וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו לנקות! אלה הדברים שאתם משקיעים בניקיונם למרות שלא צריך

18.10.2017 / 8:39

הגיע הזמן להקל על העומס ולעשות קצת סדר: הנה הדברים שאתם צריכים לנקות מדי שבוע ומנגד הדברים שאפשר בקלות לדחות לפעם אחרת (למרות שאתם מקפידים לנקות אותם יותר מדי)

צילום מסך

בסרטון – כל בית צריך מכונה לקיפול כביסה

מאחר שאנחנו לא יכולים לעזור לכם במטלות הבית, תנו לנו לפחות להפחית לכם כמה מהרשימה הארוכה שלכם. כן, מתוך רשימת המטלות השבועיות שלכם יש כמה שלגמרי סובלות דיחוי, כי נקיונם פשוט אינו דחוף כפי שנדמה לכם.

ב-Good Housekeeping Institute הכינו רשימה של עשרה דברים שיש לנקות/לשטוף/לכבס מדי שבוע ולעומתם חמישה דברים שאפשר ואפילו מומלץ לדחות את הניקוי שלהם. תודו לנו אחר כך.

מדי שבוע: כביסה

למרות שרבים שונאים לכבס, חשוב ורצוי לכבס לפחות פעם בשבוע. אתם ממש לא רוצים ליצור הרים של כביסה בכל הבית.

מדי שבוע: רצפת חדר השירותים

מאחר שבכל הורדת מים אנחנו מרססים מעט ממי האסלה אל מחוצה לה בטווח של עד שני מטרים לאורך החדר, כדאי מאוד להעביר סמרטוט על הרצפה ולהשתמש בחומר מחטא לפחות פעם בשבוע.

יותר מדי: כיבוס בגדים

את בגדי הספורט שלכם, התחתונים, הגרביים או החולצה שבה הזעתם אולי כדאי לכבס אחרי כל לבישה, אבל אם הם לא התלכלכו יותר מדי פרטי הלבוש האחרים שלכם לגמרי יכולים לחזור לארון עד הפעם הבאה ולשמש אתכם לעוד שתי יציאות מהבית. אחרי היציאה השלישית, זרקו לכביסה. כיבוס וייבוש ייתר של בגדים פוגע באיכות הבד ויוצר בלאי.

מדי שבוע: שטיחים

אפילו אם אתם לא רואים את האבק והפירורים שעל השטיח, הם שם. יש לשאוב אבק מדי שבוע, בעיקר אם אתם דורכים על השטיחים שלכם הרבה.

מדי שבוע: הריהוט

לא רק שריהוט מאובק נראה רע, האבק גם יכול להביא לשחיקה של הריהוט. העבירו סמרטוט, אל תהיו כאלה.

יותר מדי: גופי תאורה

אנחנו יודעים כמה זה מפתה לטפס על סולם ולנקות אבק מגופי התאורה בבית, אבל חבל להשקיע בזה כל כך הרבה. אפשר ומומלץ לנקות גופי תאורה רק פעם בחודש.

מדי שבוע: מכשירי חשמל במטבח

על אף שהתנור, המיקרוגל או המקרר שלכם לא נראים מלוכלכים במיוחד, הם ודאי מכוסים בדברים שאינכם יכולים לראות. נקו את טביעות האצבעות ואת חתיכות המזון הנותרות וכן - פעם בשבוע זה לגמרי מספיק.

מדי שבוע: המקלחת

מקום רטוב, חם ולח המשמש כר גידול אופציונלי לטחב וחיידקים. סיבה מספיק טובה לדאוג לנקיון המקלחת מדי שבוע.

יותר מדי: צלחות לפני מדיח

אולי תפסיקו עם המנהג המקובל של שטיפת צלחות לפני מדיח? תנו למדיח לעשות את מה שהוא נועד לו. אז נכון, חשוב להסיר את האוכל המיותר מהצלחת לפני שאתם מכניסים אותה למדיח, אבל אין צורך לשטוף את הצלחת ובטח שלא להעביר עליה איזה ניגוב. לגמרי בזבוז זמן ואנרגיה.

מדי שבוע: החלפת מצעים

תחשבו על זה רגע. אתם מבלים כמעט חצי מהחיים שלכם על המיטה. לא כדאי שתהיה נקייה מספיק? חיידקים, זיעה ושמנים טבעיים של הגוף מצטברים במהירות על הסדינים ולכן מומלץ להחליף ולכבס מצעים מדי שבוע.

מדי שבוע: האסלה

אם רצפת חדר השירותים שלכם מלאה ברסיסי שתן ומי אסלה, רק דמיינו לעצמכם מה קורה לכם בתוך האסלה. נקו באקונומיקה לפחות פעם בשבוע.

יותר מדי: ג'קטים

עונת הג'קטים כבר החלה ונתקלנו בלא מעט שמכבסים את הג'קטים שלהם אחרי כל יציאה מהבית. זו טעות שלא תסלח. את הג'קט יש לכבס רק פעם בשלושה חודשים וזה מאחר שהוא בדרך כלל לא בא במגע עם תאי העור היבשים שלכם.

מדי שבוע: רצפת המטבח

כמו בשטיחים, גם כאן ספק אם תבחינו בפירורי המזון והלכלוך שנותרים בסוף יום על רצפת המטבח. העבירו שטיפה לפחות פעם בשבוע. אנחנו יודעים שאתם עושים את זה יותר, אז במקרה הזה אתם צודקים.

מדי שבוע: מראות

תאמינו לנו - קל יותר להתאפר במראה נטולת כתמים. אתם גם נראים הרבה יותר טוב ככה. אז פעם בשבוע תעבירו "וויש" על המראות בבית, סגור?

יותר מדי: וילונות

אתם בטח חושבים שיש לכבס את הווילונות לעיתים קרובות יותר כמו יתר המצעים הביתיים שלכם, אבל הפלא ופלא – על פי " Forte" אתם צריכים לכבס אותם רק פעם בשנה. שוק!

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully