וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מאיקאה: אמזון משיקים ליינים חדשים של רהיטים

אור רוזנשטיין

9.11.2017 / 12:28

אמזון מרחיבה את אחיזתה בענף הרכישות ברשת בקצב מסחרר. שירותי הרהיטים שנכנסו השנה לחברה מקבלים בימים אלה שני שחקנים חזקים של מותגים חדשים

רהיטים של אמזון. יחצ,
מראה קלאסי ולא מתיימר/יחצ

כחלק מתכניתה להשתלט על העולם, השיקה השבוע ענקית הקניות האינטרנטית, אמאזון, שני מותגים פרטיים לעיצוב הבית - והרשת, באופן טבעי, משתגעת. המותגים החדשים נקראים Rivet ו-Stone & Beam, ומטרתם המוצהרת היא לגרום לנו לשכוח שיש דבר כזה איקאה. בעוד המותגים החדשים מיועדים לקהלי יעד שונים, היתרון המובהק של אמאזון כבר בולט בשטח: לצד הריהוט האטרקטיבי, תציע הרשת ללקוחותיה בארה"ב מצרכים נדירים בתעשיית הריהוט האמריקאית: משלוח מהיר וחינמי, אופציית החזרה לאחר 30 יום ואחריות על המוצר. והמחירים? נמוכים בהרבה מאשר רשתות מקבילות שנמכרות באתר החברה.

המותג Rivet, המיועד לדור המילניאלי הצעיר, מבוסס על סגנון מודרני של אמצע המאה העשרים. בהתאם לקהל היעד, הפריטים החדשים צפויים להיות בעלי תכונות המתאימות יותר למעברי דירה תכופים ודירות עירוניות קטנות - משהו בסגנון ריהוט שיודע להתקפל ולהתעצב עבור סוגים שונים של שימושים, כפי שמציעה איקאה בקטלוג החדש שלה - ובעלי מראה טרנדי במיוחד.

המותג השני, Stone & Beam, מעוצב בסגנון כפרי מודרני ומיועד לקהל בוגר יותר של משפחות. רמת המחירים גבוהה מזו של המותג הצעיר יותר - אבל עדיין נמוכה משמעותית מרמות המחירים של מותגים מקבילים.

לקריאה נוספת:
דיאן קיטון משיקה ספר עיצוב חדש
גברים תתכוננו: זה הצבע שיכבוש את הבית בקרוב
מי ירצה לצאת מהבית? כך תראה סביבת המגורים שלנו ב-2040

רהיטים של אמזון. יחצ,
רהיטים פרקטיים/יחצ

תוך התמקדות בעיצוב חדר האורחים, שני מותגי הבית החדשים מציגים קו רחב של מאות מוצרים ביניהם, ניתן למצוא מצד אחד פריטים גדולים כגון ספות, כורסאות, ארונות טלוויזיה, ושולחנות צד, ומצד שני גם פריטי הלבשת הבית - שטיחים, גופי תאורה ואפילו יצירות אמנות לתלייה על הקיר. בנוסף למתחרה המדוברת איקאה, צפויים המותגים החדשים להתחרות גם במותגי הבית הפרטיים שהשיקה מוקדם יותר השנה רשת חנויות טארגט האמריקאית.

"אנחנו גאים להציג את Rivet ו-Stone & Beam ללקוחות אמאזון," נמסר מהחברה, שכבר הקימה בעבר מותגים פרטיים בתחומים שונים כגון ריהוט חוץ, ביגוד, מזון ואפילו חומרי ניקוי. "כחברה, אנחנו תמיד מקשיבים ללקוחות שלנו ומנסים ללמוד ולחדש על מנת להביא להם מוצרים שאנחנו סבורים כי הם יאהבו." לנו, נותר רק להמתין בסבלנות למערך משלוחים בינלאומי שיאפשר גם כאן בארץ להחזיר ספה לארצות הברית תוך 30 יום מרגע קבלתה.


מחירים לדוגמה:
כורסה של stone & beam ב: 499 דולר
ספה של stone & beam ב: 1,449 דולר
שולחן צד של rivet ב: 299 דולר
מנורה של rivet ב: 149 דולר

עוד באותו נושא

מזמינים רהיטים ברשת? אתם חייבים לקרוא את זה

לכתבה המלאה
רהיטים של אמזון. יחצ,
תמהיל מגוון של מוצרים/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
יש אפילו ספות עור קפיטונז'/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
שטיחים מסוגי מחצלות/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
תמונות ושאר חפצי דקורציה לקירות/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
גופי תאורה שולחניים, רצפתיים ותקרתיים/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
מנורה עומדת/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
כריות נוי שתורמות תמיד ללוק הכללי/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
כורסאות מגוון סוגי ריפודים/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
ספות טריו ודו שמתאימות לכל סוגי הדירות/יחצ
רהיטים של אמזון. יחצ,
היצע של תמונות שונות לקירות/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully