וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גבינות ואופניים: טעימה משבוע העיצוב ההולנדי

26.10.2017 / 16:21

יותר מ-2,500 מעצבים מציגים בימים אלה באיינדהובן שבהולנד. שבוע העיצוב המתקיים בממלכה הצפונית נחשב לאחד האירועים המשפיעים, שמכתיבים לא מעט טרנדים שצפויים להיכנס אלינו הביתה במהלך השנה הקרובה. ממלון קונספט ועד צלחות מעוטרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון עתידני שתוכנן על ידי הסטודיו ההולנדי MVRD ומוצג בשבוע העיצוב באיינדהובן. הוא כולל תשעה חדרים שניתן להעביר ולשנות לתצורות שונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניסיון לבסס את מעמדה כבירת עיצוב אירופאית ולהתקרב לשורה הקדמית של מילאנו, עורכת הולנד מזה 19 שנים את שבוע העיצוב ההולנדי בעיר איידנהובן, מדי חודש אוקטובר. זהו אירוע העיצוב הגדול ביותר שמתקיים בצפון אירופה ובמהלכו נחשפים מיטב הרעיונות והחידושים המקומיים בתחומי העיצוב השונים, החל מעיצוב תעשייתי וגרפי, דרך עיצוב פנים וטקסטיל וכלה בעיצוב ידידותי בר קיימא. בין המציגים את מרכולתם הטרייה באירוע נמנים מעצבים ותיקים ומוכרים לצד פרחי עיצוב מבטיחים, שסיימו אך לאחרונה את לימודיהם בבתי הספר המובילים בהולנד, הנחשבים לשם דבר בעולם.

מה שהחל כתערוכה סמלית, צבר עם השנים מוניטין והפך לאחד האירועים המכוננים בזירת העיצוב הבינלאומית, שאף מכתיב את הטרנדים העתידיים שיככבו בה. בימים אלה מציגים יותר מ-2500 מעצבים ליותר מ-295,000 מבקרים המגיעים כמובן מהולנד ומרחבי העולם.

שבוע העיצוב ההולנדי (DDW) שונה מאירועי עיצוב אחרים, משום שהוא מתרכז בעיצובים של העתיד. הדגש ניתן על ה"הגשה" היוצאת דופן ועל פיתוח של כישרון צעיר, ניסוי וחדשנות ומכאן, יש והמיצגים הרבה פעמים נראים כמו אמנותיים. משנת 2002 שבוע העיצוב בהולנד זוכה לנושא כשהשנה הנושא "למתוח" (Stretch) זכה לתשומת לב מצד המארגנים והמעצבים השונים.

השבוע שהחל ב-21 באוקטובר יסתיים ב-29 באוקטובר, כך שבמקרה ואתם בסביבה, שווה לתת קפיצה. רק שעה וחצי נסיעה מאמסטרדם.


לקריאה נוספת:
כך כבשו הילדים את שבוע העיצוב במילאנו
סטודיו ג'וב ההולנדי מסחרר את עולם העיצוב
רכבת הרים בתוך דירה הולנדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully