וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתעממים מהבתים בארץ? הכירו את המעצבת שני רינג

קירות וטפטים צבעוניים, יחידות אחסון מקוריות, פסיפסים ושפע של שמחה באוויר. מעצבת הפנים הזאת הופכת את סביבת המגורים הישראלית והמשמימה לכזאת שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים

דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
מטבח וכניסה לדירה בכפר סבא. שפע של טקסטורות וצבעים/יחצ

אם היינו מוכרחים להגדיר באופן כללי וגס את עיצוב הפנים בישראל היינו אומרים שמדובר בסגנון מאוד סולידי. הבטון, הפרופיל הבלגי והאריחים הלבנים בחדרי הרחצה על פי רוב מהווים למנצחים הגדולים בזירה שהופכת למשמימה. רוב הבתים והדירות נראים דומים והכל נראה אותו השטנץ. לכן, כשפוגשים את מעצבת הפנים שני רינג, עולה מיד חיוך. הצבעים, החומרים, הטקסטורות ובעיקר התעוזה שלה ושל לקוחותיה הופכים כל פרויקט שלה למרתק. כזה שעושה חשק להיכנס ולחקור עוד ועוד חדר בבית. במדינות הסקנדינביות, הסגנון של רינג הרבה יותר פופולארי מאשר בארץ. הצבעים הססגוניים בבית, באים לחפות שם על מזג האוויר האפרורי שכן, הם מרוממים את מצב הרוח של הדיירים ואם יש משהו שיכול לרומם את האווירה - למה שלא ניקח מהם דוגמה?

מה הסגנון שמאפיין את כתב ידך?
"שליטה חזקה בפלטות צבעים, כל פרויקט והצבעוניות שלו. לעולם אינני חוזרת על אותם הרעיונות. אני משתמשת באופן משמעותי בטקסטורות - אם זה באמצעות אריחים או בטפטים ומשלבת אותם באופן לא שגרתי שלהם. מבחינת שילובי הרהיטים אני נוהגת לשלב סגנון וינטג' עם חדש, כמו גם פרטי נגרות מותאמי מיקום לטובת מקסום שטח ותכנון של חללים מחדש להתאמה לחיים של האנשים".

רעיון מאתגר שלקוח ביקש
"בדירת שני חדרים בת 50 מ"ר בשוק הפשפשים, בעל הדירה השכיר את החדר הנוסף ל-Airbnb ולכן, ביקש לייצר מחיצה שתאפשר לו פרטיות ותתחום חלק מהחלל למעין חדר שינה עם ארון ומיטה, באופן כזה שיתאפשר מעבר אל חדר הרחצה בלי לעבור בחדר השינה. כדי לפתור את האתגר הזה מיקמתי דלתות הזזה מברזל באלכסון, והזזתי את מיקום דלת רחצה. כדי לנצל את השטח הקטן שנתחם לטובת חדר השינה מיקמתי את המיטה מעל לארון. כיון שאזור חדר השינה גובל עם חדר הרחצה, ניצלתי חלק מהאזור שמתחת למיטה לטובת נישה למכונת כביסה ומייבש, הפונה לכיוון חדר הרחצה.
לשם הדגשת אזור השינה, על שלושת קירותיו עיצב מעצב גרפי בהזמנה טפט ייחודי".

דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
מביאה לנו ניחוחות סקנדינביים. מעצבת הפנים שני רינג/יחצ

רעיון מאתגר שהצעת ללקוח
"בדירה בת 60 מ"ר ברחוב בר כוכבא בתל אביב הצעתי ללקוחה במקום קירות, לייצר מחיצות אלומיניום בלגי בין החללים לשם הגדלת תחושת המרחב ומעבר של אור ואוויר. חדר הרחצה נותר פתוח אל חדר השינה, והמטבח שהוגבה מעט, צופה אל חדר השינה ואל חדר הרחצה. זויות המבט השונות מייצרות עניין בחלל".

הדירה הכי קטנה שעיצבת
"דירה בת 35 מ"ר באזור שוק לוינסקי שנוצלה עד תום - כשהכל עוצב במידות XS. לאורך הקירות נתלו מדפי מתכת חשופים לאחסון המשולבים גם בפינת העבודה. חדר רחצה פתוח לחדר שינה. ישנם כמובן שילובי צבעים להדגשת קירות ולהגדלת המרחב, שימוש באריחים מעוטרים לתיחום של האזורים. מטבח תחום בשולחן גבוה, שימש לאירוח וכמשטח עבודה ובהמשכו רהיט נירוסטה משולב כיריים דומינו ואחסון תחתון לטוסטר. זה היה הפרויקט הראשון שלי כעצמאית ותכננתי אותה עבורי. בדירה הזו חייתי תחילה לבד ולאחר מכן בזוגיות. עזבתי אותה עם ההיריון הראשון, כי מילא זוג פלוס חתול ב-35 מ"ר, אבל למשפחה זה כבר מאתגר".

עוד באותו נושא

המעצב שהפך דירת 35 מ"ר ליצירת פאר

לכתבה המלאה
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
חיבורים בין חומרים וצבעוניות ייחודית לכל פרויקט/יחצ

פרויקט שתזכרי לנצח
"בתחילת חודש שמיני של ההיריון השני שלי פנתה אלי סמנכ"לית חברת הי טק וסיפרה שהם עומדים בפני מעבר למשרדים המשתרעים על שטח של 450 מ"ר במגדלי לוינשטיין בתל אביב. אחרי התלבטות קצרה החלטתי שאני לוקחת את הפרויקט ומרימה אותו בזמן שנותר עד הלידה. איימת מועד הלידה המתקרב עשה טוב לכל התהליך ולכל המעורבים - החלטות התקבלו מהר, כל מרכיבי העיצוב - אריחים, רהיטים, תאורה, הוזמנו מיד עם תחילת הפרויקט בשביל לעמוד בדד ליין, את תכניות העבודה הפקתי בזריזות ונבחרו קבלנים אמינים. התוצאה יצאה מעניינת והפכה משרדים כבדים וחשוכים למלאי אור, נועזים ורגועים גם יחד.
כנראה שאין כמו הורמונים של הריון ליצירת פרויקט מדויק".

פרויקט שחולמת לעשות
"חנות משוגעת, צבעונית ועמוסה, בסגנון אנתרופולוג'י ואורבן אאוטפיטרס. מקום שיאפשר להשתולל עם טקסטורות, טפטים, אריחים - על רצפה, על קירות, על התקרה".

דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
רהיט עם ספסל בכניסה לדירה בכפר סבא/יחצ

טיפ משמעותי לאנשים שמעצבים ובונים בית
"להיות מעורבים בכל שלב, לתקשר את נטיות הלב העיצוביות שלכם, ולקבל החלטות באופן שמשלב הגיון ורגש במידה שווה, כדי שתרגישו שהבחירות הן שלכם מצד אחד, ומצד שני תהיו מסוגלים להבדיל בין עיקר לתפל ולדעת היכן צריך לשחרר".

מעצב שמעורר בך השראה
"חיימה חיון ופטריסיה אורקיולה שעבודותיהם מאופיינות בצבעוניות, נועזות, משחקיות, עיצוב עם חוש הומור אך לא קישטי ולא מאוס".

פרגון למעצב מקומי
"העבודות של רענן שטרן מדברות אלי בניקיון שלהן, בשילוב של עיצוב קשוח ועדין גם יחד. השימוש בעץ וברזל ובצבעוניות מעניינת".

דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
מטבח עם אפשרויות אחסון ודקורציה ברהיט שנבנה במיוחד/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
חדר תינוקות עם טפט במראה מעודן ומדפים הכרחיים/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
חדרי רחצה בגווני פסטל בהירים משתלבים על רצפת פסיפס שחור לבן/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
שיפוץ בית ברחובות - יחידת המדרגות הופכת גם לאזור אחסון וגם מתקן תלייה למסך הטלוויזיה/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
35 מ"ר של אושר צבעוני - הדירה הקטנה ביותר שעיצבה שני רינג/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
שימוש בטפטים שוברי שיגרה/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
עיצוב משרד שטוף אור באשדוד/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
עמדת הקבלה בעיצוב משרד באשדוד/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
שילוב של וינטג', ישן וחדש בעיצוב דירה בנס ציונה/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
דירת 60 מ"ר ברחוב בר כוכבא בתל אביב/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
דירת 50 מ"ר בשוק הפשפשים/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
קיר טפטים מקורי בדירה ברעננה/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
כך הטפט מכתיב את העיצוב בפינת אוכל/יחצ
דירות בעיצוב שני רינג. יחצ,
סלון משובב בדירה בכפר סבא/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully