וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על הנדימן? איקאה משיקה שירות חדש של אנשי מקצוע

16.3.2018 / 12:08

לקוחות ענקית הריהוט השבדית אשר מתקשים להרכיב בעצמם את רהיטי החברה ודאי ישמחו לשמוע על שירות יעיל בתוספת של כמה דולרים בודדים. מתי הוא יגיע לישראל?

אתר רשמי

(בווידאו: איקאה משיקה ליין מיוחד לחיות מחמד)

הרכבה של רהיטים מאיקאה יכולה להיות פעולה פשוטה ומהנה, אבל בדיוק באותה המידה היא יכולה להיות גם סיוט מתסכל. אם אתם לא נמנים על אלה שרואים בזה אתגר מלהיב, אלא דווקא אלה שברגים, קורות ושאר חלקיקי רהיטים מפוזרים עושים להם רע - תשמחו ודאי לדעת שבאיקאה מודעים לכאב הראש שמלאכת ההרכבה העצמית של הרהיטים שלהם נוטה לגרום ללקוחות. ברשת החליטו כעת להשיק באופן רשמי שירות חדש שעשוי להפוך את הכל להרבה יותר פשוט - ולאפשר ללקוחות להתקשר עם מישהו שיעשה את כל העבודה השחורה במקומם.

לקריאה נוספת:
מהם המוצרים הנמכרים ביותר באיקאה?
מה מוצלח ומה מיותר בקטלוג איקאה 2018?
יש לכם רהיטים ישנים של איקאה? ייתכן שתוכלו למכור אותם היום בהרבה מאוד כסף

בשנה שעברה רכשה איקאה חברה אמריקאית בשם TaskRabbit, המתווכת בין פרילאנסרים בתחומים שונים לבין לקוחות שצריכים עזרה במטלות שונות ויומיומיות מעולמות הבית: מניקיונות ותיקונים קטנים ועד העברות ושיפוצים. החברה, שהוקמה בסן פרנסיסקו לפני כעשור, פעלה עד הרכישה בכעשרים ערים גדולות בארצות הברית ובלונדון.
כעת, מודיעה איקאה כי בכוונתה לשלב את הפעילות של TaskRabbit באופן רשמי בזו של כמה מהחנויות הגדולות שלה בעולם, וכך יוכלו לקוחות לקבל לביתם, ביחד עם הרהיטים שזה עתה רכשו, גם ליווי של איש מקצוע שיגיע עם הרהיטים וידאג להרכבה מקצועית שלהם. השירות יתאפשר גם ללקוחות שמבצעים רכישה באתר האינטרנט של הרשת, כך שיחד עם השידה, המיטה והארון אפשר יהיה להזמין הביתה גם איש הרכבה אשר יגיע ביחד עם המשלוח.

השירות יחל בהדרגה כאשר בשלב הראשון הוא יהיה זמין ללקוחות בסן פרנסיסקו ובניו יורק, ובעתיד הקרוב הוא יתרחב לערים נוספות בארצות הברית וברחבי העולם. בשלב זה לא הודיעו ברשת מתי יהיה השירות זמין גם במדינה נוספות, אך אמרו כי הכוונה להרחיב אותו בעתיד.

השירות של TaskRabbit לא מגיע בחינם, כמובן. המחיר מתחיל ב-36 דולרים לפריט, כאשר המחיר קבוע לכל פריט ופריט. מטבחים, אגב, לא יכללו ברשימת המוצרים שניתן לבצע הרכבה שלהם דרך השירות החדש. בלונדון, שם התנהל הפיילוט של התכנית עם איקאה, הביעו פרילאנסרים רבים מורת רוח מכך שבעוד שבעבר עם עבדו דרך TaskRabbit על בסיס מחיר לשעת עבודה - כעת דרך התכנית של איקאה הם יקבלו מחיר קבוע בלי קשר לכמה זמן ייקח להם לעבוד על ההרכבה.

מאיקאה ישראל נמסר כי אין בידם שום מידע על השירות החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי מקצוע לשירותם של לקוחות איקאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
איקאה. ShutterStock
בינתיים האמריקאים זוכים לשירות המיוחד/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully