וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייירים שהשקיעו 60 אלף שקלים כדי לשדרג את הדירה השכורה

27.12.2017 / 9:45

המטבח פונקציונלי במיוחד, חדרי הילדים עושים חשק לחזור לילדות והלוק הכללי עושה תחושה של בית שפשוט נעים לחיות בו. העובדה שמדובר בדירה שכורה לא הפריעה לדיירים להשקיע אקסטרה. כך זה נראה ברחובות

דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
מעצבת פנים עזרה לדייק את הבחירות העיצוביות של הדיירים/ליאור ניר

לאן הגענו?
רחוב מורדי הגטאות ברחובות, לדירת 4 חדרים בגודל 106 מ"ר.

כאן גרים
משפחת ויזגאן – בר-און: יפעת (46), אמיר (48), הילה (18) והתאומים עפרי ועידן (4). "אמיר ואני הכרנו לפני 7 שנים, דרך מדריך שהיה לי בקבוצת רכיבה על אופניים", נזכרת יפעת בחיוך. "הוא לא הכיר את שנינו טוב במיוחד אבל הצליח לו". הזוגיות שנרקמה בין השניים הובילה אותם למגורים משותפים במושב בו חי אמיר, שם הוא משמש עד היום כבעלים של מחסן לציוד חקלאי. יפעת לעומת זאת, מגיעה מתחום של גיוס כוח אדם ועובדת מזה שנים כמאתרת טאלנטים עבור ארגוני היי טק. לפני 4 שנים נכנסו אל חייהם צמד תאומים שהצטרפו אל הילה (בתו של אמיר מנישואים קודמים). "הם מתנה גדולה", מספרים ההורים הגאים, "ועטופים באהבה מכל כיוון אפשרי".

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן, לירון מולדובן
החליטו להשקיע בדירה שכורה על אף היותה זמנית. משפחת ויזגאן- בר-און/לירון מולדובן , לירון מולדובן

יגעת ומצאת
את המעבר לרחובות עשו בני המשפחה ממושב אביגדור, שם התגוררו במשך מספר שנים. "בתור ילדה גדלתי ליד רחובות ולמדתי פה", יפעת מספרת, "הרגיש לנו נוח וטבעי לעבור ולגדל פה את הילדים". את הדירה הם מצאו דרך מודעה באתר ולמרות הביקוש הגבוה הצליחו לכבוש את ליבה של בעלת הדירה. משנכנסו לדירה השקיעו 60 אלף שקלים, כדי להתאים אותה לצרכים האישיים שלהם ובכלל, להרגיש בה הכי בבית שאפשר.

הום סטיילינג
על אף שנכנסו לנכס שכור ביקשו הדיירים ליצור תחושה של בית ומי שעזרה להם להגיע לתוצאה המבוקשת היתה מעצבת הפנים שרון בן-לבן. "לאחר פגישה בה הובנו הצרכים והרצונות של בני המשפחה התחלנו בתהליך של בניית הקונספט", מספרת המעצבת. "הגדרנו עלויות ויצאנו לדרך תוך איתור פתרונות יצירתיים בתקציב מוגבל". בתהליך העיצוב היה ליפעת חשוב לייצר חלל חם ונעים, לא עמוס מדי אך עם תוספות של צבעים אהובים כמו תכלת וצהוב. שיקול מהותי נוסף היה שמירה על הום-סטיילינג פרקטי. "יש פה ילדים קטנים אז שולחנות הקפה בסלון הם עגולים ולא מזכוכית, הספה נוחה ושולחן האוכל עשוי מקרמיקה שניתן לנקות בקלות".

עוד באותו נושא

השוכרת שהפכה דירה מוזנחת בחיפה לארמון

לכתבה המלאה
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
תוספות של צהוב ותכלת מכניסות צבע וחיוניות לסלון/ליאור ניר

פונקציונליות ופרקטיות הם שם המשחק גם במטבח. "על אף שלא היתה לי השפעה על עיצוב המטבח אני מאוד אוהבת אותו. הוא מרווח, נוח ולגמרי שדרג את הבישולים". מכיוון שבני המשפחה שומרים כשרות ומחזיקים שני סטים של כלי אוכל, הוסיפה הדיירת לפינת האוכל ארון ויטרינה ששופץ ונצבע מחדש, כמו גם שידת תכלת בשילוב עץ. רהיט דומה שנרכש באותה הזדמנות משמש כמזנון הטלוויזיה בסלון, מה שעוזר לייצר שפה עיצובית משותפת בין שני האזורים. אלמנט נוסף המשמש כחוט מקשר הן יצירותיו של האמן דורון אדוני גל, שתלויות על קיר פינת האוכל ואחד מקירות הסלון.

בחדר השינה של בני הזוג עיצוב החלל נעשה בהתאם למיטה גדולת מימדים. "בגלל שזה חדר קטן והיה לנו חשוב להכניס את המיטה, בחרנו בשידות לילה צרות וארון מכוסה מראה שייתן אשליית גודל". את הנישה שלצד הארון צבעו באפור וקישטו עם תמונות וסולם המשמש כמעמד התכשיטים של יפעת. בחדר הילדים נבחרה פלטת צבעים עליזים המתאימים לשני המינים וכוללים כחול, ורוד וצהוב. מלבד וילונות שנתפרו בהתאם לצבעים המבוקשים, את החדר מקשט שטיח פי וי סי צבעוני, חם ופונקציונלי. כמו חדר השינה של הזוג כך גם חדרם של התאומים קטן יחסית ועל מנת לנצל את השטח ביעילות נבחרה עבורו מיטה נפתחת, שאיפשרה ליצור באזור הנותר פינת יצירה עבור הילדים.

דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
שידת תכלת מתמזגת עם מזנון הטלוויזיה שבסלון/ליאור ניר

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,800 שקלים בחודש. ארנונה- 1,200 שקלים לחודשים. חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
אחת לשבוע מגיע מנקה לבית משפחה ויזגאן-בר-און ועוזר לשמור על הבית נקי ומסודר. בין ביקוריו, יפעת עומלת על הפעלתן של מינימום 5 מכונות כביסה בשבוע ומילוי וריקון המדיח כל יום.

דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
חלוקה נוחה בין הסלון למטבח/ליאור ניר

דו"ח מקרר
הדו"ח הקולינרי של בני המשפחה נחלק לשניים: יפעת סובלת מסכרת ולכן, ניזונה מתפריט דל פחמימות וסוכרים, בזמן שאמיר אוהב אוכל מרוקאי ללא הגבלות. במשך השבוע היא מבשלת תפריט בריא הכולל מאכלים כמו פשטידות דלות פחמימות ולחמניות מקמח שקדים, כשבסופי שבוע השרביט עובר לידיו של אמיר או אמו שמפליאה לבשל ושולחת קופסאות אוכל. במקרר הביתי אפשר למצוא תמיד קמח שקדים, חלב סויה, ספירולינה, גבינות ושפע של ירקות ופירות.

עתידות
שאיפת הדיירים היא לעבור לבית גדול יותר כהתאומים יעלו לכיתה א' ויזדקקו לחדרים נפרדים. בשלב זה הם עוד לא יודעים אם ירכשו בית או ישכרו דירה לטווח רחוק, אבל מאמינים שכך או כך יישארו ברחובות.

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ומעוצבות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן, לירון מולדובן
גבינות, ירקות ופירות ממלאים את המקרר הביתי/לירון מולדובן , לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
פינת האוכל שופעת בתאורת יום/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
עציצים וכלי מטבח דקורטיביים מקשטים את השיש במטבח/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
שידות לילה צרות הותאמו לגודלה של המיטה. מבט לחדר השינה של הזוג/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
ארון עם מראה יוצר אשליית גודל בחדר הקטן/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
מטבח מרווח ופונקציונלי בצורת האות ח' המאפשר לכמה אנשים לעבוד בו במקביל/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
שטיח צבעוני בחדר הילדים יוצר את כל האופי של החדר/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
סולם ששופץ משמש כמתלה תכשיטים/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
פינת עבודה ולמידה המשמשת גם את יפעת, בחדרה של הבת/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
חדרה של הבת הגדולה הותאם לצרכיה כנערה מתבגרת/ליאור ניר
דירה שכורה ברחובות. ליאור ניר,
חפצים דקורטיביים על המדפים הצפים שבסלון/ליאור ניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully