וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנים של שקט: שכורה ומעוצבת בגבעתיים

10.1.2018 / 12:58

היא מעצבת פנים, הוא מתווך ויחד הם שוכרים דירת 4 חדרים מעוצבת ומתוקתקת. בני הזוג קייזר חתמו עם בעל הבית ל-5 שנים וכך הם ארגנו להם את סביבת המגורים

דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
החוזה הארוך עודד את הדיירים להשקיע בעיצוב הדירה/לירון מולדובן

לאן הגענו?
רחוב ברדיצ'בסקי בגבעתיים, לדירת 4 חדרים בגודל 85 מ"ר+ מרפסת (22 מ"ר).

כאן גרים
משפחת קייזר: שני (29), זוהר (27), טוהר (שנתיים) ומשי (חודשיים). בני הזוג הכירו לפני 4 שנים באירוע וכשמבטיהם הצטלבו לשני היה ברור שזוהר יהיה בעלה. "אני צדתי אותו", היא צוחקת. "ומפה לשם זה הפך לסיפור סינדרלה". מאז שנפגשו דרכיהם של השניים הם בלתי נפרדים, גם בגזרת הקריירה: היא מעצבת פנים והוא מתווך נדל"ן. "יש פרויקטים שאנחנו עובדים עליהם יחד. הוא מוצא דירות שוות ואני מעצבת אותן". ההבנה שחלומה הוא עיצוב פנים הכתה בשני רק כשסיימה לימודי תואר ראשון בתקשורת, אבל היא לא ויתרה והלכה ללמוד את התחום שעושה אותה מאושרת. "מה שמרגש זה שאפשר גם בכלום כסף לחולל מהפך בדירה, רק צריך להיות יצירתיים". עולם העיצוב ממשיך לרגש ולאתגר אותה בכל פרויקט ופרויקט, כולל בשעות הפנאי, אותן היא מקדישה לביקור בחנויות עיצוב וחיפוש אחר טרנדים חדשים.

דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
משלבים כוחות גם בתחום המקצועי. שני וזוהר, יחד עם משי הקטנה/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
עד לפני שנה וחצי התגוררה משפחת קייזר בדירת 2 חדרים ברמת גן וכשהתרחב הקן המשפחתי החליטו על מעבר לנכס גדול יותר. "אמנם לא זול בגבעתיים אבל מאוד אהבנו את הדירה. זו קומה 8 ויש פה נוף מדהים ואוויר טוב". כל אלה הובילו את שני וזוהר לחתום על חוזה שכירות ארוכת טווח של 5 שנים.

הום סטיילינג
חוזה השכירות שנחתם לטווח ארוך עודד את הקייזרים להשקיע לא מעט בעיצוב דירתם החדשה. שני שמעדיפה לשמור על ראש פתוח בכל הנוגע לסגנונות עיצוב, התמקדה בסגנון המודרני אבל לא ויתרה על צבעוניות חמימה ושפע של צמחייה טבעית. אחד האילוצים במסגרתם נאלצה לעבוד היה היעדר מקומות אחסון בבית, חיסרון שהפכה ליתרון. על הקיר המרכזי שמשותף לסלון ולפינת האוכל, תלו הדיירים קוביות אחסון שרכשו באיקאה המשמשות כפתרון אחסון יצירתי ואסתטי. כדי לגוון נבחרו קוביות שונות ולצידן, נתלתה מראה שמגדילה את החלל ויוצרת קשר עם המטבח הסמוך. את הקונסטרוקציה המעניינת שהתקבלה מבליט צבע אפור בו בחרו הדיירים לצבוע את הקיר.

עוד באותו נושא

הדיירים שהשקיעו 60 אלף שקלים לשדרוג דירתם השכורה ברחובות

לכתבה המלאה
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
קוביות בגדלים שונים, מספקות פתרון אחסון יצירתי ואתסטי/לירון מולדובן

כמי שתופסת את המטבח כלב ליבו של הבית, היה חשוב לשני להעניק למטבח הקבלן הסטנדרטי טאץ' אישי וחמים. לצורך כך הוזמנו מדפי עץ לפי מידה מנגר, אותם מילאו הדיירים באקססוריז, ספרים, עציצים וכלי מטבח. ארונות המטבח הלבנים מתמזגים עם ריהוט פינת האוכל ואת כל אלה מאירה תאורה טבעית שמגיעה דרך דלת ההזזה. "הדירה שטופת שמש ובכל זאת שמנו דגש על תאורה", מסבירים בני הזוג. "בפינת האוכל מנורה שתלויה מהתקרה מגדירה את החלל ובסלון תלינו פס צבירה שמאפשר להאיר ספוטים שמספקים את האווירה שרצינו".

שדרוג נוסף שעושה את כל ההבדל אפשר למצוא בחדרי השינה, בהם חיפו הדיירים את הרצפה בפרקט למינציה שמייצר חמימות. הקירות בחדר של הבנות נצבעו בצבעי פסטל בגוונים רכים איתם צבעו ההורים צורות גיאומטריות. בגזרת הרהיטים ופרטי הטקסטיל לעומת זאת, הצבע הדומיננטי הוא לבן, על מנת למנוע תחושת עומס בחדר הקטן. בחדר השינה של הזוג את הקיר המרכזי מכסה ראש מיטה דומיננטי ומעליו תמונה בשחור לבן וצמד מנורות לילה. כמו בשאר חלקי הבית, גם לכאן הוכנסו עציצים שמספקים תוספת של צבע רענן ודגש מיוחד הושם על פרטי הטקסטיל. "וילונות זה אלף בית של בית בעיניי", מסבירה הדיירת, "גם אם כל הקירות ריקים, וילונות זה אלמנט שעושה תחושה של בית".

דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
מדפי עץ ואקססוריז שדרגו מטבח קבלן סטנדרטי/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
צמחיה טבעית פזורה בכל חלקי הבית, כולל במטבח/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 7,500 שקלים בחודש. ארנונה- 1,000 שקלים לחודשיים. חשמל- 700 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"זה בית שגדלים בו ילדים וכשמגיעים חברים אז נהיה פה חגיגה ובלגן", מספרת שני ובאותה נשימה מוסיפה שזה לא מונע ממנה לשמור על הסדר. "אני בכל זאת מסדרת באופן יומיומי וכחלק מההרגלים מסדרת את המיטות כל בוקר. זה מאסט".

דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
חלל פינת האוכל הוגדר באמצעות תאורה דומיננטית/לירון מולדובן

דו"ח מקרר
בני הזוג התברכו בסבתא עיראקית (מהצד של שני) בעלת מיומנויות בישול גבוהות. "לפחות פעמיים-שלוש בשבוע היא מתקשרת שנבוא לאכול אצלה צהריים ואחר כך מציידת בקופסאות". ארוחות הבוקר והערב לעומת זאת, נעשות במטבח של הקייזרים והן לא פחות מושקעות. במקרר הביתי הם מחזיקים באופן קבוע בירות לאורחים וקובה של סבתא.

עתידות
הדיירים מתכוונים לממש את החוזה עד תומו ונותרו להם עוד שלוש שנים לסיומו. במבט קדימה, הם רואים את עצמם עוברים לדירת קרקע עם חצר, באזור המרכז. "שנינו גדלנו כאן, המשפחות פה ואנחנו מאוד מחוברים לסביבה".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ומעוצבות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
הקובה של סבתא מככב תמיד במקרר המשפחתי/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
הסלון עוצב בסגנון מודרני מבלי לוותר על צבעוניות חמימה/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
צמד שולחנות קפה שונים, יוצר גיוון בסלון/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
שדרגו את אחת מקוביות העץ בסלון על ידי הוספת מראה/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
מראה שנתלתה על קיר הסלון מעניקה אשלייה של גודל/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
ראש מיטה דומיננטי ופרטי טקסטיל עדינים בחדר השינה של בני הזוג/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
סולם במבוק משמש לתלייה בחדרם של שני וזוהר/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
פריטים דקורטיביים במטבח/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
בחדר הילדות- קוביות עץ ותאורת גרילנדה/לירון מולדובן
דירה שכורה בגבעתיים. לירון מולדובן
פרקט למינציה וצבעי פסטל רכים, יוצרים חלל אידיאלי עבור הבנות/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully