וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתים מבפנים ירושלים: פחות מגורים יותר סיורים אדריכליים

אור רוזנשטיין

25.10.2017 / 14:39

החל מהערב (רביעי) ועד שבת ירושלים תהפוך למוקד אדריכלות ועיצוב. אירועי "בתים מבפנים" מארחים השנה את מיטב האדריכלים להרצאות מרתקות שיתקיימו בברים מקומיים. עד כמה אתם מכירים את העיר ומה מצפה לכם בסוף השבוע הזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית הבישוף האנגליקני בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועי "בתים מבפנים", שהפכו לאחד האירועים המרתקים שמתקיימים בירושלים, מצטרפים השנה אירועי "אדריכלים על הבר" (מטעם מרכז הבנייה הישראלי) שישלימו את חוויית השיטוט וההיכרות עם ירושלים. יחד יחברו שני האירועים ויחנכו את "שבוע האדריכלות" הראשון של ירושלים שיכלול תכנית של ביקורים וסיורים בבתים ובמבנים מסקרנים בעיר לצד סדרת הרצאות ערב עם מיטב האדריכלים והמעצבים הישראליים, ביניהם אמנון ריכטר, אירנה קרוננברג אלון ברנוביץ' דנה אוברזון, דניאל חסון, אילן פיבקו, פיצו קדם ועוד. בנוסף, השנה מלבד סיורים בדירות מגורים ומבנים ציבוריים יתקיימו גם סיורי לילה וסיורים מתחת לאדמה.

המבקרים יוכלו להיחשף אל פרויקט ההארה של רחוב יפו, שיוצא לדרך בתחילת אוקטובר, ולשמוע על הדרך שבה רתמו את בעלי המבנים לפרויקט ועל הטכניקות השונות ששמשו להארת המבנים. בנוסף תיחשף השפעתם של הבריטים על האדריכלות והתכנון האורבני של ירושלים בסיורים מיוחדים לרגל ציון 100 שנים למנדט הבריטי.

"בתים מבפנים"ו-"אדריכלים על הבר" 25-28 באוקטובר
להרשמה לסיורים והאירועים השונים התעדכנו באתר

לקריאה נוספת:
יוקרה ייקית עם עבר ערבי - בית פתוח בירושלים
בואו להציץ לביתו של הפסל אהרן בצלאל בירושלים
מערה שרופה ומוזנחת שהפכה לאחוזה קסומה

עד כמה אתם מכירים את אוצרותיה האדריכליים של ירושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully