וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תסירו כתמים קשים עם פריטים פשוטים שיש לכם בבית

27.10.2017 / 0:01

חבל לבזבז כסף על חומרי ניקוי יקרים: אתם ודאי לא יודעים, אבל יש לכם בבית אביזרים שניתן לאלתר באמצעותם חומרים וכלי ניקוי להסרת כתמים קשים

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

בסרטון – הדרך המהירה לניקוי מיקרוגל

מיין אדום למסטיק לעוס, יש כתמים שכמעט בלתי אפשרי להסיר אותם. - אבל אל דאגה! מומחי Good Housekeeping Institute שיתפו טיפים להסרת כתמים קשים בעזרת פריטים פשוטים שנמצאים אצלכם בבית, כמו קוביות קרח, כפפות ומברשת שיניים. ודאי לא ידעתם עד כמה הם שימויים בהסרה של כתמים מבדים ורהיטים. חלק מהטיפים כוללים שימוש בכלי ניקוי סטנדרטים כמו מגבות נייר, אבל גם כאן המומחים ממליצים כיצד להשתמש בהם כדי להוציא מהם את המיטב.

היתרון המשמעותי בטיפים שלהם הוא שאת רוב הפריטים המומלצים תוכלו למצוא בבית שלכם ולחסוך לכם ריצה לסופר והוצאות כלכליות מיותרות על חומרי ניקוי יקרים. הפשילו שרוולים וקראו:

1. קוביות קרח

שעווה של נרות או מסטיקים לעוסים ודביקים עלולים להיות קשים להסרה, אולם קוביות קרח פשוטות מהמקפיא יסירו אותם בלי בעיה. יש להקפיא בעזרתם את הכתמים הדביקים עד שיהפכו לשבירים מספיק כדי לגרד אותם מהבד בקלות. אתם יכולים להשיג את אותה תוצאה אם תכניסו את הפריט המוכתם למקפיא. רק לא לשכוח אותו שם בלילה.

2. מברשת שיניים

ניתן להשתמש במברשות שיניים למטלות ניקיון שונות בהתאם למצבן. מברשות שיניים ישנות מושלמות לקרצוף של כתמי עובש מחריצים שקשה להגיע אליהם. מברשות שיניים חדשות
מעולות להברשת אבקות כגון טלק או קורנפלור שפוזרו על כתם שמנוני למטרת ספיגתו. למשימות העדינות יש להשתמש במברשות רכות כדי למנוע נזק לבדים.

3. כפפות גומי

כפפות גומי לא נועדו רק להגן על הידיים במהלך הניקיון. הן יכולות לשמש ככלי להסרת שיער של חיות מחמד מספות וריפוד של מכוניות. שפשפו את הכפפה ברהיט כדי ליצור חיכוך שיגרום לשיער להידבק אליה. כדי להסיר את הפרווה מהכפפה יש לטבול אותן במים חמים.

4. מי סודה

אחד הטריקים הידועים בניקיון: מי סודה מושלמים להסרת כתמים מבוססי פיגמנטים מבדים, כגון יין אדום. אולם, וזה אולי יהיה חדש עבורכם - ודאו שמי הסודה מכילים יחסית מעט מלח, אחרת אתם עלולים רק להכתים את הבד יותר.

5. סכין קהה

סכין לא חדה (למשל סכין למריחת חמאה) היא אידיאלית לקילוף כתמים מוצקים וגסים. אולם, הקפידו לא לפגוע בפני השטח. בכל זאת, אל תשכחו שאתם אוחזים בסכין.

6. מגבות נייר

כן, אנחנו יודעים שאתם משתמשים במגבות נייר לניקיון אבל הידעתם שניתן להשתמש בהן גם להסרת שעווה מיובשת של נר? הניחו את מגבת הנייר על פני השעווה (כשהיא יבשה) וגהצו בעדינות את האזור עם מגהץ קר. השעווה תוסר מהבד ותדבק לנייר, אולם היזהרו שלא להשתמש במגבות נייר צבעוניות או בעלות הדפס - כי הצבע עלול לעבור לבד.

7. מקלות אוזניים

מקומות עדינים לניקוי דורשים כלי ניקוי עדינים. מקלות לנקוי אוזניים, לדוגמא, הן כלי עדין שניתן להשתמש בו למגוון רחב של מטלות הבית, כולל מריחת שמן צמחי על רוכסנים תקועים וניקוי אבק בין מקשי המקלדת המלוכלכים.

8. סרט דביק

אידיאלי להרמה של חלקיקי אבקה מבגדים ושטיחים. בעדינות הדביקו את הסרט על האזור הבעייתי ותלשו אותו. שיטה זו פועלת גם להסרה של שיער מרהיטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully