשות. קשה לכם להאמין? הנה כל התמונות

מבית בגודל 465 מ"ר לאוטובוס בגודל 23 מ"ר: לא מעט משפחות חולמות על החיים בקראוון קטנטן ונייד, אבל מעטות מגשימות את החלום הזה - בעיקר כשיש ארבעה ילדים בבית. הכירו את משפחת מייס האמריקאית - ההורים דבי וגבריאל וילדיהם גרייסן, דארבי, דיקון וג'ובי - שכבר שבעה חודשים גרים באוטובוס בית ספר שהוסב ליחידת מגורים ניידת ומעוצבת להפליא, ונהנים מכל רגע.

עיצוב הפנים של האוטובוס תוכנן בהשראת הסגנון הסקנדינבי המינימליסטי, שבא לידי ביטוי בין השאר בפלטת צבעים מצומצמת המורכבת מגווני שחור, לבן, אפור ועץ. שטח הפנים כולו מנוצל באופן מדוקדק על מנת להתאים לצרכיה של משפחה בת שש נפשות. ההורים, דבי וגבריאל, מספרים שהיו להם כמה תנאי סף קריטיים עבור תכנון הפנים: חדר שינה פרטי עם דלת להורים, מיטה לכל אחד מארבעת הילדים, כמה שיותר מקומות אחסון, מטבח פתוח ללא אי, אמבטיה כדי לרחוץ את התינוקת. בנוסף, הם ביקשו להיות מסוגלים לאכול ביחד כמשפחה מסביב לשולחן. יש אפילו דק על גג האוטובוס כך שהמשפחה יכולה לשבת גם למעלה ולצפות בכוכבים.

התוצאה הסופית היא דירה ובה חלל מגורים מואר, נעים ורחב יחסית. אזור המגורים כולל בתוכו פוף עור וספות נפתחות שבבסיסן יחידות אחסון. הספות מאפשרות למשפחה לארח שני אנשים נוספים בביתה הקומפקטי. לצד אזור המגורים ישנו מטבח מאובזר היטב ובו כיור עמוק, אזור שיש יחסית רחב, מקרר, לוח מגנטי לסכינים, ארונות ואפילו תנור קטן. שולחן מתקפל עם כיסאות מאפשר את חוויית האכילה המשותפת החשובה כל כך למשפחה. בחלק האחורי של האוטובוס נמצא חדר רחצה ובו אמבט זעיר ומקלחת, וכן חדרי השינה של המשפחה. ההורים אכן קיבלו את חדר השינה הפרטי שחלמו עליו, ואילו הילדים מסתפקים במיטות קומתיים.

המשפחה הצעירה אמנם חדשה יחסית בתחום המגורים הקטנטנים, אך כבר מתחזקת נוכחות חזקה ברשת. מסעה של המשפחה אל עולם המיקרו-מגורים והמחייה הניידת מתואר ומתועד באתר, בלוג וחשבון אינסטגרם פופולארי, והכל כמובן מלווה בתמונות מוקפדות ומלאות סטייל.

לכל מי שקנאתו ויצר נדודיו מתעוררים לנוכח כל הטוב הזה, נזכיר רק שאוטובוס הקסמים הזה אמנם מכיל כמעט את כל מה שאפשר לרצות מדירה, אבל דווקא מכונת כביסה לא נכללת ברשימה (בכל זאת, יש להם ארבעה ילדים!), וההורים האפנתיים נאלצים לכבס מדי ערב את כל בגדי המשפחה באמבטיה של התינוקת. בכל זאת, קצת פרופורציות בחיים.

לקריאה נוספת:
מה הסטורי שלהן? חשבונות אינסטגרם נשיים שחובה לעקוב
הכירו את שיבורי: הטרנד הבא בעיצוב הבית
הטרנד המיושן שמאיים לחזור אליכם הביתה: תתכוננו לקרושה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully